Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-ea067b6313fee75e8b922b.png.dec7e488c0f58881d75749c6078be571.png.bd5ec87f0748a21fdbc4a08ba505fad8.png

Sick Blick vertegenwoordigt Italië tijdens het MU Worldvision met zijn song 'Okay Okay' van Pino D'Angiò. Ondanks de energie en het unieke Italodisco dat hij bracht, staat hij momenteel toch onterecht op de laatste plaats.  Hij zong Okay Okay, maar de rest van de leden vond het meer een No Way No Way.

Italië:

De punten uit Rome {20}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier had ik punten verwacht maar doordat dat uitblijft heb ik opeens een stuk meer begrip voor de laatste plaats ;) 

Bovenin wel lekker spannend. Ik hoop echt dat Estland een stunt uit het vuur sleept. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Aaron21:

Dit draait uit op een complete deceptie. Jammer dit!

Een deceptie is wel erg streng voor een huidige vierde plaats, vind je niet? Bovendien hebben we nog negen stemrondes te gaan. Alles ligt nog open. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Een deceptie is wel erg streng voor een huidige vierde plaats, vind je niet? Bovendien hebben we nog negen stemrondes te gaan. Alles ligt nog open. 

De achterstand is plots 15 punten. Iedereen van de concurrenten heeft al gestemd. Ik zie het niet zo meteen nog omdraaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Aaron21:

De achterstand is plots 15 punten. Iedereen van de concurrenten heeft al gestemd. Ik zie het niet zo meteen nog omdraaien.

De punten uit Nederland en Estland moeten anders nog komen hoor. Je doet met je eerste deelname in tijden serieus mee om het podium en misschien zelfs de winst. Je moet het verder natuurlijk zelf weten, maar dat is echt zo slecht nog niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

De punten uit Nederland en Estland moeten anders nog komen hoor. Je doet met je eerste deelname in tijden serieus mee om het podium en misschien zelfs de winst. Je moet het verder natuurlijk zelf weten, maar dat is echt zo slecht nog niet. 

Ik ben ook niet teleurgesteld hé. Had dit zelfs niet verwacht, maar nu ik hier sta, wil ik het hoogste. Zeker ook gewoon omdat de songs van Teo ook gewoon in mijn playlist staan en ik dus niet per se een liedje heb gekozen om het meeste kans te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Aaron21:

Ik ben ook niet teleurgesteld hé. Had dit zelfs niet verwacht, maar nu ik hier sta, wil ik het hoogste. Zeker ook gewoon omdat de songs van Teo ook gewoon in mijn playlist staan en ik dus niet per se een liedje heb gekozen om het meeste kans te maken.

Lekker spannend x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Aaron21:

dat heb ik met dit nummer wat ik ingezonden heb ook. staat in mijn eigen playlist, maar denk inderdaad dat hij te lang is. Ach doel was om niet laatste te worden na mijn afgang met italië vorige editie, tot nu toe gaat dat aardig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-ea067b6313fee75e8b922b.png.dec7e488c0f58881d75749c6078be571.png.08fe56e055f76cb1833800b0b483aff2.png

De tweede update van de dag komt met Xanderoo en India, die gekozen hebben voor het nummer 'Tides' van Darkcloud, Nytrix en Abandoned. Dit soort muziek is zeldzaam in de edities van MU Worldvision, maar Xanderoo presteert toch opvallend goed en staat mooi in het linkerrijtje.

India:

De punten uit New Delhi {21}

Link naar opmerking
Deel via andere websites