Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #48

Titan

Aanbevolen berichten

Op 5-3-2024 om 17:01 zei Bogatyr:

Zit best wel wat leuk materiaal tussen

15 uur geleden zei nasje92:

Zo de stemmen zijn ingeleverd. Zitten een paar fijne nummertjes bij hoor. Lekker man!

Dank jullie wel heren. Ben blij dat jullie mijn nummer leuk vinden! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na eerste beluistering twee die eruit springen maar die tegelijk niet nieuw voor me zijn. Dan een ferme hoop grijze muizen. Het aantal inzendingen waar ik een beetje niet goed van word blijft beperkt tot een viertal.

Wat dat betekent voor de eigen inzending geen idee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, mijn stemmen zitten op de post. Ik vind het een erg leuke editie. Mooie variatie aan nummers, ondanks dat de traditionele clichéplaatjes er ook wel weer bij zitten. Ik heb me eigenlijk alleen aan die plagiaatplaat uit Noorwegen gestoord, dus dat is geen slechte score. Verder heeft Argentinië een leuke inzending die qua sound niet in FIFA zou misstaan. 

Tot slot ben ik erg benieuwd naar hoe mijn eigen inzending het gaat doen. Ik heb goede hoop want het nummer valt in ieder geval op, ook in dit deelnemersveld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

so8pdEA.png

Voor elke binnengekomen stemlijst tikt Adrie - we hebben ontdekt hoe de voormalig docent en huidig medewerker onderwijs heet - een borrel achterover. Adrie is ondertussen een beetje aangeschoten met elf units in de mik, maar zat is hij nog lang niet. Het begin is er in ieder geval. Nog zestien stemlijsten te gaan!

@007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @KayDeManaager, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

so8pdEA.png

Adrie verslikte zich bijna in zijn amaretto met ijsblokjes toen hij het bericht binnenkreeg dat de inzending van Italië zich door persoonlijke omstandigheden moet terugtrekken uit de competitie. 

Een oproep aan iedereen die heeft gestemd op Italië: geef, indien nodig, een reservenummer door.

@007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @KayDeManaager, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2024 om 20:29 zei Urbeto:

Zo, mijn stemmen zitten op de post. Ik vind het een erg leuke editie. Mooie variatie aan nummers, ondanks dat de traditionele clichéplaatjes er ook wel weer bij zitten. Ik heb me eigenlijk alleen aan die plagiaatplaat uit Noorwegen gestoord, dus dat is geen slechte score. Verder heeft Argentinië een leuke inzending die qua sound niet in FIFA zou misstaan. 

Tot slot ben ik erg benieuwd naar hoe mijn eigen inzending het gaat doen. Ik heb goede hoop want het nummer valt in ieder geval op, ook in dit deelnemersveld. 

Ik stoor me aan jou....... :slotje:

Grapje natuurlijk he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

so8pdEA.png

Uit de krochten van het gebouw is onze tweede gelegenheidspresentator omhoog gekropen, aangetrokken door de verzuurde alcoholwalm die uit het kabinet van Adrie over de eerste verdieping wordt verspreid. Op het moment dat Adrie een stuk uit Marx wil gaan reciteren, klopt de onbekende op het raampje, dat afgesloten is met glimmende luxaflexplankjes. 'Nog vijf stemlijsten en we kunnen los', fluistert hij voorzichtig. 

@007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites