Chiemel Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 2 rondes, 2 keer punten. Houden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Kijk aan, 8 mooie puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Wat een weelde zeg! Grappig, aangezien ik over mijn vorige inzending veel enthousiaster was. Lekker tegengesteld allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Geen punten uit Cambodja. Let's return the favor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni WORLDVISION - EDITIE 49 Fabian, de winnaar van de vorige editie, zal opnieuw hopen op eenzelfde scenario als toen. Hij probeert dit met de Britse indierock-groep The Reytons en hun nummer 'Nineteen Crimes'. Momenteel beleeft hij nog niet de start die hij had gehoopt, maar we zitten natuurlijk nog vroeg in de wedstrijd om nu al op de feiten vooruit te lopen. Laten we dus maar gaan kijken naar wie de punten uit Engeland gaan. Meer info over The Reytons op: https://thereytons.com/ Sterren van de kijker voor : ☆☆☆☆ De punten uit Engeland (3/27) @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Jammer. Geen 3 op een rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Van de hatelijke 0 af maar had toch wel op iets meer gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Ff mogen kijken in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 23 uur geleden zei Djurovski: Verwacht een record aantal nullen Mijn record verbeteren? Mag niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Kijk, tien punten, dat is het betere werk. Hartelijk dank, Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Weer een paar erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Laat me maar even op deze Noorse roze wolk zitten jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Pff, Kenia was uiteindelijk alleen maar goed voor de thee voor de Engelsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Eindelijk van de 0 af! Dank @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Dank voor de kudo’s @Bogatyr, maar helaas greep ik net naast de winst vorige editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Ook mij van de 0 af gered met 8 punten, thanks @Fabian.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni 39 minuten geleden zei Fabian.: Dank voor de kudo’s @Bogatyr, maar helaas greep ik net naast de winst vorige editie Oeps! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni Een update per dag. Dat is het tempo dat ik ga proberen aan te houden. Ondertussen zijn we aangekomen bij de nummer vier in ons lijstje en dat is Aron24. Dit is ook meteen de eerste deelname van Monaco aan ons favoriete virtuele muziekspelletje. Met de artiesten Sofiane Pamart & Charles Leclerc (jawel u leest het goed), is hij alvast goed van start gegaan. Het nummer 'The Dream Continues', hoopt in deze editie ook een droom neer te zetten door mee te dingen naar het podium. Meer info over Sofiane Pamart op: https://www.sofianepamart.com/ Sterren van de kijker voor : ☆☆☆☆ De punten uit Monaco (4/27) @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Hoppa 12 puntjes erbij en plekkie 2 te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Het blijft zonde dat out of the box inzendingen hier nooit echt gewaardeerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Aiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Nou, merci voor niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Gaat nu al niet de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Wat een waardeloos begin. Maar ben niet anders gewend eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Het wordt weer zo'n editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht