Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Hier had ik zeker op punten gerekend. Maargoed, als je zoveel punten aan onder meer deze wanstaltige inzending van Bangladesh geeft lijk je het spoor sowieso wel bijster. Laat deze tweede nachtkaarseditie op rij maar snel klaar zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

Hier had ik zeker op punten gerekend. Maargoed, als je zoveel punten aan onder meer deze wanstaltige inzending van Bangladesh geeft lijk je het spoor sowieso wel bijster. Laat deze tweede nachtkaarseditie op rij maar snel klaar zijn. 

Kijk, nu kom je al meer in de Socrates-modus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

We zijn het eens eens.. Wauw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-ea067b6313fee75e8b922b.png.dec7e488c0f58881d75749c6078be571.png.5933ad818e41fe5c6106bdba5373f6ef.png

Schema updates:

Za 12 oktober 18u

Za 12 oktober 22u

Zo 13 oktober 11u FINALE

Volgende in de rij is RopRop die het nummer 'Fools and Fools' instuurde van de Filipijnse band Nocturnal. RopRop doet zelf niet mee om de prijzen, maar gaat wel mee beslissen om winst. Of krijgt de top van het klassement alweer geen punten? De top-7 zit ongetwijfeld al zwetend voor hun schermpje.

Filipijnen:

De punten uit Manilla {26}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets zegt me dat de organisatie aanstuurt op een gruwelijke apotheose en dat mijn koppositie aan het eind naar de Filipijnen is.

@aron24: opnieuw? Heb ik een zege gemist ergens, want verder dan plek 2 kwam ik nooit :D 

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-ea067b6313fee75e8b922b.png.dec7e488c0f58881d75749c6078be571.png.5933ad818e41fe5c6106bdba5373f6ef.png

Als je erin slaagt om een nummer in te sturen dat slechts 28 keer is bekeken op YouTube en ook nog eens hoge punten scoort in Worldvision, heb je echt begrepen waar het spel om draait. Chapeau, @michael16 ! Je hebt lange tijd mee in de top gestaan met 'City Surround Me' van Carousels uit Denemarken, en volgens mij heb je ook het record voor de meeste 1-punt-beoordelingen in alle edities. Maar nu is het moment gekomen om jouw punten uit te delen. Zorgt dit voor een definitieve plooi in het klassement?

Denemarken:

De punten uit Kopenhagen {27}

Ik zie jullie om 22u voor de volgende update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites