Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Parks and Rec? Geniale serie vind ik, volgens mij zijn daar nu 5 seizoenen van. Daarnaast Psych maar dat is wel 40 min, dus niet wat je zoekt wss.

Ook It's always sunny in Philadelphia vind ik wel lachen, maar geen idee hoeveel seizoenen daar van zijn.

Ik denk dat jij The Office US wel kan waarderen. Net klaar na 9 seizoenen ook ;) ben zelf bijna klaar en vind t echt enorme bazenserie

Series die afgelopen zijn en tof: The Inbetweeners, Happy Endings, Go On (slechts 1 seizoen), Extras, Scrubs. Daar ben je wel weer even zoet mee, denk ik.

Denk dat ik dan eerst The Office US ga binnenhalen, 9 seizoenen is goed. Vond Friends ook ideaal, mooi lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger keek ik altijd The A-Team als het op televisie kwam en ik vond dat zo een geweldige serie en nu ik er zo aan terug denk, vraag ik me af of er op dit moment een soortgelijke serie van is? Of eentje die al is afgelopen, maar in ieder geval een recentere.

Het hoeft niet identiek dezelfde te zijn, want die is er volgens mij niet? Maar gewoon een groep mensen die problemen oplossen van andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites