Vreven Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 3 uur geleden zei 007mark: Kut Wales. Jammer dat die teruggetrokken zijn. Er zit alsnog voor ieder wat Wales bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 3 minuten geleden zei Vreven: Er zit alsnog voor ieder wat Wales bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Zit best wel wat leuk materiaal tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Zo de stemmen zijn ingeleverd. Zitten een paar fijne nummertjes bij hoor. Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Genoeg variatie in ieder geval terwijl de laatste paar edities het volgens mij juist steeds meer hetzelfde werd. Wel blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Op 5-3-2024 om 17:01 zei Bogatyr: Zit best wel wat leuk materiaal tussen 15 uur geleden zei nasje92: Zo de stemmen zijn ingeleverd. Zitten een paar fijne nummertjes bij hoor. Lekker man! Dank jullie wel heren. Ben blij dat jullie mijn nummer leuk vinden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Zit wel een mooie songfestival banger tussen, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Punten ingestuurd. Ik verwacht zelf niet bijzonder veel punten, denk dat mijn nummer 4 de winnaar gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Na eerste beluistering twee die eruit springen maar die tegelijk niet nieuw voor me zijn. Dan een ferme hoop grijze muizen. Het aantal inzendingen waar ik een beetje niet goed van word blijft beperkt tot een viertal. Wat dat betekent voor de eigen inzending geen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Zo, mijn stemmen zitten op de post. Ik vind het een erg leuke editie. Mooie variatie aan nummers, ondanks dat de traditionele clichéplaatjes er ook wel weer bij zitten. Ik heb me eigenlijk alleen aan die plagiaatplaat uit Noorwegen gestoord, dus dat is geen slechte score. Verder heeft Argentinië een leuke inzending die qua sound niet in FIFA zou misstaan. Tot slot ben ik erg benieuwd naar hoe mijn eigen inzending het gaat doen. Ik heb goede hoop want het nummer valt in ieder geval op, ook in dit deelnemersveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 maart Auteur Share Geplaatst 12 maart (bewerkt) Voor elke binnengekomen stemlijst tikt Adrie - we hebben ontdekt hoe de voormalig docent en huidig medewerker onderwijs heet - een borrel achterover. Adrie is ondertussen een beetje aangeschoten met elf units in de mik, maar zat is hij nog lang niet. Het begin is er in ieder geval. Nog zestien stemlijsten te gaan! @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @KayDeManaager, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo 12 maart bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 maart Auteur Share Geplaatst 14 maart Adrie verslikte zich bijna in zijn amaretto met ijsblokjes toen hij het bericht binnenkreeg dat de inzending van Italië zich door persoonlijke omstandigheden moet terugtrekken uit de competitie. Een oproep aan iedereen die heeft gestemd op Italië: geef, indien nodig, een reservenummer door. @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @KayDeManaager, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Op 11-3-2024 om 20:29 zei Urbeto: Zo, mijn stemmen zitten op de post. Ik vind het een erg leuke editie. Mooie variatie aan nummers, ondanks dat de traditionele clichéplaatjes er ook wel weer bij zitten. Ik heb me eigenlijk alleen aan die plagiaatplaat uit Noorwegen gestoord, dus dat is geen slechte score. Verder heeft Argentinië een leuke inzending die qua sound niet in FIFA zou misstaan. Tot slot ben ik erg benieuwd naar hoe mijn eigen inzending het gaat doen. Ik heb goede hoop want het nummer valt in ieder geval op, ook in dit deelnemersveld. Ik stoor me aan jou....... Grapje natuurlijk he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart ben inmiddels bezig met luisteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Ik ook! De nummers die ik ken zijn in ieder geval al mijn smaak. Hopelijk een goede editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Stuur vanavond mijn lijstje in. Vond het persoonlijk gezien niet een heel sterke editie. Ben enorm benieuwd wat mijn nummer gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Dit weekend ff tijd voor maken om te luisteren! De playlist duurt 1 uur en 50 minuten, wordt een lange zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 19 minuten geleden zei Rykjvk1: Dit weekend ff tijd voor maken om te luisteren! De playlist duurt 1 uur en 50 minuten, wordt een lange zit Wie weet ben je bij sommige liedjes snel uitgeluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Voor mij komt het lijstje ook na het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Ik ga het ook niet redden voor zondag helaas @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart Geen zorgen, mannen. Dan schuiven we het een beetje op. Was ook een deadline bij Belgische benadering . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Steekpenningen ontvangen, stemlijstje ingeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart De songfestivalaap heeft ook zijn stemmen ingeleverd. Leuke afwisseling qua inzendingen deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 maart Auteur Share Geplaatst 18 maart Uit de krochten van het gebouw is onze tweede gelegenheidspresentator omhoog gekropen, aangetrokken door de verzuurde alcoholwalm die uit het kabinet van Adrie over de eerste verdieping wordt verspreid. Op het moment dat Adrie een stuk uit Marx wil gaan reciteren, klopt de onbekende op het raampje, dat afgesloten is met glimmende luxaflexplankjes. 'Nog vijf stemlijsten en we kunnen los', fluistert hij voorzichtig. @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 5 x strafpunten dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht