Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei aron24:

Uhm, tja van deze editie word ik over het algemeen niet erg blij. Paar leuke nummers, maar de overgrote meerderheid kan wat mij betreft regelrecht de prullenbak in. Ik moet zeggen dat ik 1 nummer wel flinke minpunten heb gegeven, wegens het niet houden aan de restricties. Ik vind het niet erg als je op 3,1 of 3,2 miljoen luisteraars zit. Maar met een band die bijna 5 miljoen streams heeft (met nummers die ook nog eens 300 of 200 miljoen gestreamd zijn), ja, dat vind ik er echt wel zwaar over.

Hoeveel streams had dit nummer op Youtube en Spotify? Want dat heb ik niet opgemerkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bogatyr:

Hoeveel streams had dit nummer op Youtube en Spotify? Want dat heb ik niet opgemerkt :)

Dit nummer zelf zit onder die streams (zover ik zie), maar de artiest(en) hebben in dit geval andere nummers met zoveel streams. Dat was meer om aan te geven dat deze groep echt te groot is.

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens voldoet desbetreffende inzending ook niet aan onderstaande regel:

Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren.

Het is uiteraard een spelletje dus laten we niet te moeilijk doen en zeker geen een al gaande editie onderbreken. Maar spelletjes zijn uiteindelijk wel leuker wanneer er een gelijk speelveld is. Laten we volgende editie allemaal weer iets scherper zijn hierop, zowel deelnemers als organisator 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister alles, maar als ik iets echt kut vind, ga ik naar het volgende liedje. Wat ik wel goed vind, luister ik helemaal. Vervolgens gaat die op een eigen playlist die ik na afloop nog eens luister, dan ken ik de punten toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses voor de dubbelpost. Ik heb nu alles 1 keer geluisterd. Vind het echt een heel matige editie. Veel van die matte nietszeggende nummers. Ik verwacht dat de absolute topkwaliteit van mijn pokoe zo nog beter aan het licht komt en ik de beker bij mij op de schouw kan zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Vreven:

Excuses voor de dubbelpost. Ik heb nu alles 1 keer geluisterd. Vind het echt een heel matige editie. Veel van die matte nietszeggende nummers. Ik verwacht dat de absolute topkwaliteit van mijn pokoe zo nog beter aan het licht komt en ik de beker bij mij op de schouw kan zetten.

Wel een nummertje of 10 die daaraan voldoen ja, maar zaten ook wel wat pareltjes tussen vond ik, uit verrassende hoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Laki:

Het is ook niet mijn beste inzending, maar goed ja, ik vond mijn vorige inzendingen een stuk beter en die scoorden echt heel slecht, vorige keer zelfs laatst (dacht ik), dus tja.

Dan ben ik benieuwd wat jij inzond. Ik dacht het te weten maar met deze opmerking twijfel ik :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog maar 14 lijstjes van de 29 deelnemers ontvangen. De deadline is komende dinsdag 23.59u:) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de punten zijn aangeleverd maar het was niet bepaald genieten geblazen. Veel middelmaat en eigenlijk maar drie plaatjes die ik wel leuk vond. De rest van de punten is vooral opvulling. De ondergrens is wel eens verder opgerekt overigens, dus dat deze editie me slecht beviel zit hem hoofdzakelijk in die vele middelmaat. 

Zelf een risicootje genomen met mijn inzending. Vind het lastig in te schatten hoe hij het gaat doen dus het stemt vooral nieuwsgierig :mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter in de breedte dan de voorbije edities, op dat vlak wss de beste van dit jaar voorlopig. Ik heb niet ieder nummer dat ik goed vond punten kunnen geven en dat is de eerste keer dit jaar dat dit gebeurd is.

De twaalfpunter is ook een betere dan die van de vorige editie waar ik het gevoel had dat het een zwakke twaalfpunter was, maar goed... ivago deed niet mee :-D

Probleem is alleen een beetje dat zoveel op elkaar lijkt en dat het echt moeilijk wordt om de liedjes van elkaar te onderscheiden, en ik heb het gevoel dat er niet echt veel uitschieters naar boven werden, dus wellicht toch een zwakkere tienpunter en achtpunter dan normaal. Op de twaalfpunter na ligt het allemaal dicht bij elkaar voor mij.

Ook enkele uitschieters naar beneden, en één in het bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites