Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #50

Grote Ree

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Erwin.:

Ik ben om eerlijk te zijn zelf ook een beetje verbaasd, maar ik klaag niet

Je zei zelf btw eerder dat je mij in de top 3 gezet zou hebben

Ik vind het dan ook helemaal geen slecht nummer, zij het niet erg origineel of verrassend. Het luistert lekker weg en ik denk dat dit in combinatie met net die herkenbaarheid  ervoor zorgt dat het door een breed publiek gesmaakt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Dat is een niet alledaagse stemronde. Geen van de landen bovenin die punten krijgt :D

EDIT: Ah en nog een stemronde. Die heeft er wel verstand van zeg. Lekker in de vingers gesneden, maar dat wist ik al.

Hah bedankt voor de 5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.a275d8fd88fc973339f3a8d570d084bb.jpeg

Stemronde 19/28: Moldavië

We gaan de laatste tien stemrondes in en terwijl de festiviteiten in één niet nader te noemen land voorzichtig al zijn begonnen, wordt het voor andere landen toch echt tijd om een eindsprint in te gaan zetten. Zo ook voor Moldavië, dat bovenaan het rechterrijtje bungelt. De pech voor de Moldaviërs is dan wel dat het aan hen nu is om de punten uit te delen.

Kapitein van het Moldavische schip is dit keer aron24. Hij kende een weergaloos debuut door in editie 35 direct met de winst aan de haal te gaan, een prestatie die weinigen hem vooralsnog kunnen nadoen. Als een ware Usain Bolt was hij met Jamaica alle concurrenten te snel af. Sindsdien is aron24 overigens verstoken gebleven van verder eremetaal. Met één vijfde, één achtste en drie tiende plaatsen is de songfestivalopbrengst van aron24 aan de bescheiden kant. Voor editie 50 lijkt een top 10-notering op dit moment het hoogst haalbare. 

image.thumb.png.91de6625cf97ca401696da6e6505fb07.png

De stemmen van Moldavië

Spoiler

image.thumb.png.2cce942147e20b7a3fac0edcfa1a0659.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.a275d8fd88fc973339f3a8d570d084bb.jpeg

Stemronde 20/28: Nederland

Van Chisinau pakken we het vliegtuig naar Amsterdam, waar op Schiphol Fabian. ons in opperbeste stemming staat op te wachten. Nog nagenietend van zijn overwinning in de vorige editie, heeft hij er nu voor gekozen om een thuiswedstrijd te spelen, tot ongenoegen van enkele andere scouts. Het is alweer de vijfde keer dat ons koude kikkerlandje is gekoppeld aan deze ervaren scout. De eerste vier deelnames waren niet onverdienstelijk, maar de behaalde 9e, 11e en 12e (tweemaal) plaatsen sprongen ook niet bepaald in het oog. Op dit moment staat Fabian. keurig tiende in de ranglijst en bedraagt de achterstand op de top 5 slechts tien punten. Dat maakt dat er nog volop Hollands hoop op een mooie eindnotering is.

Qua stemgedrag heeft Fabian. in zijn 27 deelnames liefst zes keer het volle pond aan aron24 uitgedeeld. Daarmee is Fabian. verantwoordelijk voor 30% van alle twaalfpunters die aron24 ten deel vielen in dit spelletje. Vice versa vloeien de punten minder rijkelijk. Slechts twee keer gaf aron24 de twaalf punten aan Fabian. Saillant detail is dat Fabian. in de vorige stemronde zelfs geen enkel punt toebedeeld kreeg van zijn muzikale zielsverwant. Maar ja, de punten zijn natuurlijk al vooraf opgestuurd. Zal Fabian. zichzelf na deze stemronde achter de oren krabben?

image.thumb.png.4b7a9b039d2336ccdebae89d5a1108b8.png

De stemmen van Nederland

Spoiler

image.thumb.png.2cce942147e20b7a3fac0edcfa1a0659.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites