Grote Ree Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Nog drie landen die kans maken op de winst. Mooie ontknoping zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Toch 2 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Zelf nog een plekje gestegen, dus dat is mooi. Ben benieuwd hoe het stuivertje wisselen aan de top afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Bedankt nog voor de 5 punten @nasje92. De punten die ik zelf uitdeelde waren een grote verrassing weer voor mezelf. Daar had ik geen weet meer van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Ja, had er inderdaad meer van verwacht hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Twee rondes gescoord, de linkerrij kan me nu bijna niet meer ontgaan. En ook @Laki die voor mij een topnummer instuurde staat zij aan zij. Ik zie toch een tendens dat het minder conventionele meer gesmaakt wordt dan vroeger. Dank @KayDeManaager en @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Pff dit gaat een ontknoping worden zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juni Auteur Share Geplaatst 30 juni (bewerkt) We zijn er! De ontknoping van deze editie. Voor velen wat dit kwalitatief een mindere editie, maar hopelijk hebben jullie toch een beetje genoten van de spanning die er bij komt kijken! Misschien is het leuker voor de anderen om even in spoiler te reageren over de winnaar. Onze laatste kandidaat is Kelvin, die met Duitsland en de artiest Henry And The Waiter het nummer Higher heeft ingestuurd. Met dit nummer staat hij momenteel in een mooie top-tien plaats en mag hij spreken van een geslaagde editie. Nu is voor hem echter het moment aangebroken om te gaan beslissen wie deze editie wint! Naar waar gaan de punten uit Duitsland? Meer info over Henry And The Waiter: https://henryandthewaiter.com/ Sterren van de kijker voor : ☆☆☆☆ De punten uit Duitsland (27/27) Voor editie 50 geef ik het stokje door aan @Badmuts Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 30 juni bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Spoiler Jaja lekker dit. Dank voor alle punten. Na een slechte start, toch een mooie inhaalslag gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Nog wel 5 puntjes van Kelvin erbij, dank. Thanks ook weer Bogatyr en Fabian gefeliciteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Gefeliciteerd aan de winnaar. Ik ben zeer content met mijn podiumplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Het tempo zat er lekker in. Bij de uitreikingen dan wel te verstaan. Niet bij het aantal punten dat ik mocht bijschrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Spoiler Van harte @Fantasy. Heerlijke inhaalrace wel. Helaas net te weinig puntjes voor de eerste plek. Bedankt voor het hosten weer Boga! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Inhoud verbergen Van harte @Fantasy. Heerlijke inhaalrace wel. Helaas net te weinig puntjes voor de eerste plek. Bedankt voor het hosten weer Boga! Moet je me iets vertellen dat ik niet weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 30 minuten geleden zei Fantasy: Moet je me iets vertellen dat ik niet weet? Spoiler Hahaha verkeerde user die begint met Fa getagd blijkbaar, maar jij ook van harte met jouw klassering! Uiteraard @Fabian. van harte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni We geven dus tegenwoordig de organisatie over aan de nummer laatst, da's nog eens andersomdenken. @Fabian. gefeliciteerd, zelf tevreden met de top-10 klassering. Al had ik natuurlijk 'Higher' willen staan, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Gefeliciteerd aan de winnaar! Ik zal binnenkort de volgende editie openen. Waarschijnlijk zal dit morgen of dinsdag worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Dank aan de organisatie. Tevreden met de linkerkolom hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Gefeliciteerd @Fabian. en dank voor een opnieuw erg vlotte organisatie @Bogatyr Die 12e plek vind ik helemaal prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Gefeliciteerd fabian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Lekker gewerkt @Fabian.! Ben wel gematigd tevreden met mijn eindnotering. In het begin ging het dermate hard dat ik op overwinningskoers lag, maar uiteindelijk vond ik mijn liedje niet goed genoeg voor de winst en ik had dan ook verwacht lager te eindigen. Dank ook weer aan @Bogatyr voor deze sprintetappe. Blijft bizar hoe snel je de updates erdoorheen ramt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Gefeliciteerd @Fabian. Lekker georganiseerd @Bogatyr meer onder mij gehouden dan verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Dank nog voor de 3 puntjes @Kelvin. Bedankt voor de goede organisatie @Bogatyren proficiat met de overwinning @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Bedankt aan allen die punten gegeven hadden aan mij. Feli aan @Fabian. en dank aan @Bogatyr voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Zeer tevreden uiteindelijk met de 4e plek. Het zat allemaal vrij dicht opeen deze keer. Proficiat @Fabian. met de overwinning en dank @Bogatyr voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht