Jump to content

Documentaire-topic

Guest

Recommended Posts

Zoals jullie misschien weten kijk ik graag naar vogels in mijn vrije tijd. Het geeft me rust, maakt mijn hoofd leeg en ik vind het fantastische dieren. Nu heeft de beste vogelaar van Nederland een documentaire gemaakt. Gemaakt door Binnenstebuiten: Nederland, Waterland, Vogelland. Vandaag om even na 19en is het eerste deel uitgezonden (voor elk seizoen 1, we trappen af met de lente). Het laat naast hele mooie vogels ook de natuur van Nederland in optima forma zien. Geniet mensen, voor het te laat is!

8 uur geleden zei Arezo:

Zoals jullie misschien weten kijk ik graag naar vogels in mijn vrije tijd. Het geeft me rust, maakt mijn hoofd leeg en ik vind het fantastische dieren. Nu heeft de beste vogelaar van Nederland een documentaire gemaakt. Gemaakt door Binnenstebuiten: Nederland, Waterland, Vogelland. Vandaag om even na 19en is het eerste deel uitgezonden (voor elk seizoen 1, we trappen af met de lente). Het laat naast hele mooie vogels ook de natuur van Nederland in optima forma zien. Geniet mensen, voor het te laat is!

Dat wist ik niet. Wat fijn dat deze manier je rust geeft. Vandaar dat je het zo goed kan vinden met Kareltje. Lief man. #vreemdevogel

• Like 3

3 uur geleden zei Dansmeister:

Dat wist ik niet. Wat fijn dat deze manier je rust geeft. Vandaar dat je het zo goed kan vinden met Kareltje. Lief man. #vreemdevogel

Klopt ik ben idd een vreemdevogel, helemaal mee eens. Maar @Arezo is een vak apart, qua vogels, en  daar kan ik niet aantippen;c:cheer:

• Like 1

The man with 1000 kids (Netflix)  - What the fuck. 3 afleveringen van ong 40 minuten. Dus je bent er nog vrij snel doorheen. Maar wat een bizar verhaal. En dan denk je in aflevering 1 van ja ik ken het verhaal nu wel. Maar dan is er in aflevering 2 nog een wending en in aflevering 3 ook. Het proberen waard (kijken, niet zelf 1000 kinderen maken)

Crime Scene : The Vanishing of the Cecil Hotel.

Van de week de twee afleveringen geluisterd op Moordcast van de verdwijning van Elisa Lam. Op Netflix staat een mini documentaire hier over onder boven staande naam. Zowel de podcast als de docu is zeker de moeite waard

Op 15-8-2024 om 18:01 zei Djurovski:

Crime Scene : The Vanishing of the Cecil Hotel.

Van de week de twee afleveringen geluisterd op Moordcast van de verdwijning van Elisa Lam. Op Netflix staat een mini documentaire hier over onder boven staande naam. Zowel de podcast als de docu is zeker de moeite waard

Wat denk je dat er is gebeurd? Tijdje terug dat ik dit keek. Maar wel vies dat hotelgasten het water raar vonden smaken. Je zou t maar hebben gedronken blerb