Rykjvk1 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni En we zijn los! Of nou ja, jullie dan. Ik nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Nu al bijna meer punten dan de hele vorige editie! Kekke kleurtjes ook wel in de Scorewiz. Deze organisator kan niet meer stuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Verwacht bijzonder weinig punten deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Hardlopers zijn doodlopers Nog niks aan 't handje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Vroeg me al af van wie deze inzending was maar had hem eerder van bijvoorbeeld Aron verwacht dan van Boga. Echt zo'n lege huls van een Sky Radio plaat dit. Wat betreft m'n eigen inzending zijn de verwachtingen niet heel hooggespannen. Ik vind het wel echt een lekker mystiek plaatje met prima vocals maar we zijn tegelijkertijd allemaal bekend met het gebrekkige succes van niet-Engelse inzendingen binnen deze contest. Hoe dan ook, slava Ukraini! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Een goed begin is het halve werk. Geen werk voor mij nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Heb deze keer eens voor iets anders gekozen. Ben benieuwd, ik vind het in ieder geval een belachelijk lekkere pokoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni De eerste 12 punten zijn al binnen in de eerste deelname van Monaco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Zero points om mee te beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 2 punten, we zijn van de 0 af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Kop is eraf! 4 punten is geen slecht begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Een puntje voor de moeite zullen we maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Ook hier eerste punten al binnen. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Helemaal geen slecht begin dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Ik heb punten!! Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Hmm, puntloos begin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Koeweit debuteert en vangt meteen punten. Nice! Dank aan de Tsjechen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni WORLDVISION - EDITIE 49 We gaan meteen door naar onze tweede kandidaat in de rij. @Badmuts kan liedjes uit exotische bestemmingen wel smaken en dat is in deze editie niet anders. De organisator van editie nummer 50 stuurt Vanthan uit Cambodja in voor deze editie, met het nummer អាបុិប (Ah Pep). Of dit een succes gaat worden weten we nog niet. Dit kan enkel de tijd uitwijzen. Laten we dan maar de punten gaan uitdelen! Meer info over Vanthan op: https://baramey.com/vanthan Sterren van de kijker voor : ☆☆☆ De punten uit Cambodja (2/27) @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Hardlopers zijn doodlopers, maar dit gaat wel erg traag. We blijven nog in de starthouding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Cool, zes punten. Blijkt een gevuld envelopje richting Cambodja toch te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Kijk, nu komen we ergens. De warming-up achter de rug, nu kunnen we gaan rennen. Dank voor de mooie puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Verwacht een record aantal nullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Plus 4, thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Zo'n hielenlikker die de organisator 12 punten geeft. Daar wil ik niet eens punten van krijgen, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Mijn envelopje was blijkbaar niet goed genoeg gevuld. We blijven op 8 punten staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht