007mark Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Slechts een puntje erbij, matig weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik wilde net typen dat de laatste plaats angstvallig dichterbij kwam, maar toen kwamen er ineens 10 punten. Lekker hoor, thanks Erwin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 1 uur geleden zei Vreven: Hier had ik toch eigenlijk wel wat verwacht. Klopt, jouw nummer vond ik achteraf toch beter dan sommige anderen. Het duurde alleen even voordat het kwartje viel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Heel jammer dit weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 12 punten, yes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik heb meer Kyrill's nodig deze competitie. Want zonder ben ik Koos Puntloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Aaaaah!! Onverwacht 6 punten. Guernsey dankt u! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari I Forget. Het zou exemplarisch kunnen zijn voor het feit dat ik deze update gisteren niet heb geplaatst. Toch denk ik niet dat de Finse Jaakko Eino Kalevi dat in gedachten had toen hij dit nummer vorig jaar uitbracht als onderdeel van zijn album Chaos Magic. In de ogen van de organisatie is deze albumtitel treffend voor de stijl van dit nummer: I Forget is ietwat chaotisch én betoverend. @Djordison hoopt met deze dromerige plaat hoge ogen te gooien maar, ondanks dat dit nummer de organisatie zeker kan bekoren, is het resultaat tot dusverre een bescheiden plek in het linkerrijtje. Toch is Jaakko als voormalig trambestuurder in Helsinki zeker nog on track voor een mooie eindnotering, maar waar sturen de Finnen hun punten heen? Dit zijn de punten uit Finland (8/25). Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Zuur hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Dankjewel voor de 12 punten!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Barbaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Ik vind mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Oeh een heuse 10 punter. Wat lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 0 punten zuur dit @Djordison, vooral omdat wij wel enorm zelfde achtige smaak hebben. Iig getuige likes, vaak in het luister nu topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Weer niets. Oprecht meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Hij doet niet mee maar ik hou vriend Laki toch lekker gezelschap daar onderin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 januari Auteur Share Geplaatst 28 januari 1987. Nederland was nog het land van de verloren voetbalfinales. Namibië was nog een controversiële provincie van Zuid-Afrika. Suzan en Freek moesten nog geboren worden. Kortom, de wereld was een uitgesproken duistere plek. Het leven had kleur nodig en gelukkig was daar de Franse Jean-Jacques Goldman. Toen hij in 1987 Entre gris clair et gris foncé op het gelijknamige album uitbracht was Goldman al één van de meest gerenommeerde namen van de Franse muziekwereld. Goldman kan dan ook moeilijk één van de grote onbekenden van deze editie genoemd worden. Wat we hem wel kunnen noemen, is de nestor van het gezelschap. Goldman is inmiddels zelf 72 en brengt al geruime tijd geen eigen muziek meer uit. Toch hoopt de Parijzenaar aan de hand van @bas huijsmans op een glansrijk succes in zijn nadagen. Groeit Goldman de komende weken uit tot de nieuwe Billy Mack of zien we hem van zijn voetstuk vallen? Dit zijn de punten uit Frankrijk (9/25). Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Weer 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari En zo schuift het mooi in elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Bedankt voor de puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 4 punten is mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Pijnlijke editie op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari We blijven kwakkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Weer 12 punten waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten