Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #52

Urbeto

Aanbevolen berichten

Op 21-10-2024 om 17:31 zei Bogatyr:

@xanderoo als ik denk te weten wie jij bent verdien je juist geen punten 

Man man, mijn autistisch kantje kan het omgekeerde alfabet niet aan. Zou bijna mijn bewerkingsrechten gaan gebruiken om het aan te passen. Maar goed, let's go!

Haters gonna hate!

Jij bent mijn vriend niet meer, nah!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die deze editie maar mager vind. Nogal een geluk dat mijn inzending een beetje kleur geeft aan deze editie. 

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb overigens de eerste artiest gekozen die in mijn lijst stond en binnen de eisen paste. Aangezien de andere landen, waar ik wat voor had liggen, al weer geclaimd waren...

Heb de rest nog niet gehoord, maar verwacht sowieso geen wonderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles beluisterd. 

Ik ben wel aangenaam verrast. Het niveau ligt stukken hoger dan de vorige editie, vind ik. Naar mijn gevoel met mijn vorig nummer nooit top 3 gehaald in deze editie. Veel minder waardeloze nummers ditmaal, wel veel uit de middencategorie, dus het was wel lastig om ze te plaatsen. Er sprong wel 1 nummer uit voor mij en ik vermoed dat het ook wel eens de winnaar zou kunnen worden, al kan ik er op dat vlak ook vierkant naast zitten.

Wat mijn eigen nummer betreft, heb ik geen idee hoe dit zal presteren. Ik heb het gevoel dat het erop of eronder zal zijn. Nu ik dit gezegd heb eindig ik waarschijnlijk in de middenmoot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2l7OIJp.png

¡Buenas tardes!

We zijn inmiddels op de helft van de stemperiode en dus leek het me goed om even de balans op te maken. Tot dusverre heb ik 10 van de 26 stemlijstjes ontvangen. Iedereen heeft tot aankomende vrijdag 1 november 23:59 om de punten in te dienen. Ik hoop dan ook wel echt van start te kunnen, dus ik vraag iedereen hierbij vriendelijk om zijn medewerking. 

Dan rest niets me nog om iedereen een fijn weekend te wensen. Ik sluit af met de geüpdatete versie van de MU Worldvision winnaars playlist. Wie voegt zich daar op termijn aan toe? De lijnen zijn nog open! 

Mentions:

@Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist gestemd, ik vind het niveau absoluut wel hoog en zeker de moeite waard. Maar ik heb een top 3 die er voor mij ver boven uit steekt, maar de rest is ook erg de moeite waard. Heb uiteindelijk short list van 16 landen teruggebracht tot 12. Nee ik ben wel blij verrast,eerder teveel landen dan te weinig waarop ik zou willen stemmen.

Deze;

en deze

Eerdere deelnemers, luister ik nog steeds bijna 1-2 wekelijks, sinds januari al :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een redelijk sterke rits nummers hoor. Over mijn eigen kansen doe ik geen uitspraken meer, maar het luisteren van de playlist kostte me niet heel veel moeite. Er zaten wel wat draken tussen, maar dat voerde absoluut niet de boventoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

m49Z5cj.png

Goedemorgen allen!

Terwijl de deadline van morgenavond angstvallig dichtbij komt wacht ik nog op 9 van de 26 stemlijstjes. Mocht je al wel je punten ingediend hebben maar daar geen reserves bij ingevuld hebben, zie ik die ook graag nog verschijnen zodat we zaterdag van start kunnen!

Ik vind het nu wel tijd om de opzet van deze editie uit de doeken te doen. Aangezien dit MU Worldvision editie twAI-en-vijftig is gaan we ChatGPT aan het werk zetten als muziekcriticus. Met een simpele prompt wordt de techniek van de toekomst om een mening over de muzikale prachten en gruwelen van ons deelnemersveld gevraagd en we zullen naarmate de editie vordert zien of AI een beetje op één lijn zit met ons mensen.

Toch wordt de belichting van alle inzendingen niet geheel uit menselijke handen overgedragen, daar de in Scandinavië verblijvende muziekcriticus D. Magoog ook overal kort zijn zegje over zal doen.

In de hoop dat de resterende lijstjes vandaag en morgen nog binnendruppelen hoop ik iedereen zaterdag weer terug te zien voor de eerste stemronde: Zweden! 

Vi ses! 

Mentions:

@Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites