neva Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Haha, wat een ellende dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juli Auteur Share Geplaatst 29 juli 4 minuten geleden zei keano77: Pfoeh dat gaan niet best. Nu tegen de directe concurenten maar punten pakken hopelijk. @Fantasy kan de tactiek nog aangepast worden? #wanhoopsdaad Zeer zeker - kom maar door met een eventuele nieuwe tactiek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 3 uitslagen die het seizoen wel redelijk samenvatten. Wisselvallige shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli De tandjes wat slecht ineens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Spannend bovenin zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Spannend zeg! Cercle Brugge lijkt wel mijn zwarte beest. Hopelijk kunnen we nog enkele plaatsen stijgen in die laatste wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juli Auteur Share Geplaatst 30 juli À bientôt - Bis bald We vertrekken hierna snel naar Duitsland en Frankrijk, maar niet voordat we hebben gekeken naar de laatste duels in België en Nederland. En wat voor een wedstrijden hebben we gezien. Zo zagen we een 3-7 uitslag in de Kampioensgroep van België en gooide een Nederlandse ploeg de titelkansen door het putje door op de slotdag met 4-0 te verliezen. Snel door scrollen dus om te zien hoe jouw club het gedaan heeft! Club Brugge @Glenn08 Spoiler Anderlecht @aron24 Spoiler Standard Luik @Svenpunt Spoiler Union SG @Djurovski Spoiler Cercle Brugge @timpy00 Spoiler OH Leuven @Kelvin Spoiler St. Truiden @Bogatyr Spoiler PSV @neva Spoiler Feyenoord @007mark Spoiler AZ @Titan Spoiler FC Utrecht @FlyD Spoiler sc Heerenveen @Copywriter Spoiler Sparta @La Pulga Spoiler NEC @keano77 Spoiler FC Groningen @Becks Spoiler Go Ahead Eagles @bas huijsmans Spoiler RKC Waalwijk @chrisje1993 Spoiler Willem II @nasje92 Spoiler NAC @Oerlie Spoiler Topscorers België 01. Jonatan Braut Brunes - 32 doelpunten 02. Ferran Jutglà - 27 doelpunten 03. Kelvin Yeboah - 25 doelpunten 04. Kamal Sowah - 23 doelpunten 05. Emanuel Reynoso - 20 doelpunten Topscorers Nederland 01. Artem Dovbyk - 28 doelpunten 02. Jason van Duiven - 27 doelpunten 03. Luuk de Jong - 22 doelpunten 04. Radamel Falcao - 20 doelpunten 05. Julio Furch - 19 doelpunten Hoogste gem. beoordeling België 01. Emanuel Reynoso - 7,44 02. Johan Bakayoko - 7,34 03. Kamal Sowah - 7,32 04. Mathias Delorge - 7,28 05. Carlos Vela - 7,27 05. Deniz Undav - 7,27 Hoogste gem. beoordeling Nederland 01. Lucas Ocampos - 7,55 02. Artem Dovbyk - 7,50 03. Luuk de Jong - 7,42 04. Jovane Cabral - 7,32 05. Jason van Duiven - 7,30 Samenvatting Prognose Club Manager Eindpositie 1 Club Brugge Glenn08 6 2 RSC Anderlecht aron24 9 6 Standard Luik Svenpunt 1 7 Union SG Djurovski 2 9 Cercle Brugge timpy00 5 10 OH Leuven Kelvin 3 14 Sint-Truiden Bogatyr 4 2 PSV neva 7 3 Feyenoord 007mark 1 4 AZ Titan 9 5 FC Utrecht FlyD 11 7 Heerenveen Copywriter 8 8 Sparta La Pulga 6 11 NEC keano77 17 12 Groningen Becks 13 13 GA Eagles bas huijsmans 10 15 RKC chrisje1993 5 16 Willem II nasje92 3 18 NAC Breda Oerlie 4 Tot de volgende. In de volgende update presenteer ik alles wat jullie willen weten over seizoen twee van COTT, zoals de te kiezen ploegen, de budgetten en de keuzevolgorde Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Oei de laatste serie was niet om over naar huis te schrijven. 1 plaats lager dan de prognose. Hier kan ik mee leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Sjezus wat een klote kampioensgroep en overal buiten te grijpen... Op doelsaldo... Winst op Luik is dan een pleister tegen het bloeden gelukkig blijven we niet hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Wauw, wat een einde van het seizoen! Alles gewonnen en Champions League gehaald! Nu op naar het nieuwe seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Een tegenstander uitlachen vanwege 'choken' en het dan zelf vervolgens ook doen. Dat had ik verdiend. Maar in ieder geval nog bekertje gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Zwak seizoen, maar ja, lag duidelijk aan de ingame manager natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Prachtige 4e plaats behaald met NAC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Mooie 5de plek en bekerwinst met RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Geweldig seizoen! Champions League in Tilburg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Boven verwachting geëindigd, maar het hield niet over. Erg wisselvallig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Een zaadjaar en dan toch Europa in. Pieken op het juiste moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli @Fantasy Was Bornauw geblesseerd of had ik een tegendraadse assistent die mijn topaankoop heeft genegeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juli Auteur Share Geplaatst 30 juli 3 minuten geleden zei Kelvin: @Fantasy Was Bornauw geblesseerd of had ik een tegendraadse assistent die mijn topaankoop heeft genegeerd? Dat ga ik moeten nakijken. Kom ik morgen bij je op terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Jaaaaa kampioennennnn. Ik ben ff naar de Coolsingel joeee. Paixao gewoon 20 goals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 34 minuten geleden zei 007mark: Jaaaaa kampioennennnn. Ik ben ff naar de Coolsingel joeee. Paixao gewoon 20 goals Kijk je uit voor stripclubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 juli Auteur Share Geplaatst 31 juli 6 uur geleden zei Kelvin: @Fantasy Was Bornauw geblesseerd of had ik een tegendraadse assistent die mijn topaankoop heeft genegeerd? 6 uur geleden zei Fantasy: Dat ga ik moeten nakijken. Kom ik morgen bij je op terug Het betrof een recalcitrante assistent manager dit keer, die gaf de voorkeur aan Russo-Obispo in het centrum en stelde ook Pletinckx zo nu en dan op in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 juli Auteur Share Geplaatst 31 juli Seizoen 2 - COTT We gaan ons opmaken voor een tweede seizoen in deze editie van COTT. Een seizoen dat ons brengt richting Duitsland (1.Bundesliga) en Frankrijk (Ligue 1). Hieronder presenteer ik jullie dan ook de ploegen die in het seizoen 2024/2025 actief zullen zijn in deze competities, inclusief de Europese voorrondes of toernooien waarin zij acteren. Tot slot staan ook de transferbudgetten vermeld, waarover ik later meer details zal delen in het kader van de beschikbare spelers op de transferlijst deze zomer. Net als in het eerste seizoen zal de transferperiode in de zomer weer gaan bestaan uit twee rondes en is er de mogelijkheid om onderlinge transfers overeen te komen. En we hebben een joker-transfer, want je mag (als je dat wil) één gratis speler meenemen van je vorige ploeg naar de nieuwe ploeg. Maar dat is voor een latere zorg. Eerst de te kiezen ploegen maar eens aan jullie voorstellen. Prognose 1.Bundesliga CL/EL/UCL Budget 1 Bayern CL € 10.000.000 2 RB Leipzig CL € 12.500.000 3 Borussia Dortmund CL € 15.000.000 4 Bayer Leverkusen € 17.500.000 5 VfL Wolfsburg EL € 22.500.000 6 SC Freiburg CL € 30.000.000 7 Eintracht Frankfurt € 30.000.000 8 Union Berlin UCL voorr. € 35.000.000 9 VfB Stuttgart € 35.000.000 10 FC Köln € 35.000.000 11 Gladbach € 35.000.000 12 FC Augburg € 40.000.000 13 FSV Mainz € 40.000.000 14 Werder Bremen € 45.000.000 15 Schalke 04 € 47.500.000 16 VfL Bochum € 52.500.000 17 Fortuna Düsseldorf € 52.500.000 18 FC Heidenheim € 60.000.000 Prognose Ligue 1 CL/EL/UCL Budget 1 PSG CL € 10.000.000 2 Marseille CL € 15.000.000 3 AS Monaco CL € 17.500.000 4 OGC Nice UCL voorr. € 20.000.000 5 Lyon € 22.500.000 6 Rennes € 22.500.000 7 RC Lens EL € 27.500.000 8 Lille € 27.500.000 9 Reims CL voorr. € 30.000.000 10 FC Nantes € 35.000.000 11 Strasbourg EL € 35.000.000 12 Montpellier € 37.500.000 13 Brest € 37.500.000 14 Troyes € 42.500.000 15 Clermont € 47.500.000 16 Saint-Etienne € 50.000.000 17 Angers € 50.000.000 18 AJ Auxerre € 57.500.000 Nu willen jullie natuurlijk weten hoe de selecties er dan precies uitzien. Nou, daarvoor verwijs ik jullie graag door naar onderstaande spoiler We schrijven inmiddels 22 juni 2024, dus er zijn nog wat contracten aflopende her en der. Houdt dat ook goed in de gaten bij het bepalen van welke club je zou willen managen, want het zou zomaar kunnen dat er dus nog spelers uit de huidige kern gaan vertrekken. Spoiler 1.Bundesliga Bayern Spoiler RB Leipzig Spoiler Borussia Dortmund Spoiler Bayer Leverkusen Spoiler VfL Wolfsburg Spoiler SC Freiburg Spoiler Eintracht Frankfurt Spoiler Union Berlin Spoiler VfB Stuttgart Spoiler FC Köln Spoiler Gladbach Spoiler FC Augburg Spoiler FSV Mainz Spoiler Werder Bremen Spoiler Schalke 04 Spoiler VfL Bochum Spoiler Fortuna Düsseldorf Spoiler FC Heidenheim Spoiler Ligue 1 PSG Spoiler Marseille Spoiler AS Monaco Spoiler OGC Nice Spoiler Lyon Spoiler Rennes Spoiler RC Lens Spoiler Lille Spoiler Reims Spoiler FC Nantes Spoiler Strasbourg Spoiler Montpellier Spoiler Brest Spoiler Troyes Spoiler Clermont Spoiler Saint-Etienne Spoiler Angers Spoiler AJ Auxerre Spoiler Volgorde van kiezen De rangorde is opgesteld en op basis van de zogenoemde 'overperformance' van het eerste seizoen is de volgorde bepaald. Van Oerlie (+14) tot en met aron24, FlyD en keano77 (-6). Elke prognose is afgezet ten opzichte van de uiteindelijke eindpositie op de ranglijst. @Oerlie @nasje92 @Bogatyr @chrisje1993 @timpy00 @Svenpunt @Kelvin @bas huijsmans @007mark @La Pulga @Djurovski @Copywriter @Becks @Glenn08 @neva @Titan @aron24 @FlyD @keano77 Ter voorbereiding op seizoen 3; de volgorde om clubs te kiezen gaat dan opnieuw op basis van de eerder genoemde 'overperformance'. Houdt hier dus rekening mee bij het maken van je keuze. Ga je voor een stunt, of speel je op save? Kopiëren en plakken maar. Veel plezier met kiezen 1.Bundesliga Bayern: RB Leipzig: Borussia Dortmund: Bayer Leverkusen: VfL Wolfsburg: SC Freiburg: Eintracht Frankfurt: Union Berlin: VfB Stuttgart: FC Köln: Gladbach: FC Augburg: FSV Mainz: Werder Bremen: Schalke 04: VfL Bochum: Fortuna Düsseldorf: FC Heidenheim: Ligue 1 PSG: Marseille: AS Monaco: OGC Nice: Lyon: Rennes: RC Lens: Lille: Reims: FC Nantes: Strasbourg: Montpellier: Brest: Troyes: Clermont: Saint-Etienne: Angers: AJ Auxerre: Heb je je keuze gemaakt? Geef dan de volgende op de lijst even een mention, zodat die op de hoogte wordt gebracht van het feit dat hij nu een club mag gaan kiezen. Zou houden we het tempo er een beetje in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli (bewerkt) Oeps 31 juli bewerkt door Becks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 1.Bundesliga Bayern: RB Leipzig: Borussia Dortmund: Bayer Leverkusen: VfL Wolfsburg: SC Freiburg: Oerlie Eintracht Frankfurt: Union Berlin: VfB Stuttgart: FC Köln: Gladbach: FC Augburg: FSV Mainz: Werder Bremen: Schalke 04: VfL Bochum: Fortuna Düsseldorf: FC Heidenheim: Ligue 1 PSG: Marseille: AS Monaco: OGC Nice: Lyon: Rennes: RC Lens: Lille: Reims: FC Nantes: Strasbourg: Montpellier: Brest: Troyes: Clermont: Saint-Etienne: Angers: AJ Auxerre: @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten