Chimpa Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Mijn lijstje komt ook morgen. Bijna tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Ik ben nu al bang voor die Magoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Ingestuurd. Paar steengoede nummers, maar veel meuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Vond het een prima editie. Een duidelijke top 3 voor mij en heel wat acceptabels wat daarna kwam. Zitten ook een paar landen tussen die geen punten hebben gekregen maar dat misschien wel verdiend hadden. Weinig pure meuk ook dit keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober (bewerkt) Ingeleverd. Er zat weinig tussen wat in mijn straatje valt, maar we komen altijd wel weer tot een puntenverdeling. Alvast een shout-out naar België. Ik was even aan het wandelen eerder deze week en ik was mij compleet aan het verbazen waar ik nu weer naar moest luisteren. Hilarisch. 31 oktober bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Alles in ieder geval één keer geluisterd. Kan redelijk snel in ieder geval een shortlist maken vermoed ik. Hopelijk kan ik morgen nog een keer luisteren. Relatief veel elektronisclsch-georienteerde muziek deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Op 26-10-2024 om 16:35 zei Roprop: Denk dat het moet lukken. Heb echter wel tot en met woensdag op vakantie zonder optie even lekker te luisteren. Dus het wordt een last minute van mijn kant 😊 Gister een eind gekomen, maar ben nog niet goed rond. Hoop later vandaag nog een lijstje in te kunnen dienen, maar er bestaat een kans dat het uiterlijk zondag wordt. Excuus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Mijn lijstje komt ook nog aan later vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Lijstje ingestuurd. Voor mezelf uiteindelijk een duidelijke top 3. Mijn nummer 1 stond nog niet meteen bovenaan mijn lijstje, maar na meerdere keren luisteren werd dit toch wel de duidelijke nummer 1. Had in eerste instantie een shortlist van 14 nummers waarbij nummers 8-14 op een andere dag zomaar andersom hadden kunnen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Ik ga nu luisteren, lijstje volgt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 november Auteur Share Geplaatst 1 november Hierbij even een huishoudelijke mededeling voor het drietal dat nog bezig is met het verdelen van de felbegeerde punten: de deadline schuift op naar morgen, zaterdag 2 november, 18:00. In dat geval kunnen we immers morgenavond nog losbarsten met weer een mooie editie van Worldvision. Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Op 31-10-2024 om 15:22 zei Grote Ree: Vond het een prima editie. Een duidelijke top 3 voor mij en heel wat acceptabels wat daarna kwam. Zitten ook een paar landen tussen die geen punten hebben gekregen maar dat misschien wel verdiend hadden. Weinig pure meuk ook dit keer. Mee eens dit. Ik scoor de nummers meestal van 10 tot 1, en alles met een 6 valt bij mij gewoon buiten de punten deze editie (waar dat vorige keer nog wel anders was). Prima editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Sorry, iedereen. Ik was wat laat met luisteren, maar het is gelukt! Overigens ben ik niet Zweden, even voor de duidelijkheid. Niet mijn call . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november Zweden Deelnames: 43 Overwinningen: 2 Hoe AI Zweden recenseert: "Titan's Call" van Follow the Cipher is een indrukwekkend anthem dat het symfonische power metal-genre eer aandoet. Het nummer opent krachtig met zware riffs en een gelaagde orkestrale achtergrond, waarbij zangeres Linda Toni Grahn's vocale performance meteen in het oog springt. Haar stem voegt een epische, emotionele diepte toe en wordt aangevuld met mannelijke backing vocals die het geheel heroïsch doen aanvoelen. De productie is strak en zorgt ervoor dat de vele elementen – van symfonische klanken tot gitaarriffs – in balans blijven. Toch kan het nummer soms wat voorspelbaar aanvoelen, met typische genrepaden die weinig verrassend zijn voor doorgewinterde luisteraars. Hoewel de band een solide prestatie levert, mist het nummer een unieke twist die het zou onderscheiden van genregenoten als Sabaton en Amaranthe. Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) Het is een krachtig, goed geproduceerd nummer dat fans van epische metal zeker zal bevallen, maar het blijft net iets te dicht bij de veilige kant om echt baanbrekend te zijn. Hoe D. Magoog Zweden recenseert: De Zweedse inzending van @Djurovski is het perfecte voorbeeld van veel metalattributen in de blender pleuren zonder dat het tot een verrassende combinatie weet te leiden. Dat is direct het probleem. Titan's Call is bombastisch en symfonisch maar weet door haar vage fatalistische teksten die zo kenmerkend zijn voor dit genre nooit écht te overtuigen. Sterrenrating: ★★★☆☆ (3/5) De punten uit Zweden (1/26). Iets later dan gepland maar we kunnen nu toch van start met het volledige deelnemersveld. Succes allen! Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Geen punten verwacht en ook niet gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Geen puntjes van Djur, niet onverwachts. Had ook niet verwacht dat het Zweedse nummer van hem was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november We starten met een valse noot. Ik had Zweden wel aan hem gelinkt maar zoals verwacht geen punten gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november En we zijn los! (Ik niet, maar 10 anderen wel!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november Ik had daarentegen niet verwacht dat Djuro 8 puntjes weg zou geven aan een nummer over klimaatverandering Tusen tack! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 3 minuten geleden zei Urbeto: Ik had daarentegen niet verwacht dat Djuro 8 puntjes weg zou geven aan een nummer over klimaatverandering Tusen tack! 3 minuten geleden zei Urbeto: Nummer komt in de buurt van The Green Fields of France qua emotie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Zweden dat Finland punten geeft mag niet vreemd zijn. Ierland gelukkig ook meteen van de 0 af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Geen punten verwacht en er toch gekregen dus dikke prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 37 minuten geleden zei Aaron21: Geen puntjes van Djur, niet onverwachts. Had ook niet verwacht dat het Zweedse nummer van hem was. Precies dat, dacht dat het die Villa Volta dinges was, die geeft die overigens wel 10 punten, dus was geen hele rare gedachte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 3 minuten geleden zei Sick Blik: Precies dat, dacht dat het die Villa Volta dinges was, die geeft die overigens wel 10 punten, dus was geen hele rare gedachte Is toch een heerlijk nummertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Hoppa 12 puntjes in the pocket, thnx zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten