Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #49

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-f726b18805bd4b39bb55d9.png.03d5b9c7cda83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png

We zijn er! De ontknoping van deze editie. Voor velen wat dit kwalitatief een mindere editie, maar hopelijk hebben jullie toch een beetje genoten van de spanning die er bij komt kijken! :) Misschien is het leuker voor de anderen om even in spoiler te reageren over de winnaar. Onze laatste kandidaat is Kelvin, die met Duitsland en de artiest Henry And The Waiter het nummer Higher heeft ingestuurd. Met dit nummer staat hij momenteel in een mooie top-tien plaats en mag hij spreken van een geslaagde editie. Nu is voor hem echter het moment aangebroken om te gaan beslissen wie deze editie wint! Naar waar gaan de punten uit Duitsland?

Meer info over Henry And The Waiter: https://henryandthewaiter.com/

Sterren van de kijker voor Flag Germany Animated Flag Gif:
☆☆☆☆

De punten uit Duitsland (27/27)

Voor editie 50 geef ik het stokje door aan @Badmuts

Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gewerkt @Fabian.

Ben wel gematigd tevreden met mijn eindnotering. In het begin ging het dermate hard dat ik op overwinningskoers lag, maar uiteindelijk vond ik mijn liedje niet goed genoeg voor de winst en ik had dan ook verwacht lager te eindigen.

Dank ook weer aan @Bogatyr voor deze sprintetappe. Blijft bizar hoe snel je de updates erdoorheen ramt :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites