Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

[MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

The Fall seizoen 1 is ook op Netflix USA te zien ;) :D

En Soph bedoelde inderdaad of ze goed acteert hehe maar ook een beetje lekker ja inderdaad. Ze speelt ook al in Hannibal :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Om 23.30 uur op RTÉ One de één na laatste aflevering van The Fall :< #spannend Kun je trouwens live kijken en de rest terug kijken op hun website (moet je wel je locatie verbergen/aanpassen)

Tfoe gemist :( Begon blijkbaar al om 22.30 uur, TV gids had de tijd automatisch al aangepast aan mijn tijdszone :@

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff.. Ben zoekende hoor. De wereld barst van de series, maar geen eentje meer over die geschikt is voor mij? Prison Break, Flikken Maastricht, Penoza, American Horror Story en Orange is the New Black de enige die ik af heb kunnen/willen kijken.

Als dat je range is, dan moet er nog genoeg voor je zijn:

Breaking Bad

Hollands Hoop

Sopranos

OZ

Wat ik in elk geval zo bedenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat je range is, dan moet er nog genoeg voor je zijn:

Breaking Bad

Hollands Hoop

Sopranos

OZ

Wat ik in elk geval zo bedenk.

Thanks. Hollands Hoop heb ik inderdaad gevolgd. Breaking Bad vond ik minder, dus ben ik mee gestopt. :blush: De andere twee ga ik even checken. (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou en. Sopranos is gewoon geniaal. The Shield is ook erg goed maar Sopranos is beter en vetter. Sowieso als je alleen maar actie wilt kan je beter films kijken dan series...

Zijn wel series die actie hebben maar over algemeen acteerwerk & verhaal > actie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou en. Sopranos is gewoon geniaal. The Shield is ook erg goed maar Sopranos is beter en vetter.

Niet echt te vergelijken, imo. De opzet is met name dynamisch echt totaal verschillend. Beide series zijn in wat ze (proberen te) doen echt top notch, als je het mij vraagt.

Sowieso als je alleen maar actie wilt kan je beter films kijken dan series...

Zijn wel series die actie hebben maar over algemeen acteerwerk & verhaal > actie.

Dit vind ik een beetje een vreemde opmerking. Het lijkt nu net alsof het één het ander uitsluit. Dit terwijl het acteerwerk, het verhaal en de actie in The Shield allemaal van enorm hoog niveau zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, al mijn favoriete series stoppen ermee.

Rules of Engagement; gestopt

Parks & Rec; laatste seizoen

Two and a Half Men; laatste seizoen, bezig

Anger Management; laatste seizoen, bezig

Alleen Big Bang Theory nog over. :( Nu maar even nieuwe series (Modern Family, Community en Orange is the New Black) proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannibal S01 besteld. Binnenkort maar aan beginnen met de vriendin. Sopranos en Twin Peaks ook nog hoog op het lijstje, al kan ik geen goede aanbieding vinden vooralsnog. Tijd geleden dat ik een serie heb gevolgd. Op True Detective na, wat maar 1 seizoen was dus dat telt niet, was Breaking Bad de laatste volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week seizoen drie van Person of Interest er doorheen geknald. God wat is dat geniaal zeg. Seizoen één was erg vermakelijk maar weinig speciaals, seizoen twee werd nog stukken beter en interessanter, maar seizoen drie slaat echt alles :<. Zowel qua amusement als kwaliteit één van de beste series die ik gezien heb. De personages, de cinematografie, de rode draad die door het verhaal loopt, echt briljant gewoon. Het is alleen niet erg populair in Nederland heb ik het idee, in de Verenigde Staten wordt het wel aardig bekeken. Gelijk seizoen vier binnen gehaald en maar even kijken tussen de tentamens door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand hier de Netflix serie Marco Polo gezien ? Zag de trailer op TV en die zag er wel fucking sick uit :< :< :< Hoop alleen niet dat het zo langdradig is als Da Vinci's Demons bij tijden :D

Binnenkort overigens ook maar weer eens Eastbound & Down helemaal terug kijken :D Fucking bazenserie ghehe, Kenny Powers _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand hier de Netflix serie Marco Polo gezien ? Zag de trailer op TV en die zag er wel fucking sick uit :< :< :< Hoop alleen niet dat het zo langdradig is als Da Vinci's Demons bij tijden :D

Binnenkort overigens ook maar weer eens Eastbound & Down helemaal terug kijken :D Fucking bazenserie ghehe, Kenny Powers _O_

Ziet er zeker aardig uit inderdaad, heb hem ook binnen gehaald van de week, evenals deze:

[YOUTUBE]-JmVnyJ16d4[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb binnen 2 dagen alles gekeken. Aanrader :).

Heeft er iemand trouwens suggesties voor dit soort series? Soort Game of Thrones, Vikings, Marco Polo dus? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gezien, nu maar op zoek naar een nieuwe serie om te volgen. Op zoek naar een wat serieuzere serie in het genre Breaking Bad, White Collar, Sons of Anarchy... En dan ook nog een wat luchtigere serie om even tussendoor te kijken voor het slapen gaan, genre The league, Brooklyn nine nine, tbbt,...

Link naar opmerking
Deel via andere websites