Urbeto Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Hier had ik zeker op punten gerekend. Maargoed, als je zoveel punten aan onder meer deze wanstaltige inzending van Bangladesh geeft lijk je het spoor sowieso wel bijster. Laat deze tweede nachtkaarseditie op rij maar snel klaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 4 minuten geleden zei Urbeto: Hier had ik zeker op punten gerekend. Maargoed, als je zoveel punten aan onder meer deze wanstaltige inzending van Bangladesh geeft lijk je het spoor sowieso wel bijster. Laat deze tweede nachtkaarseditie op rij maar snel klaar zijn. Kijk, nu kom je al meer in de Socrates-modus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Man man man. Dan krijg je in stemronde 24 en 25 de mannen Nasje92 en Chimpa, normaal goed voor wat punten richting mij, en geven dan helemaal niets deze editie. Zonde, zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan! (Nu even blij zijn, aan het einde kan dat waarschijnlijk niet meer) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Eindelijk weer eens wat punten. Chimpathiek van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 7 punten, die nemen we even mee. Het is wel de eerste editie in tijden die een beetje spanning met zich meebrengt bovenin de ranking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ja, zeg het maar. Wie van de 7? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 1 uur geleden zei Urbeto: Hier had ik zeker op punten gerekend. Maargoed, als je zoveel punten aan onder meer deze wanstaltige inzending van Bangladesh geeft lijk je het spoor sowieso wel bijster. Laat deze tweede nachtkaarseditie op rij maar snel klaar zijn. We zijn het eens eens.. Wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober Auteur Share Geplaatst 12 oktober Ik kan jullie vertellen dat de ontknoping er morgen al aankomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober De waardering was helaas niet wederzijds. Zal tevredenheid moeten nemen met de linkerkolom, en ook dat is nog niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober Auteur Share Geplaatst 12 oktober Schema updates: Za 12 oktober 18u Za 12 oktober 22u Zo 13 oktober 11u FINALE Volgende in de rij is RopRop die het nummer 'Fools and Fools' instuurde van de Filipijnse band Nocturnal. RopRop doet zelf niet mee om de prijzen, maar gaat wel mee beslissen om winst. Of krijgt de top van het klassement alweer geen punten? De top-7 zit ongetwijfeld al zwetend voor hun schermpje. Filipijnen: De punten uit Manilla {26} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober We gaan in een rotvaart richting de afgrond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Helaas, voor de overwinning is het voorbij. Wel weer over Nederland gesprongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober De enige die geen punten krijgt en die Titan gaat toch niet weer opnieuw winnen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober (bewerkt) Iets zegt me dat de organisatie aanstuurt op een gruwelijke apotheose en dat mijn koppositie aan het eind naar de Filipijnen is. @aron24: opnieuw? Heb ik een zege gemist ergens, want verder dan plek 2 kwam ik nooit 12 oktober bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Mocht Argentinië daadwerkelijk winnen is dat toch wel het faillissement van muzieksmaak hier hoor. Wat een ongekende Q-Music zomerhit armoede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 3 minuten geleden zei Urbeto: Mocht Argentinië daadwerkelijk winnen is dat toch wel het faillissement van muzieksmaak hier hoor. Wat een ongekende Q-Music zomerhit armoede. Je wordt er steeds beter in, ga zo door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober (bewerkt) Haha weer geen punten 12 oktober bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Rechter rijtje komt dichterbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 40 minuten geleden zei Grote Ree: Je wordt er steeds beter in, ga zo door! De Socrates-award heeft zijn winnaar in elk geval gevonden in 2024. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Niet dat Under the Sun van Fini een verschrikkelijk nummer is, maar als deze zou winnen zou mij wel behoorlijk verbazen. Wellicht het meeste 12 in een dozijn nummer van de hele lijst. Viel dan ook net buiten mijn top 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Mooi spannend bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ik heb het gevoel dat ik de volgende ben die zn stemmen gaat geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Dankje wel.voor de 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober Auteur Share Geplaatst 12 oktober Als je erin slaagt om een nummer in te sturen dat slechts 28 keer is bekeken op YouTube en ook nog eens hoge punten scoort in Worldvision, heb je echt begrepen waar het spel om draait. Chapeau, @michael16 ! Je hebt lange tijd mee in de top gestaan met 'City Surround Me' van Carousels uit Denemarken, en volgens mij heb je ook het record voor de meeste 1-punt-beoordelingen in alle edities. Maar nu is het moment gekomen om jouw punten uit te delen. Zorgt dit voor een definitieve plooi in het klassement? Denemarken: De punten uit Kopenhagen {27} Ik zie jullie om 22u voor de volgende update. Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten