Jump to content

Documentaire-topic

Recommended Posts

• Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

The Ripper    Vind dit soort documentaires om de een of andere reden fascinerend. Deze is ook sterk.    Staat op Netflix. Gaat over het onderzoek naar de Yorkshire Ripper die 13 vrouw

Tnx ik ben ook wel 'fan' van dit soort docu's. In dat genre kan ik op netflix dan nog aanraden: Ted bundy tapes The confession killer Making a murderer

Weer wat voor de watchlist thanx

Zojuist zei Sophomore:

Waren gewoon te koop (via AD. nl), was ook geen black tie vent ofso. 

Oh ik dacht dat het alleen voor genodigden was omdat ik op Twitter zag dat e rwat voetbaljournalisten heen waren. En mister Zonneveld.

6 uur geleden zei Pino:

Oh ik dacht dat het alleen voor genodigden was omdat ik op Twitter zag dat e rwat voetbaljournalisten heen waren. En mister Zonneveld.

Er waren aantal BN'ers idd. De regisseur zelf, Wilfried de Jong, Sjoerd Mossou, Dijkhoorn, R. de Boer, Zonneveld, David Endt, Renate Verhoofstad etc. Maar ook jan modaal dus ;c

Zat ook een bioscoopbon bij voor een bezoek aan deze docu. Interesse in @Pino of iemand anders?

Edited by Sophomore
  • 1 month later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Op 16-9-2020 om 13:10 zei The Saint:

Iemand The Social Dilemma al gekeken?

Eergisteren toevallig. Hoorde dat het vernieuwend en schokkend was, maar was voor mij niet heel nieuw moet ik zeggen. Kan mij wel voorstellen dat het voor een wat oudere generatie als heftig en vernieuwend kan worden ervaren. Wel erg leuk in elkaar gezet, met name de AI personalisatie vond ik goed uitgewerkt. Netflix en documentaires, dat doen ze toch erg goed.

• 3 months later...

The Ripper 

Vind dit soort documentaires om de een of andere reden fascinerend. Deze is ook sterk. 

Staat op Netflix. Gaat over het onderzoek naar de Yorkshire Ripper die 13 vrouwen verminkte en vermoorde.