Fantasy Geplaatst 13 juli Auteur Share Geplaatst 13 juli 7 minuten geleden zei neva: Blamage. Nieuwe tactiek incoming... 3 minuten geleden zei Copywriter: Wat een slechte prestaties, tijd voor een nieuwe tactiek. #paniekvoetbal Nee geintje jongens. Nieuwe tactieken insturen kan altijd. Ik zie ze wel verschijnen in de inbox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Pff een zure uitschakeling, maar een 2-1 nederlaag tegen Feyenoord en een overwinning tegen Heerenveen biedt toch weer perspectief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Ruime overwinning tegen PEC Zwolle is goed en 2-0 verliezen van PSV kan gebeuren dus geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 20 minuten geleden zei neva: Blamage. Nieuwe tactiek incoming... Rt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Het gaat nog niet best, maar ik hou vast aan m'n tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli In Europa er ook gewoon met 3-0 er vanaf. Ai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Pijnlijke nederlaag in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli Kaf of koren We gaan richting het eind van de maand september en we beginnen een aardige schifting te zien in zowel de Nederlandse als de Belgische competitie. En misschien is dit een leuk moment om een nieuwtje te delen, want ik ben voornemens om voorlopig in één en dezelfde game verder te gaan. Wat dus betekent dat we het tweede seizoen in hetzelfde spel zullen gaan spelen, maar in een andere competitie. Welke competities dat gaan worden, daarover later meer. Maar dat betekent dus ook dat niemand nu nog enig idee heeft welke clubs kiesbaar zijn én welke clubs in Europa actief zullen gaan zijn. Daar zal ik jullie op een later moment - na afloop van dit seizoen - meer over gaan vertellen. Nu eerst; terug naar Nederland en België Overigens is er wel iets vervelends aan de hand, want de UEFA Conference League is niet van start gegaan na de voorrondes en ondanks dat enkele ploegen zich wel via de voorrondes voor de UEFA Europa of Champions League kwalificeerden zijn zij niet in de groepslotingen terecht gekomen. Daar lijkt iets niet helemaal jofel te zijn verlopen in deze Data Update. Vervelend natuurlijk voor de ploegen die daar nu 'last' van ondervinden. Club Brugge @Glenn08 Anderlecht @aron24 Standard Luik @Svenpunt Union SG @Djurovski Cercle Brugge @timpy00 OH Leuven @Kelvin St. Truiden @Bogatyr PSV @neva Feyenoord @007mark AZ @Titan FC Utrecht @FlyD sc Heerenveen @Copywriter Sparta @La Pulga NEC @keano77 FC Groningen @Becks Go Ahead Eagles @bas huijsmans RKC Waalwijk @chrisje1993 Willem II @nasje92 NAC @Oerlie Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli LEEMANS ARMY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli (bewerkt) Blijkbaar de achterstand goed gemaakt op Rangers, mist op de screen alleen Heel matig wel verder, met verlies tegen Zwolle, Willem 2 en Bodo....Pould moet ik eigenlijk wel door komen met verder nog Lille en Leipzig erbij. 14 juli bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Zo gaat-ie goed. De weg naar boven is ingezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Ik heb zo het vermoeden dat de ingame coach niet de juiste spelers opstelt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Het moet nog beter. We spelen onder de maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli 21 minuten geleden zei 007mark: Blijkbaar de achterstand goed gemaakt op Rangers, mist op de screen alleen Heel matig wel verder, met verlies tegen Zwolle, Willem 2 en Bodo....Pould moet ik eigenlijk wel door komen met verder nog Lille en Leipzig erbij. Ah, verrek. 5-0 inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Blijven keurig presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Wat was trouwens de uitslag van de return tegen Ferencvaros die mis ik namelijk in het overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Kijk, deze tactiek lijkt beter te passen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Alle 3 de wedstrijden gewonnen en momenteel 2de achter Ajax. RKC kan spreken over een meer dan prima competitie start. @neva nogmaals bedankt voor het huren van van Duiven. Hij is lekker op schot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Cercle zonder transfers aardig aan het spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Zo gaat die fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli 2 uur geleden zei Djurovski: Wat was trouwens de uitslag van de return tegen Ferencvaros die mis ik namelijk in het overzicht 2-2 (na verlengingen, na 90 minuten stond je 1-2 voor in de return) - in totaal dus 2-3 verlies over twee wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Mooie overwinningen en vooral die tegen Club Brugge is lekker. Zuur verlies tegen Djurovski maar we zijn goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 23 minuten geleden zei Fantasy: 2-2 (na verlengingen, na 90 minuten stond je 1-2 voor in de return) - in totaal dus 2-3 verlies over twee wedstrijden. Thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli Opzij We hebben haast! Nee geintje, helemaal niet. Maar we houden het tempo er wel lekker in wat mij betreft. Zo vlak voordat de EK-finale tussen Spanje en Engeland gaat beginnen, neem ik jullie mee door de meest recent gespeelde wedstrijden. Voor de Nederlandse clubs stond er eind september nog een potje (of twee) op de agenda en inmiddels hebben we de gehele maand oktober ook al achter de rug. Nu beginnen we duidelijk te zien wie er goed presteren, boven zichzelf uitstijgen, ondermaats voetbal op de mat leggen of gewoonweg tegenvallen ten opzichte van de verwachtingen. Hoe vinden jullie zelf dat het gaat? En durven we al kampioenen te voorspellen voor in België en Nederland? Kom maar door met jullie voorspellingen! Club Brugge @Glenn08 Anderlecht @aron24 Standard Luik @Svenpunt Union SG @Djurovski Cercle Brugge @timpy00 OH Leuven @Kelvin St. Truiden @Bogatyr PSV @neva Feyenoord @007mark AZ @Titan FC Utrecht @FlyD sc Heerenveen @Copywriter Sparta @La Pulga NEC @keano77 FC Groningen @Becks Go Ahead Eagles @bas huijsmans RKC Waalwijk @chrisje1993 Willem II @nasje92 NAC @Oerlie Next: November én december 2023 Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Gaat niet heel verkeerd, Falcao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten