Kyrill Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; The Fall seizoen 1 is ook op Netflix USA te zien ;) :D En Soph bedoelde inderdaad of ze goed acteert hehe maar ook een beetje lekker ja inderdaad. Ze speelt ook al in Hannibal :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Afgelopen donderdag was aflevering vier van seizoen twee op de TV. Viel een beetje tegen qua spanning, maarjah nog steeds erg goed. Nog maar twee afleveringen te gaan (of er moet een seizoen drie komen)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Pfff.. Ben zoekende hoor. De wereld barst van de series, maar geen eentje meer over die geschikt is voor mij? Prison Break, Flikken Maastricht, Penoza, American Horror Story en Orange is the New Black de enige die ik af heb kunnen/willen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Man, wat is Shaw van Person of Interest (Sarah Shahi) een ontzettend knappe vrouw zeg:<. 1.62 klein, lievv hoor :love:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Om 23.30 uur op RTÉ One de één na laatste aflevering van The Fall :< #spannend Kun je trouwens live kijken en de rest terug kijken op hun website (moet je wel je locatie verbergen/aanpassen) Tfoe gemist :( Begon blijkbaar al om 22.30 uur, TV gids had de tijd automatisch al aangepast aan mijn tijdszone :@ 7 december 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; nog Sons of Anarchy aan het zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Pfff.. Ben zoekende hoor. De wereld barst van de series, maar geen eentje meer over die geschikt is voor mij? Prison Break, Flikken Maastricht, Penoza, American Horror Story en Orange is the New Black de enige die ik af heb kunnen/willen kijken. Als dat je range is, dan moet er nog genoeg voor je zijn: Breaking Bad Hollands Hoop Sopranos OZ Wat ik in elk geval zo bedenk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; nog Sons of Anarchy aan het zien? Zeker, zeker. Aflevering 10 nu, seizoen 1. Weekend niet gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Als dat je range is, dan moet er nog genoeg voor je zijn: Breaking Bad Hollands Hoop Sopranos OZ Wat ik in elk geval zo bedenk. Thanks. Hollands Hoop heb ik inderdaad gevolgd. Breaking Bad vond ik minder, dus ben ik mee gestopt. :blush: De andere twee ga ik even checken. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 The Shield zou eventueel ook nog kunnen. Is, imo, iets spannender dan The Sopranos; minder een onderhuidse spanning in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Inderdaad zit wat meer actie in, Sons of Anarchy heeft ook genoeg actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Nou en. Sopranos is gewoon geniaal. The Shield is ook erg goed maar Sopranos is beter en vetter. Sowieso als je alleen maar actie wilt kan je beter films kijken dan series... Zijn wel series die actie hebben maar over algemeen acteerwerk & verhaal > actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Gisteren aan Lillyhammer begonnen. 'Silvio' is werkelijk briljant, maar het acteerwerk van de andere is dramatisch. Kan er niet naar kijken dan. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Nou en. Sopranos is gewoon geniaal. The Shield is ook erg goed maar Sopranos is beter en vetter. Niet echt te vergelijken, imo. De opzet is met name dynamisch echt totaal verschillend. Beide series zijn in wat ze (proberen te) doen echt top notch, als je het mij vraagt. Sowieso als je alleen maar actie wilt kan je beter films kijken dan series... Zijn wel series die actie hebben maar over algemeen acteerwerk & verhaal > actie. Dit vind ik een beetje een vreemde opmerking. Het lijkt nu net alsof het één het ander uitsluit. Dit terwijl het acteerwerk, het verhaal en de actie in The Shield allemaal van enorm hoog niveau zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2014 Share Geplaatst 10 december 2014 Iemand die Jane The Virgin volgt? Wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Bah, al mijn favoriete series stoppen ermee. Rules of Engagement; gestopt Parks & Rec; laatste seizoen Two and a Half Men; laatste seizoen, bezig Anger Management; laatste seizoen, bezig Alleen Big Bang Theory nog over. :( Nu maar even nieuwe series (Modern Family, Community en Orange is the New Black) proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Comedy fan dus. Community en Blue Mountain State next dus. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Community stond op het lijstje inderdaad. Blue Mountain State zal ik er ook een bijzetten. Dank voor de aanvulling. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Hannibal S01 besteld. Binnenkort maar aan beginnen met de vriendin. Sopranos en Twin Peaks ook nog hoog op het lijstje, al kan ik geen goede aanbieding vinden vooralsnog. Tijd geleden dat ik een serie heb gevolgd. Op True Detective na, wat maar 1 seizoen was dus dat telt niet, was Breaking Bad de laatste volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Deze week seizoen drie van Person of Interest er doorheen geknald. God wat is dat geniaal zeg. Seizoen één was erg vermakelijk maar weinig speciaals, seizoen twee werd nog stukken beter en interessanter, maar seizoen drie slaat echt alles :<. Zowel qua amusement als kwaliteit één van de beste series die ik gezien heb. De personages, de cinematografie, de rode draad die door het verhaal loopt, echt briljant gewoon. Het is alleen niet erg populair in Nederland heb ik het idee, in de Verenigde Staten wordt het wel aardig bekeken. Gelijk seizoen vier binnen gehaald en maar even kijken tussen de tentamens door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Iemand hier de Netflix serie Marco Polo gezien ? Zag de trailer op TV en die zag er wel fucking sick uit :< :< :< Hoop alleen niet dat het zo langdradig is als Da Vinci's Demons bij tijden :D Binnenkort overigens ook maar weer eens Eastbound & Down helemaal terug kijken :D Fucking bazenserie ghehe, Kenny Powers _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Iemand hier de Netflix serie Marco Polo gezien ? Zag de trailer op TV en die zag er wel fucking sick uit :< :< :< Hoop alleen niet dat het zo langdradig is als Da Vinci's Demons bij tijden :D Binnenkort overigens ook maar weer eens Eastbound & Down helemaal terug kijken :D Fucking bazenserie ghehe, Kenny Powers _O_ Ziet er zeker aardig uit inderdaad, heb hem ook binnen gehaald van de week, evenals deze: [YOUTUBE]-JmVnyJ16d4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Iemand hier de Netflix serie Marco Polo gezien ? Zag de trailer op TV en die zag er wel fucking sick uit :< :< :< Hoop alleen niet dat het zo langdradig is als Da Vinci's Demons bij tijden :D Binnenkort overigens ook maar weer eens Eastbound & Down helemaal terug kijken :D Fucking bazenserie ghehe, Kenny Powers _O_ Ik heb binnen 2 dagen alles gekeken. Aanrader :). Heeft er iemand trouwens suggesties voor dit soort series? Soort Game of Thrones, Vikings, Marco Polo dus? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gezien, nu maar op zoek naar een nieuwe serie om te volgen. Op zoek naar een wat serieuzere serie in het genre Breaking Bad, White Collar, Sons of Anarchy... En dan ook nog een wat luchtigere serie om even tussendoor te kijken voor het slapen gaan, genre The league, Brooklyn nine nine, tbbt,... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 The Shield/Mad Men en 30 Rock/It's Always Sunny In Philadelphia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten