Gast Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Andere tijden sport, een fantastisch programma. Vandaag de docu over Pietje Keizer gezien. ook Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Gisteren 'Why We Hate' afgekeken, waar het haatgedrag van de mens (met name tussen bevolkingsgroepen) via verschillende invalshoeken onder de loep wordt genomen. Dikke aanrader. https://www.npostart.nl/why-we-hate/VPWON_1319318 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Iemand The Social Dilemma al gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 1 uur geleden zei The Saint: Iemand The Social Dilemma al gekeken? Toevallig gisteravond. Bekende informatie, maar wel mooi overzichtelijk samengevat en het benadrukt het probleem anno 2020 vrij treffend. Zet je ook wel aan het denken hoe je zelf met social media / telefoon om wilt gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Op 16-9-2020 om 13:10 zei The Saint: Iemand The Social Dilemma al gekeken? Eergisteren toevallig. Hoorde dat het vernieuwend en schokkend was, maar was voor mij niet heel nieuw moet ik zeggen. Kan mij wel voorstellen dat het voor een wat oudere generatie als heftig en vernieuwend kan worden ervaren. Wel erg leuk in elkaar gezet, met name de AI personalisatie vond ik goed uitgewerkt. Netflix en documentaires, dat doen ze toch erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 The Ripper Vind dit soort documentaires om de een of andere reden fascinerend. Deze is ook sterk. Staat op Netflix. Gaat over het onderzoek naar de Yorkshire Ripper die 13 vrouwen verminkte en vermoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Tnx ik ben ook wel 'fan' van dit soort docu's. In dat genre kan ik op netflix dan nog aanraden: Ted bundy tapes The confession killer Making a murderer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Weer wat voor de watchlist thanx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Ik zou zo snel niet weten waar het anders moet, maar het is het delen 100% waard: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Forca Koeman op Videoland gezien. Mooi kijkje achter de schermen bij ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Bezig met 'De kinderen van Ruinerwold'. Wist natuurlijk dat het een bizar verhaal, maar de tering. De beelden die ze ook hebben van die kerel en de verhalen van die 4 oudste kinderen. Wordt er gewoon helemaal naar van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 30 minuten geleden zei Regis: Bezig met 'De kinderen van Ruinerwold'. Wist natuurlijk dat het een bizar verhaal, maar de tering. De beelden die ze ook hebben van die kerel en de verhalen van die 4 oudste kinderen. Wordt er gewoon helemaal naar van. Das toch die freak/gek waarvan ene helft van kinderen wil dat ie vrij gesproken wordt en de ander helft die zelf misbruikt is wil dat ie voorgoed wordt opgesloten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 5 minuten geleden zei Kyrill: Das toch die freak/gek waarvan ene helft van kinderen wil dat ie vrij gesproken wordt en de ander helft die zelf misbruikt is wil dat ie voorgoed wordt opgesloten? Yes. Ziekelijke debiel is het. je ziet in de doc hoe hij tegen ze kinderen praat/behandeld. Echt krankzinnig . Hieronder de link voor de geïnteresseerde. https://www.npostart.nl/de-kinderen-van-ruinerwold/BV_101404936/episode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 2 uur geleden zei Regis: Bezig met 'De kinderen van Ruinerwold'. Wist natuurlijk dat het een bizar verhaal, maar de tering. De beelden die ze ook hebben van die kerel en de verhalen van die 4 oudste kinderen. Wordt er gewoon helemaal naar van. Heb 'm ook helemaal gezien en inderdaad, wat een bizar verhaal. Echt super knap hoe die kinderen erover vertellen, vooral die jongen die als laatste het gezin heeft verlaten waardoor het balletje aan het rollen kwam. Zo open en oprecht. En als je dan denkt dat die oudere kinderen al in 2008 en 2009 het gezin hebben verlaten en al die tijd met deze verhalen rond hebben gelopen en geprobeerd hebben een normaal leven te leiden. Brrrrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Op 20-2-2021 om 17:48 zei Vitesse88: Forca Koeman op Videoland gezien. Mooi kijkje achter de schermen bij ze. Heb ik ook deze week gezien, kort maar evengoed leuk om verder in te duiken op de aankomst van Koeman in Barcelona. Jammer dat er weinig beelden uit de kleedkamer waren, dat had het wel afgemaakt voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 Op 22-4-2021 om 16:59 zei Regis: Yes. Ziekelijke debiel is het. je ziet in de doc hoe hij tegen ze kinderen praat/behandeld. Echt krankzinnig . Hieronder de link voor de geïnteresseerde. https://www.npostart.nl/de-kinderen-van-ruinerwold/BV_101404936/episode Ik zit pas 3 miNuteN iN episode 1 eN beN al bijNa aaN jaNkeN :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Als je crime docu liefhebber bent en je bijv making a murderer op Netflix interessant vond en bizar. Dan is deze nederlandse docu een aanrader: https://www.npostart.nl/de-villamoord/KN_1711806 Echt ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Lekker docu avondje; The Social Dilemma en David Attenborough: A life on our planet bekeken. Dikke aanraders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Mensen cowspiracy en seaspiracy gezien? Zo niet, echte aanraders. Zeker gezien de ontwikkelingen in veel landen laatste weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Niet echt docu maar ook niet echt serie Ultimate Survival WWII Niet met Bear maar een ander. Laat zien hoe soldaten hebben overleeft in WWII. Vind het wel een aanrader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Inside world's toughest Prisons Pfoe daar in Noorwegen wil je wel brommen hoor ( al was het maar om de vrouwelijke cipiers ) . Eigen kamer met TV en koelkast. Zijn slechtere hotels denkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Op 31-7-2021 om 00:03 zei komodo25: Inside world's toughest Prisons Pfoe daar in Noorwegen wil je wel brommen hoor ( al was het maar om de vrouwelijke cipiers ) . Eigen kamer met TV en koelkast. Zijn slechtere hotels denkbaar Mooie reeks is dat. De aflevering over Groenland vond ik ook bijzonder. Icarus Heel mooie en interessante docu over doping in de sport. Echt de moeite waard om te bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 3 uur geleden zei FlyD: Mooie reeks is dat. De aflevering over Groenland vond ik ook bijzonder. Icarus Heel mooie en interessante docu over doping in de sport. Echt de moeite waard om te bekijken. Is Groenland niet seizoen 1 ? Die staat niet op netflix. Sowieso is de volgorde geheel anders op netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Gisteren de doc gezien van over Sir Alex Ferguson. Dat is van zijn spelerstijd tot aan de treble van 1999. De docu het Sir Alex Ferguson: Never give up. Zeer mooi om te zien. Hij is te huur bij Ziggo in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 31 minuten geleden zei komodo25: Is Groenland niet seizoen 1 ? Die staat niet op netflix. Sowieso is de volgorde geheel anders op netflix Seizoen 5, bij mij. In Belgie staat seizoen 1 t/m 5 erop, dus via VPN Belgie instellen en dan kun je ze wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten