Thomassje123 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Ziet er wel gek uit zo, Spanje 5e Nu moet ik ineens naar Italië gaan kijken de komende 3 seizoenen, ook wel een beetje gek. Kan snel veranderen dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Kan ik nog snel opzouten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 minuut geleden zei Lensherr: Kan ik nog snel opzouten? Tering wat een loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Ja, wrijf het er nog wat in dat ik een rotseizoen speel.. Aan deze salaris kan ik als 5de divisionist niet aan tippen. Net niet. 10 juli bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Van alle landen is Italië wel het moeilijkst. Met Lecco Serie A gehaald maar team was veels te slecht voor lijfsbehoud en dus ontslagen. Met Torres in de Serie B weten te blijven om vervolgens het seizoen erop in administratie te gaan en kreeg de selectie niet op orde. Dus ontslag genomen en gewacht voor een club. Dat werd Juventus. Nu zo snel mogelijk kampioen worden om daarna naar Spanje te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli hoezo staat er bij bepaalde wisselspelers ; "was liever op de bank blijven zitten" als i kze de laatste 15 minuten inbreng ... wat moet ik hieruit concluderen? Dat ik ze vroeger moet brengen voor ze gelukkig te houden? Of is het een gebrek aan proffesionalisme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 2 uur geleden zei tommyboy82: hoezo staat er bij bepaalde wisselspelers ; "was liever op de bank blijven zitten" als i kze de laatste 15 minuten inbreng ... wat moet ik hieruit concluderen? Dat ik ze vroeger moet brengen voor ze gelukkig te houden? Of is het een gebrek aan proffesionalisme? Lijkt me voor een groot stuk gebrek aan professionaliteit, hebben desbetreffende spelers een fijn type karakter? Of zijn het speler met een selectiestatus die doet vermoeden dat ze in de basis zouden starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Toch maar weer een poging doen om nog 1 keer een leuke FM game te pakken deze FM. Is na de Youth Only niet echt meer gelukt. We gaan het met Dinamo Zagreb doen ditmaal. De club van de vele talenten, de 2 grootste Ajax-miskopen afgelopen zomer, en van grootheden als Luka Modric, Het idee is om de grootste club ter wereld te worden, de grootste talentenfabriek. Talenten krijgen dus de kans en aankopen zullen zo jong mogelijk zijn. Tenzij het oud spelers van de club zijn, daar maken we uitzonderingen voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 24 minuten geleden zei Elsjorro1990: Toch maar weer een poging doen om nog 1 keer een leuke FM game te pakken deze FM. Is na de Youth Only niet echt meer gelukt. We gaan het met Dinamo Zagreb doen ditmaal. De club van de vele talenten, de 2 grootste Ajax-miskopen afgelopen zomer, en van grootheden als Luka Modric, Het idee is om de grootste club ter wereld te worden, de grootste talentenfabriek. Talenten krijgen dus de kans en aankopen zullen zo jong mogelijk zijn. Tenzij het oud spelers van de club zijn, daar maken we uitzonderingen voor. Sutalo terughalen sowieso. Livakovic ook? Geweldige jeugdopleiding natuurlijk en met Lokomotiva een meer dan prima satelliet club op het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 3 minuten geleden zei Mordurette: Sutalo terughalen sowieso. Livakovic ook? Geweldige jeugdopleiding natuurlijk en met Lokomotiva een meer dan prima satelliet club op het hoogste niveau. Sutalo is financieel nog wel even een dingetje, evenals Livakovic. Als oplossing nu gekozen om Nikola Cavlina als doelman terug te halen van, idd, Lokomotiva. Tevens direct de koop van Vidovic definitief gemaakt, en in de winter Samed Bazdar gehaald, omdat een of andere kutclub uit verweggistan de 2,5 mil clausule aftikte voor Petkovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Hier komt hij dan. Eigen naam en voor de 2de FM op rij. Vorig jaar had ik hem met Club Brugge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli En we verlaten weer Costa Rica voor Oezbekistan. Je moet wat, als je moet wachten om bondscoach in Oceanië te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli De trein dendert mooi door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Tijn heeft het goed gedaan dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Deze hebben we overleefd waardoor ook meteen de job van Argentinië zal vrijkomen. Misschien wel tijd voor een terugkeer aangezien ik veel Argentijnse internationals/wonderkids heb in mijn club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Zoon en ik willen een spel tegen elkaar . Lekker instand resulten welke is het leukst? Rayo vs Getafe Wrexam vs Notts Sparta vs Exelsior Ajax vs Feyenoord Cambuur vs Heerenveen De Graafschap vs Nec Roda vs Vitesse Go Ahead vs Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 55 minuten geleden zei Djurovski: Zoon en ik willen een spel tegen elkaar . Lekker instand resulten welke is het leukst? Rayo vs Getafe Wrexam vs Notts Sparta vs Exelsior Ajax vs Feyenoord Cambuur vs Heerenveen De Graafschap vs Nec Roda vs Vitesse Go Ahead vs Zwolle ik zeg Ajax vs Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Tip van flip jongens. Op te halen voor een kleine 500k, althans daar kon ik hem voor ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 15 uur geleden zei MNie: De trein dendert mooi door Ik ben oprecht benieuwd naar de wijze waarop je met zo’n enorm tempo door de seizoenen vliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 7 minuten geleden zei SantiagoMunez: Ik ben oprecht benieuwd naar de wijze waarop je met zo’n enorm tempo door de seizoenen vliegt. Doe alleen de transfers en tactiek bepalen, verder staat die op vakantie, dus vlieg er inderdaad doorheen zo. Soort van directeur voetbalzaken game meer haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli @Nom de Guerre Heb jij nog een deuntje uit Benny Hill op voorraad? Schermopname 2024-07-12 111612.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 29 minuten geleden zei Titan: @Nom de Guerre Heb jij nog een deuntje uit Benny Hill op voorraad? Schermopname 2024-07-12 111612.mp4 2.69 MB · 0 downloads Zouden we een MU compilatie bij elkaar krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Zoals ik al eerder had aangegeven had ik de baan richting een terugkeer naar het prachtige Argentinië voor mezelf vrijgemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Zouden we een MU compilatie bij elkaar krijgen? Makkelijk. Ergens een verzamelplaats voor de meest koddige eigen doelpunten maken en we komen een eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli (bewerkt) 12 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten