Pino 483 Gepost August 6, 2019 Share Gepost August 6, 2019 Hoe kwam je aan een kaartje? Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost August 6, 2019 Share Gepost August 6, 2019 Waren gewoon te koop (via AD. nl), was ook geen black tie vent ofso. Quote Link to post Share on other sites
Pino 483 Gepost August 6, 2019 Share Gepost August 6, 2019 Zojuist zei Sophomore: Waren gewoon te koop (via AD. nl), was ook geen black tie vent ofso. Oh ik dacht dat het alleen voor genodigden was omdat ik op Twitter zag dat e rwat voetbaljournalisten heen waren. En mister Zonneveld. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost August 6, 2019 Share Gepost August 6, 2019 (edited) 6 uur geleden zei Pino: Oh ik dacht dat het alleen voor genodigden was omdat ik op Twitter zag dat e rwat voetbaljournalisten heen waren. En mister Zonneveld. Er waren aantal BN'ers idd. De regisseur zelf, Wilfried de Jong, Sjoerd Mossou, Dijkhoorn, R. de Boer, Zonneveld, David Endt, Renate Verhoofstad etc. Maar ook jan modaal dus Zat ook een bioscoopbon bij voor een bezoek aan deze docu. Interesse in @Pino of iemand anders? Edited August 6, 2019 by Sophomore Quote Link to post Share on other sites
Guest Gepost September 25, 2019 Share Gepost September 25, 2019 Andere tijden sport, een fantastisch programma. Vandaag de docu over Pietje Keizer gezien. ook Mooi. Quote Link to post Share on other sites
Keko 277 Gepost July 29, 2020 Share Gepost July 29, 2020 Gisteren 'Why We Hate' afgekeken, waar het haatgedrag van de mens (met name tussen bevolkingsgroepen) via verschillende invalshoeken onder de loep wordt genomen. Dikke aanrader. https://www.npostart.nl/why-we-hate/VPWON_1319318 Quote Link to post Share on other sites
The Saint 171 Gepost September 16, 2020 Share Gepost September 16, 2020 Iemand The Social Dilemma al gekeken? Quote Link to post Share on other sites
Keko 277 Gepost September 16, 2020 Share Gepost September 16, 2020 1 uur geleden zei The Saint: Iemand The Social Dilemma al gekeken? Toevallig gisteravond. Bekende informatie, maar wel mooi overzichtelijk samengevat en het benadrukt het probleem anno 2020 vrij treffend. Zet je ook wel aan het denken hoe je zelf met social media / telefoon om wilt gaan. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 855 Gepost September 26, 2020 Share Gepost September 26, 2020 Op 16-9-2020 om 13:10 zei The Saint: Iemand The Social Dilemma al gekeken? Eergisteren toevallig. Hoorde dat het vernieuwend en schokkend was, maar was voor mij niet heel nieuw moet ik zeggen. Kan mij wel voorstellen dat het voor een wat oudere generatie als heftig en vernieuwend kan worden ervaren. Wel erg leuk in elkaar gezet, met name de AI personalisatie vond ik goed uitgewerkt. Netflix en documentaires, dat doen ze toch erg goed. Quote Link to post Share on other sites
The Saint 171 Gepost January 12 Share Gepost January 12 The Ripper Vind dit soort documentaires om de een of andere reden fascinerend. Deze is ook sterk. Staat op Netflix. Gaat over het onderzoek naar de Yorkshire Ripper die 13 vrouwen verminkte en vermoorde. Quote Link to post Share on other sites
NicoHaak 771 Gepost January 12 Share Gepost January 12 Tnx ik ben ook wel 'fan' van dit soort docu's. In dat genre kan ik op netflix dan nog aanraden: Ted bundy tapes The confession killer Making a murderer Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,220 Gepost January 12 Share Gepost January 12 Weer wat voor de watchlist thanx Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts