Bogatyr Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Ik vind het ook tegenslaan deze keer. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Ik verwacht het linkerrijtje te halen deze keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Exact 12 nummers die punten verdienden in mijn optiek. Vervolgens met pijn en moeite nog 2 reserves gevonden. Het hield niet over voor mij deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) Op 21-10-2024 om 17:31 zei Bogatyr: @xanderoo als ik denk te weten wie jij bent verdien je juist geen punten Man man, mijn autistisch kantje kan het omgekeerde alfabet niet aan. Zou bijna mijn bewerkingsrechten gaan gebruiken om het aan te passen. Maar goed, let's go! Haters gonna hate! Jij bent mijn vriend niet meer, nah! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die deze editie maar mager vind. Nogal een geluk dat mijn inzending een beetje kleur geeft aan deze editie. 22 oktober bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 8 uur geleden zei 007mark: Dacht dat ik deze keer weinig kans zou maken, maar na het beluisteren van deze wanstaltige lijst met inzendingen, krijg ik toch weer een beetje hoop. Ben het zowaar een keer eens met je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Inmiddels vinden zoveel mensen het matig,hebben ze zelf ook iets matigs ingestuurd natuurlijk Ga er zelf zo mee beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 oktober Auteur Share Geplaatst 23 oktober Ik ben dan ook wel benieuwd: welke nummers vinden jullie zo erg door de ondergrens zakken dan? Ik vond het echt reuze meevallen, op twee nummers na dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Ik heb overigens de eerste artiest gekozen die in mijn lijst stond en binnen de eisen paste. Aangezien de andere landen, waar ik wat voor had liggen, al weer geclaimd waren... Heb de rest nog niet gehoord, maar verwacht sowieso geen wonderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Ook voor mij een erg flauwe editie. Vriend @Laki is vergeten inzenden of vatte uit een (voor mij) onverwacht vaatje dit keer. Mijn 12 gingen naar een nummer dat ik al kende, wat ik normaal niet zou doen, zegt genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Alles beluisterd. Ik ben wel aangenaam verrast. Het niveau ligt stukken hoger dan de vorige editie, vind ik. Naar mijn gevoel met mijn vorig nummer nooit top 3 gehaald in deze editie. Veel minder waardeloze nummers ditmaal, wel veel uit de middencategorie, dus het was wel lastig om ze te plaatsen. Er sprong wel 1 nummer uit voor mij en ik vermoed dat het ook wel eens de winnaar zou kunnen worden, al kan ik er op dat vlak ook vierkant naast zitten. Wat mijn eigen nummer betreft, heb ik geen idee hoe dit zal presteren. Ik heb het gevoel dat het erop of eronder zal zijn. Nu ik dit gezegd heb eindig ik waarschijnlijk in de middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober ¡Buenas tardes! We zijn inmiddels op de helft van de stemperiode en dus leek het me goed om even de balans op te maken. Tot dusverre heb ik 10 van de 26 stemlijstjes ontvangen. Iedereen heeft tot aankomende vrijdag 1 november 23:59 om de punten in te dienen. Ik hoop dan ook wel echt van start te kunnen, dus ik vraag iedereen hierbij vriendelijk om zijn medewerking. Dan rest niets me nog om iedereen een fijn weekend te wensen. Ik sluit af met de geüpdatete versie van de MU Worldvision winnaars playlist. Wie voegt zich daar op termijn aan toe? De lijnen zijn nog open! Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Denk dat het moet lukken. Heb echter wel tot en met woensdag op vakantie zonder optie even lekker te luisteren. Dus het wordt een last minute van mijn kant 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Ik heb zojuist gestemd, ik vind het niveau absoluut wel hoog en zeker de moeite waard. Maar ik heb een top 3 die er voor mij ver boven uit steekt, maar de rest is ook erg de moeite waard. Heb uiteindelijk short list van 16 landen teruggebracht tot 12. Nee ik ben wel blij verrast,eerder teveel landen dan te weinig waarop ik zou willen stemmen. Deze; en deze Eerdere deelnemers, luister ik nog steeds bijna 1-2 wekelijks, sinds januari al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Nu weekendje weg, afgelopen week niet aan gedacht. Komt komende week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Toch mooi dat we ook een geschiedenislesje over de Bokkenrijders krijgen in deze lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Beginnen met luisteren in Spotify en denken dat er wel heel veel bekende namen tussenstaan en zelfs een eerdere winnaar, om vervolgens erachter te komen dat je de Spotify-lijst met winnaars aan het luisteren bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ik vond het een redelijk sterke rits nummers hoor. Over mijn eigen kansen doe ik geen uitspraken meer, maar het luisteren van de playlist kostte me niet heel veel moeite. Er zaten wel wat draken tussen, maar dat voerde absoluut niet de boventoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober Goedemorgen allen! Terwijl de deadline van morgenavond angstvallig dichtbij komt wacht ik nog op 9 van de 26 stemlijstjes. Mocht je al wel je punten ingediend hebben maar daar geen reserves bij ingevuld hebben, zie ik die ook graag nog verschijnen zodat we zaterdag van start kunnen! Ik vind het nu wel tijd om de opzet van deze editie uit de doeken te doen. Aangezien dit MU Worldvision editie twAI-en-vijftig is gaan we ChatGPT aan het werk zetten als muziekcriticus. Met een simpele prompt wordt de techniek van de toekomst om een mening over de muzikale prachten en gruwelen van ons deelnemersveld gevraagd en we zullen naarmate de editie vordert zien of AI een beetje op één lijn zit met ons mensen. Toch wordt de belichting van alle inzendingen niet geheel uit menselijke handen overgedragen, daar de in Scandinavië verblijvende muziekcriticus D. Magoog ook overal kort zijn zegje over zal doen. In de hoop dat de resterende lijstjes vandaag en morgen nog binnendruppelen hoop ik iedereen zaterdag weer terug te zien voor de eerste stemronde: Zweden! Vi ses! Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 9 van de 26 nog niet gestemd 👎😡 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Denk dat AI mijn inzending niet gaat waarderen, maar ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 6 minuten geleden zei Kyrill: 9 van de 26 nog niet gestemd 👎😡 Tja, de deadline is morgen. Wat wil je hiermee zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober (bewerkt) 1 minuut geleden zei Grote Ree: Tja, de deadline is morgen. Wat wil je hiermee zeggen? Dat ik denk ze niet allemaal deadline gaan halen let maar op. 31 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zojuist zei Kyrill: Dat ik denk ze niet allemaal deadline gaan halen let maar op. Dat dacht ik de vorige keer ook. Maar toen lukte het toch nog wonderbaarlijk. Allemaal uitstellers hier, inclusief ondergetekende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Ik zal mijn lijstje morgen insturen. Beetje druk gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten