Stefan Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Smeris eerste 3 eps gezien en was er toen wel klaar mee. Meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Klaar met Luther. Seizoen 3 weer erg goed hoor, net als seizoen 1. Op internet vond iedereen seizoen 2 het beste, maar die vond ik echt veruit het minste, vreemd toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Vandaag begonnen aan Breaking Bad. Zou toch wel eens tijd worden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Al een tijdje bezig met Sons of Anarchy. Ben nu bij de tweede aflevering van het derde seizoen. Vraagje voor de volgers. Is SoA nog bezig of is het klaar na de 'ge-airde' 4 seizoenen? Wil zelf wel kijken op Google, maar ben bang om gespoilerd te worden. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Er zijn 6 seizoen van uit en dit jaar begint het laatste zevende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Perfect! Thanks! :) Dacht dat er maar 4 waren, maar dit komt vast doordat Netflix 5/6 nog niet (mogen) uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Broadchurch gekeken de afgelopen dagen, wel een aardige whodunit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 (bewerkt) Ben nu bezig met Banshee. Heerlijk lomp en ongeloofwaardig. Veel geweld, sex en stoer doen. Lekker tussendoortje. Deze dame doet 90% van haar screentime naakt. Niks mis mee (y) [spoiler=Lili Simmons] 3 juni 2014 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Zit ergens in seizoen 2 idd :mrg: Zij kwam ook voorbij in True Detective, ook naakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Mennn wat is Person of Interest toch cool zeg :<. Net aflevering twaalf van seizoen twee gezien, Prisoner's Dilemma. De beste tot nu toe:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 juni 2014 Share Geplaatst 5 juni 2014 Is The Bridge een beetje tof? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 juni 2014 Share Geplaatst 5 juni 2014 Ben nu bezig met Banshee. Heerlijk lomp en ongeloofwaardig. Veel geweld, sex en stoer doen. Lekker tussendoortje. Deze dame doet 90% van haar screentime naakt. Niks mis mee (y) [spoiler=Lili Simmons] Zit ergens in seizoen 2 idd :mrg: Zij kwam ook voorbij in True Detective, ook naakt. zo. watchlist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Ja, Banshee ga ik ook aan beginnen zodra het seizoen van GoT weer voorbij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Six Feet Under is uit, fuck ik ga deze serie missen. Prachtig afgesloten ook. Absolute aanrader voor diegenen die de serie nog niet gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 De ondertiteling op Netflix doet het bij mij ineens niet meer, bij alle series en films die ik heb geprobeerd. Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Instellingen bij Netflix staan gewoon goed, snap er niks van:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Hier mensen die 'Hell on wheels' kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 De ondertiteling op Netflix doet het bij mij ineens niet meer, bij alle series en films die ik heb geprobeerd. Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Instellingen bij Netflix staan gewoon goed, snap er niks van:( Even overschakelen naar geen ondertiteling of Engelse ondertiteling en dan weer terug. Heb het ook soms en dan werkt het wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 Hier mensen die 'Hell on wheels' kijken? Ooit eens de eerste drie eps gezien, vond er toen weinig aan. Is het verbeterd sindsdien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Iemand die Harper's Island ooit heeft gezien? Lijkt me opzich wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Ooit eens de eerste drie eps gezien, vond er toen weinig aan. Is het verbeterd sindsdien? Heb nu ook eerste drie eps gezien, ik vind het wel cool tot nu toe eigenlijk. Ik vind de tijd waarin het zich afspeelt dan ook wel erg interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 29 juni 2014 Share Geplaatst 29 juni 2014 (bewerkt) Aangezien er geen topic over Prison Break is. Hoezo zou Michael dood gaan aan die hersentumor? Zijn moeder was er toch ook aan geopereerd en die leefde daarna ook gewoon. Alle 4 de seizoenen in 8 dagen afgekeken. Seizoen 4 was echt minder. 29 juni 2014 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 juni 2014 Share Geplaatst 29 juni 2014 (bewerkt) Aangezien er geen topic over Prison Break is. Misschien zou je eens wat moeten lezen over spoilers jom? 30 juni 2014 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 29 juni 2014 Share Geplaatst 29 juni 2014 Misschien zou je eens wat moeten lezen over spoilers jom? Ja was 't vergeten ben zo moe als het maar kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Eh [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; hij heeft hem nu wel weggehaald, maar door jou quote kan je 't nog steeds lezen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Eh [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; hij heeft hem nu wel weggehaald, maar door jou quote kan je 't nog steeds lezen ;) Scherp ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten