Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Documentaire-topic

Gast

Aanbevolen berichten

Op 16-9-2020 om 13:10 zei The Saint:

Iemand The Social Dilemma al gekeken?

Eergisteren toevallig. Hoorde dat het vernieuwend en schokkend was, maar was voor mij niet heel nieuw moet ik zeggen. Kan mij wel voorstellen dat het voor een wat oudere generatie als heftig en vernieuwend kan worden ervaren. Wel erg leuk in elkaar gezet, met name de AI personalisatie vond ik goed uitgewerkt. Netflix en documentaires, dat doen ze toch erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bezig met 'De kinderen van Ruinerwold'. Wist natuurlijk dat het een bizar verhaal, maar de tering. De beelden die ze ook hebben van die kerel en de verhalen van die 4 oudste kinderen. Wordt er gewoon helemaal naar van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Regis:

Bezig met 'De kinderen van Ruinerwold'. Wist natuurlijk dat het een bizar verhaal, maar de tering. De beelden die ze ook hebben van die kerel en de verhalen van die 4 oudste kinderen. Wordt er gewoon helemaal naar van.

Das toch die freak/gek waarvan ene helft van kinderen wil dat ie vrij gesproken wordt en de ander helft die zelf misbruikt is wil dat ie voorgoed wordt opgesloten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Das toch die freak/gek waarvan ene helft van kinderen wil dat ie vrij gesproken wordt en de ander helft die zelf misbruikt is wil dat ie voorgoed wordt opgesloten?

Yes. Ziekelijke debiel is het. je ziet in de doc hoe hij tegen ze kinderen praat/behandeld. Echt krankzinnig .  Hieronder de link voor de geïnteresseerde.

https://www.npostart.nl/de-kinderen-van-ruinerwold/BV_101404936/episode

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Heb 'm ook helemaal gezien en inderdaad, wat een bizar verhaal. Echt super knap hoe die kinderen erover vertellen, vooral die jongen die als laatste het gezin heeft verlaten waardoor het balletje aan het rollen kwam. Zo open en oprecht.

En als je dan denkt dat die oudere kinderen al in 2008 en 2009 het gezin hebben verlaten en al die tijd met deze verhalen rond hebben gelopen en geprobeerd hebben een normaal leven te leiden. Brrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2021 om 17:48 zei Vitesse88:

Forca Koeman op Videoland gezien. Mooi kijkje achter de schermen bij ze. 

Heb ik ook deze week gezien, kort maar evengoed leuk om verder in te duiken op de aankomst van Koeman in Barcelona. 

Jammer dat er weinig beelden uit de kleedkamer waren, dat had het wel afgemaakt voor me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-4-2021 om 16:59 zei Regis:

Yes. Ziekelijke debiel is het. je ziet in de doc hoe hij tegen ze kinderen praat/behandeld. Echt krankzinnig .  Hieronder de link voor de geïnteresseerde.

https://www.npostart.nl/de-kinderen-van-ruinerwold/BV_101404936/episode

Ik zit pas 3 miNuteN iN episode 1 eN beN al bijNa aaN jaNkeN :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-7-2021 om 00:03 zei komodo25:

Inside world's toughest Prisons

Pfoe daar in Noorwegen wil je wel brommen hoor ( al was het maar om de vrouwelijke cipiers ) . Eigen kamer met TV en koelkast. Zijn slechtere hotels denkbaar

Mooie reeks is dat. De aflevering over Groenland vond ik ook bijzonder.

Icarus

Heel mooie en interessante docu over doping in de sport. Echt de moeite waard om te bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei FlyD:

Mooie reeks is dat. De aflevering over Groenland vond ik ook bijzonder.

Icarus

Heel mooie en interessante docu over doping in de sport. Echt de moeite waard om te bekijken.

Is Groenland niet seizoen 1 ? Die staat niet op netflix. Sowieso is de volgorde geheel anders op netflix

Link naar opmerking
Deel via andere websites