007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Wederom 5 punten en een plekje gestegen deze keer. Come onnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Koleretieten wat gaan we er in een vaart doorheen. Ook van organisatortje hark ik 7 punten binnen, lekker hoor. Volgens mij kan ik mathematisch nog winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Oei dat is niet mooi, weer 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Het lijkt de seizoensstart van PEC wel, ook drie keer niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus En weer 2 keer 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus @Grote Ree zou je mijn stats nog eens na kunnen kijken? Ik won mijn eerste editie (en dus niet 10e). Ben vooral benieuwd of en hoe dat nog effect heeft op bijv. m'n puntengemiddelde en all time ranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus @Grote Ree Kenner, dank voor de BROODNODIGE 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Jahooorrrr Heeft iemand dat bericht nog paraat waarin werd gezegd ‘dit is niet het tempo dat we mogen blijven verwachten qua updates’? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Had echt wel wat meer verwacht van dit nummer. Nog even dit uitzitten en dan de volgende editie maar weer op voor een topnotering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus 1 uur geleden zei Urbeto: @Grote Ree zou je mijn stats nog eens na kunnen kijken? Ik won mijn eerste editie (en dus niet 10e). Ben vooral benieuwd of en hoe dat nog effect heeft op bijv. m'n puntengemiddelde en all time ranglijst. Scherp opgemerkt! Het klopt wat je zegt. Er waren wat celverwijzingen niet correct doorgetrokken, waardoor bij ongeveer de helft van de deelnemers in editie 37 zowel het aantal ontvangen punten als de eindklassering niet klopte. Dat maakte dat jij bijvoorbeeld gekoppeld was aan de prestaties van Titan in plaats van je eigen. Dit foutje zal een minimaal effect hebben op de data-analyse van een aantal scouts, waardoor deze niet helemaal meer klopt. Bij sommige scouts had ik sowieso al een afleesfoutje gemaakt in de scoutingsranglijst aller tijden, dus helemaal foutloos waren de infographics überhaupt al niet. Het zal voor zich spreken dat ik dit niet meer ga aanpassen bij iedereen. Dat kost mij teveel tijd en moeite en deze jubileumeditie loopt alweer op zijn eind, iets wat ook effect gaat hebben op de statistieken. Aan het einde van deze editie zal ik het Excel-bestand met alle data (inclusief die van editie 50) erin delen met jullie. Dan kunnen jullie zelf rustig eens napluizen hoe je ervoor staat in welke ranglijstjes. Overigens heb ik jouw ( @Urbeto) data analyse nog wel even aangepast in de post. Om antwoord te geven op je nieuwsgierigheid: er is nauwelijks wat veranderd. Alleen je puntengemiddelde is met 2 omhoog gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 2 minuten geleden zei Grote Ree: Scherp opgemerkt! Het klopt wat je zegt. Er waren wat celverwijzingen niet correct doorgetrokken, waardoor bij ongeveer de helft van de deelnemers in editie 37 zowel het aantal ontvangen punten als de eindklassering niet klopte. Dat maakte dat jij bijvoorbeeld gekoppeld was aan de prestaties van Titan in plaats van je eigen. Dit foutje zal een minimaal effect hebben op de data-analyse van een aantal scouts, waardoor deze niet helemaal meer klopt. Bij sommige scouts had ik sowieso al een afleesfoutje gemaakt in de scoutingsranglijst aller tijden, dus helemaal foutloos waren de infographics überhaupt al niet. Het zal voor zich spreken dat ik dit niet meer ga aanpassen bij iedereen. Dat kost mij teveel tijd en moeite en deze jubileumeditie loopt alweer op zijn eind, iets wat ook effect gaat hebben op de statistieken. Aan het einde van deze editie zal ik het Excel-bestand met alle data (inclusief die van editie 50) erin delen met jullie. Dan kunnen jullie zelf rustig eens napluizen hoe je ervoor staat in welke ranglijstjes. Overigens heb ik jouw ( @Urbeto) data analyse nog wel even aangepast in de post. Om antwoord te geven op je nieuwsgierigheid: er is nauwelijks wat veranderd. Alleen je puntengemiddelde is met 2 omhoog gegaan. Dank voor de tijd en moeite die je erin gestoken hebt. Blijft leuk om te zien! Voor nu: op naar de vijfde plaats. Hoop ik dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus 1 uur geleden zei Fantasy: Jahooorrrr Heeft iemand dat bericht nog paraat waarin werd gezegd ‘dit is niet het tempo dat we mogen blijven verwachten qua updates’? Ach ja, ook hierin ben ik een beetje een ongeleid projectiel. De ene dag drie updates, dan weer een paar daagjes niks en zo rommelen we maar wat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Bedankt @chrisje1993 en @Grote Ree, twee keer tien punten maakt de tussenstand wat mooier Nu wil ik toch graag die aap helemaal uit de mouw hebben @Grote Ree, welke inzending was je zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Volgens mij heb je dat destijds ook toegegeven? Staat me wel iets van bij namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 augustus Auteur Share Geplaatst 27 augustus Oh dat zou best kunnen hoor. De inzending uit editie 3 was van mijn toenmalige bandje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Thanks nog voor het puntje @UrbetoWie het kleine niet eert, is het grote niet weert. 27 augustus bewerkt door KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 augustus Auteur Share Geplaatst 28 augustus Stemronde 24/28: Servië Het is deze editie dubbel feest, want naast het feit dat MU Worldvision een jubileum te vieren heeft, hebben we met Laki ook een jubilaris in de gelederen. Deze eigenzinnige scout gaat immers op voor zijn 25e deelname. Hij heeft hierbij voor het eerst zijn Servische netwerk aangeboord. Dat is toch enigszins opvallend te noemen, want hiermee is de keus pas voor de zesde maal op een Europees land gevallen. Laki spreidt zijn landkeuzes netjes over de verscheidene continenten. Hierbij kiest hij verhoudingsgewijs het vaakst voor Azië (8 deelnames) en Afrika (5 deelnames). Laki heeft er tevens een hobby op nagehouden om, waar mogelijk, landen te laten debuteren in dit spelletje. Overigens is dat een hobby waar ondergetekende stiekem ook best goed op gaat, maar dat geheel terzijde. Telt u even mee: Angola, Egypte, Kaapverdië, Niger en Honduras. Dat zijn er vijf, waarvan vier in Afrika. We kunnen dus gerust de conclusie trekken dat, wanneer Laki besluit Afrika in te trekken op zoek naar een nieuw pareltje, hij meestentijds uitkomt bij een land dat nog geschiedenis moet schrijven op dit podium. Nu heeft hij dus voor het minder tropische Servië gekozen, een land dat 'al' twaalf keer eerder deelnam. Deze editie zal er eentje om snel te vergeten worden voor Laki, maar ach, dat overkomt ons allemaal wel eens hier. De stemmen van Servië Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Iets is beter dan niets. Jammer dat mijn concurrenten in de onderste regionen dan weer veel punten scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Van de koppositie naar het rechterrijtje. Ongelofelijke muziekbarbaren hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Toch weer wat punten erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus HUH?? Laki, je spoort niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Germany zero points. Ben benieuwd of in de laatste ronde er nog punten bijkomen. Al 10 ronde 0 wordt wel saai zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Laki is er altijd goed voor om ineens het hele rechterrijtje van punten te voorzien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Wooow, tien punten! Dank, Laki! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten