Badmuts Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Daarnaast: Hoeveel tijd zat er tussen het ontvangen van die inzendingen en het controleren van die inzendingen? Als ze bijvoorbeeld vorige week ontvangen zijn maar nu pas gecontroleerd worden (en nu pas blijkt dat ze niet mogen maar laat maar zitten want ik wil nu beginnen) dan zou ik dat jammer vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 1 minuut geleden zei Satyr: En Jersey krijgt geen punten, dat is geen land Engeland en Schotland wel dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september (bewerkt) 11 minuten geleden zei Urbeto: Ik begrijp best dat je snel met het spel wilt beginnen, maar Villagers - Nothing Arrived (211 miljoen streams op Spotify) en Noah Kahan - Dial Drunk (343 miljoen streams én 32,1 miljoen luisteraars per maand) hebben mijn inziens echt niets op dit speelveld te zoeken. Het is niet alsof ze net aan over de gestelde voorwaarden heengaan hé? Kunnen die landen niet een nieuwe plaat indienen? Dat moet toch geen onmogelijke opgave zijn voor landen als Ierland en Schotland. Deze regels zijn al sinds heel wat edities gewoon bekend. Ik heb dit ook in de openingspost van deze editie benadrukt. Zie hieronder. Wat mij betreft moet je dan maar gewoon op de blaren zitten. Waarom zet ik het er dan eigenlijk bij? Voor Piet Snot? Ik heb de komende week echt heel weinig tijd, en wellicht de week erop nog minder. Daarom dat ik nu alles al online wil gooien. Op 2-9-2024 om 12:41 zei Bogatyr: Deelnemers wordt verzocht een lied uit te kiezen met een maximum van 25 miljoen weergaven op Spotify of Youtube. Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. 10 september bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zojuist zei Badmuts: Engeland en Schotland wel dan? Je vind Jersey van dezelfde status als Engeland en Schotland? Isle of Man dan ook maar toelaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september Zojuist zei Satyr: Je vind Jersey van dezelfde status als Engeland en Schotland? Isle of Man dan ook maar toelaten Toen Guernsey paar edities geleden meedeed kraaide er geen haan naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zojuist zei Bogatyr: Toen Guernsey paar edities geleden meedeed kraaide er geen haan naar. Jawel, heb ik ook al een paar keer gedaan. Ik vind het onzin, dan kun je Groenland, Friesland en Aland ook wel toelaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september 1 minuut geleden zei Satyr: Jawel, heb ik ook al een paar keer gedaan. Ik vind het onzin, dan kun je Groenland, Friesland en Aland ook wel toelaten Jersey staat in de landenlijst van Scorewiz dus eigenlijk is er geen probleem toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 2 minuten geleden zei Satyr: Je vind Jersey van dezelfde status als Engeland en Schotland? Isle of Man dan ook maar toelaten Het heeft dezelfde status als het gaat over of het officieel erkend land is ja. Officieel is het namelijk gewoon Verenigd Koninkrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 8 minuten geleden zei Bogatyr: Deze regels zijn al sinds heel wat edities gewoon bekend. Ik heb dit ook in de openingspost van deze editie benadrukt. Zie hieronder. Wat mij betreft moet je dan maar gewoon op de blaren zitten. Ik heb de komende week echt heel weinig tijd, en wellicht de week erop nog minder. Daarom dat ik nu alles al online wil gooien. Alleen deze twee deelnemers zitten nu toch niet op de blaren als ze gewoon mee mogen doen met deze nummers? Ik begrijp heel goed dat je graag wilde beginnen - daar sta je zeker niet alleen in - maar als er 185+ miljoen streams verschil zit tussen twee inzendingen en de rest schept dat wel een heel ongelijk speelveld. 7 minuten geleden zei Satyr: Jawel, heb ik ook al een paar keer gedaan. Ik vind het onzin, dan kun je Groenland, Friesland en Aland ook wel toelaten Ik denk dat de persoon die nota bene vaker met één en hetzelfde nummer mee heeft gedaan niet echt recht van spreken heeft om over zoiets kleins te gaan mierenneuken. Nog los van dat je de enige bent die hier vanaf de zijlijn een issue van maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 14 minuten geleden zei Bogatyr: Deze regels zijn al sinds heel wat edities gewoon bekend. Ik heb dit ook in de openingspost van deze editie benadrukt. Zie hieronder. Wat mij betreft moet je dan maar gewoon op de blaren zitten. Waarom zet ik het er dan eigenlijk bij? Voor Piet Snot? Ik heb de komende week echt heel weinig tijd, en wellicht de week erop nog minder. Daarom dat ik nu alles al online wil gooien. Als de regels bekend zijn en er wordt iets mee ingestuurd, dan is het toch aan de organisator om ervoor te zorgen dat die deelnemers een nieuw nummer insturen? Op de blaren zitten is in mijn ogen dat je een nieuw nummer in moet sturen of je doet niet mee. Niet dat het getolereerd wordt dat het toch mee mag doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september De drie landen krijgen de mogelijkheid om uiterlijk morgenavond om 20:00 een nieuwe song in te sturen. Indien dit niet voor de deadline is gebeurd, zullen deze landen niet meer deelnemen. Jersey blijft gewoon staan als deelnemer. Hoop dat dit voor iedereen in orde is nu zo. @KayDeManaager @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 1 minuut geleden zei Bogatyr: De drie landen krijgen de mogelijkheid om uiterlijk morgenavond om 20:00 een nieuwe song in te sturen. Indien dit niet voor de deadline is gebeurd, zullen deze landen niet meer deelnemen. Jersey blijft gewoon staan als deelnemer. Hoop dat dit voor iedereen in orde is nu zo. @KayDeManaager @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Helemaal goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Goed opgelost uiteindelijk Boga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Betreft Jersey prima dat ze mee doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 31 minuten geleden zei Urbeto: Ik begrijp best dat je snel met het spel wilt beginnen, maar Villagers - Nothing Arrived (211 miljoen streams op Spotify) en Noah Kahan - Dial Drunk (343 miljoen streams én 32,1 miljoen luisteraars per maand) hebben mijn inziens echt niets op dit speelveld te zoeken. Het is niet alsof ze net aan over de gestelde voorwaarden heengaan hé? Kunnen die landen niet een nieuwe plaat indienen? Dat moet toch geen onmogelijke opgave zijn voor landen als Ierland en Schotland. Ik ben het hier mee eens. En anders krijgen deze 2 landen sowieso geen punten van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Snap Boga's intentie eigenlijk wel. Je mag toch verwachten dat er met dit spel ook wel een zelfregulend vermogen bij en eigen verantwoordelijkheid van de deelnemers bestaat. Zo moeilijk is het niet om even te checken of je eigen inzending wel of niet aan de eisen voldoet. Idealiter zou je als organisator hier niet op hoeven in te grijpen. Dat gezegd hebbende: goede oplossing! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 1 minuut geleden zei Grote Ree: Snap Boga's intentie eigenlijk wel. Je mag toch verwachten dat er met dit spel ook wel een zelfregulend vermogen bij en eigen verantwoordelijkheid van de deelnemers bestaat. Zo moeilijk is het niet om even te checken of je eigen inzending wel of niet aan de eisen voldoet. Idealiter zou je als organisator hier niet op hoeven in te grijpen. Dat gezegd hebbende: goede oplossing! Eens, al heb ik zelf me er ook al eens schuldig aan gemaakt omdat je teveel iets leuks aan het zoeken bent en dan de criteria over het hoofd ziet. (Notabene dat nummer van Villagers heb ik paar jaar geleden al eens ingestuurd, die zal toen al wel veel plays gehad hebben) We moeten er ook niet te moeilijk over doen verder. Een foutje kan gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zojuist zei Erwin.: Eens, al heb ik zelf me er ook al eens schuldig aan gemaakt omdat je teveel iets leuks aan het zoeken bent en dan de criteria over het hoofd ziet. (Notabene dat nummer van Villagers heb ik paar jaar geleden al eens ingestuurd, die zal toen al wel veel plays gehad hebben) We moeten er ook niet te moeilijk over doen verder. Een foutje kan gebeuren Eens hoor. Zeker als je lang zoekt omdat je niks hebt, kan dit uiteraard zeker gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Ik heb niet een van die twee nummers ingestuurd. WEL ben ik de derde die een nieuwe inzending moet insturen. Dit is uiteraard geen enkel probleem. Ik heb er gewoonweg niet op gelet toen ik hem stuurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Excuus. Op YT had die van Villagers “slechts” 21 miljoen views. Geen seconde aan gedacht om Spotify ook te checken. Verder aan iets van 20 edities meegedaan en zelfs 1 georganiseerd toen niemand anders kon dus begin me aub niet over zelfregulerend vermogen. Fijn dat het halve forum zijn zegje er over heeft gedaan. Ik zal een nieuw nummer zoeken namens Ierland en dan zie je maar of je punten toekent👍🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 6 minuten geleden zei nasje92: Excuus. Op YT had die van Villagers “slechts” 21 miljoen views. Geen seconde aan gedacht om Spotify ook te checken. Verder aan iets van 20 edities meegedaan en zelfs 1 georganiseerd toen niemand anders kon dus begin me aub niet over zelfregulerend vermogen. Fijn dat het halve forum zijn zegje er over heeft gedaan. Ik zal een nieuw nummer zoeken namens Ierland en dan zie je maar of je punten toekent👍🏻 Dus omdat je oud-organisator bent, mag iemand anders geen commentaar meer hebben? Dat vind ik een behoorlijke drogreden, om eerlijk te zijn. Verder was mijn opmerking helemaal niet persoonlijk naar jou, want ik wist helemaal niet dat het om jou ging. Bovenal was het niet bedoeld als burn naar deelnemers maar meer als steun richting Bogatyr, voor de verwachtingen die hij heeft als organisator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september (bewerkt) 29 minuten geleden zei Grote Ree: Dus omdat je oud-organisator bent, mag iemand anders geen commentaar meer hebben? Dat vind ik een behoorlijke drogreden, om eerlijk te zijn. Verder was mijn opmerking helemaal niet persoonlijk naar jou, want ik wist helemaal niet dat het om jou ging. Bovenal was het niet bedoeld als burn naar deelnemers maar meer als steun richting Bogatyr, voor de verwachtingen die hij heeft als organisator. Zeker wel, commentaar mag altijd. Ik vatte het alleen niet echt constructief op. Ligt misschien meer aan mij dan aan jou. Volgens mij is er genoeg over gezegd. Ik heb een nieuwe inzending gedaan en laten we het vooral een leuk spel houden 10 september bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Ik zie dat in ieder geval één iemand anders hier heeft genoten van Alan Wake 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 september Auteur Share Geplaatst 11 september Beste deelnemers, Een boodschap van algemeen nut. Schotland trekt zich terug uit de wedstrijd. Verder zijn de liedjes van Australië en Ierland aangepast. Ook de Spotify-lijst is up-to-date. Denk eraan dat Kenia niet in de spotify-lijst staat! Nu kunnen we dus echt gaan stemmen. Veel luisterplezier en succes! Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september (bewerkt) Mag ik vragen @Bogatyr of de liedjes die nog een tweede keer meedoen met dezelfde artiest nog meedoen of niet? Ondanks een recordaantal deelnemers, maar een magere editie. Veel te veel hetzelfde, met 2 dieptepunten qua muziek. Ben eens benieuwd of ik met mijn inzending nog eens de top-5 kan binnenvallen uit het niets. 12 september bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten