Mathi Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Die kijk ik nu ja. Aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Die kijk ik nu ja. Aanrader. Baas. Welk seizoen zit je nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Baas. Welk seizoen zit je nu? Eerste nog maar :p Acht afleveringen ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Parks and Rec? Geniale serie vind ik, volgens mij zijn daar nu 5 seizoenen van. Daarnaast Psych maar dat is wel 40 min, dus niet wat je zoekt wss. Ook It's always sunny in Philadelphia vind ik wel lachen, maar geen idee hoeveel seizoenen daar van zijn. Ik denk dat jij The Office US wel kan waarderen. Net klaar na 9 seizoenen ook ;) ben zelf bijna klaar en vind t echt enorme bazenserie Series die afgelopen zijn en tof: The Inbetweeners, Happy Endings, Go On (slechts 1 seizoen), Extras, Scrubs. Daar ben je wel weer even zoet mee, denk ik. Denk dat ik dan eerst The Office US ga binnenhalen, 9 seizoenen is goed. Vond Friends ook ideaal, mooi lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Vroeger keek ik altijd The A-Team als het op televisie kwam en ik vond dat zo een geweldige serie en nu ik er zo aan terug denk, vraag ik me af of er op dit moment een soortgelijke serie van is? Of eentje die al is afgelopen, maar in ieder geval een recentere. Het hoeft niet identiek dezelfde te zijn, want die is er volgens mij niet? Maar gewoon een groep mensen die problemen oplossen van andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 (bewerkt) Bij mijn weten komt Hustle (BBC) het meest in de buurt. Alleen niet echt actieserie. Sowieso wel een kleine aanrader, vermakelijk, kijkt lekker weg, niet te complex, leuke personages. 8 augustus 2013 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Burn Notice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 The Unit is wel een soort gelijke. Een groep mannen die allemaal missies op moeten lossen. Alleen komen ze niet op voor de 'zwakke' maar gewoon voor het leger. Weliswaar een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ja toevallig deze week de eerste 3 episodes gekeken van The Unit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Bij mijn weten komt Hustle (BBC) het meest in de buurt. Alleen niet echt actieserie. Sowieso wel een kleine aanrader, vermakelijk, kijkt lekker weg, niet te complex, leuke personages. Hustle is cool! Mooie vrouw ook zit daarin. Kwam vroeger op publieke omroep meen ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hustle is cool! Mooie vrouw ook zit daarin. Kwam vroeger op publieke omroep meen ik? NED3 heeft het inderdaad een tijdje uitgezonden. Keek het zelf altijd op Canvas. Als het tenminste die serie over oplichters is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Criminele oplichten ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Even 2 seizoenen Feuten gekeken in 2 dagen, geinige serie wel. Binnenkort seizoen 3 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Binnen 2 weken 3 seizoenen Falling Skies gekeken.. na de eerste 3 afleveringen had ik er eigenlijk mee willen stoppen, blij dat ik doorgezet heb! Echt een serie waar je in moet groeien, verhaal en acteerwerk wordt beter met elke aflevering. Totally hooked now! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik zoek een leuke sitcom om te volgen, ben bezig met Anger Management maar 1 aflevering per week schiet niet echt op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Seinfeld, als je dat nog niet gezien hebt. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 (bewerkt) Zou hier iemand interesse hebben in seizoen 1 t/m 5 van Mad Men op dvd voor een eurootje of veertig-vijftig? Ik denk erover de serie op BR aan te schaffen. 19 augustus 2013 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Damn Vinny, het is dat ik 1 t/m 4 al heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Bezig met een Workaholics herkijk. Kom na 5 minuten al niet meer bij, heerlijk :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Bij mijn weten komt Hustle (BBC) het meest in de buurt. Alleen niet echt actieserie. Sowieso wel een kleine aanrader, vermakelijk, kijkt lekker weg, niet te complex, leuke personages. Heb net de eerste twee afleveringen gezien, lekkere serie inderdaad :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Fringe is zo tof he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Nice, die ga ik volgen als die uitkomt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 Wauw, Sons of Anarchy. Wat een vette serie is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 Wauw, Sons of Anarchy. Wat een vette serie is dat zeg.Amen, bij welk seizoen ben jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 Gister met seizoen 1 begonnen, zat er vrijwel meteen in. Dus seizoen 2 meteen in de download gezet. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten