Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Na twee aardige seizoenen bij Ümraniyespor liep mijn contract af. Er waren wel wat job opties en ik wilde eigenlijk iets nieuws. Een echte stap omhoog werd het niet, maar met het net gedegradeerde Maritimo is er mogelijk wel weer een kans om een prijs te winnen in Portugal. 

ItY5NQ1.png

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

image.png.dc26bd7c5304bea2090f3aa98e17948b.png

Leuk rijtje wel... 

49Et8uZ.png

Voor mij (vierde seizoen bij Panathinaikos)

Veel dezelfde dingen wel. Op het aanvallen, winnen van titels en het aandachtig volgen van jeugdontwikkeling na.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Grieken en die registratieregels voor Europa zijn echt zo een groot probleem. De helft van uw team is kwaad dat ze niet kunnen opgenomen worden in de Europese selectie, dan biedt Udinese ook nog eens 20 miljoen op één van uw drie Grieken die goed genoeg zijn voor het eerste elftal (wat ik achteraf gezien beter geweigerd had, gezien hij ook leider v/h team was, en het team bezorgd was over het gebrek aan vervanging).

Ik heb mijn ontslag genomen. Ik kan het echt niet meer aanzien. Ik doe wel een ander team. Geen zin in een gans seizoen geklaag van de spelers. 

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Willem:

Risicootje dat mijn spelers overspannen worden als ze iedereen welkom moeten heten

image.png.1d6d9bd0f42dda1ad8f9f8fc7a6645e6.png

Zit er een achterliggende gedachte achter of ben je gewoon een extreem sociale gozer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben sowieso extreem sociaal. Nee denk 4 talenten, 2 goede spelers voor de selectie en de rest is om geld onder te verdelen onder de andere teams in Polen die Europa in gaan.

50m per club maar het bestuur gaat dwarsliggen als ik dat aan één speler wil besteden. Dat betekent dus meerdere spelers per team :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel eigenlijk altijd met de DF11 Newgen faces maar zag ook die van New Zealand voorbijkomen en deze gedownload en geinstalleerd. Heb nu een 17 jarige Newgen die 30 lijkt. Toch maar terug naar DF11 faces of zelf een face er aan koppelen. 

Schermafbeelding2024-05-05om20_06_15.thumb.png.474038f6cd7c6d49e810b2a9d9687d54.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.d1605c9e2d1104af2c950fd6a49a4b79.png

wat is dit dan ;e na 12 wedstrijden op de 18de plaats maar dat kon makkelijk weer omgedraaid worden. 

edit: mijn challenge dus half gelukt in Engeland. Wel van laagste naar hoogste gepromoveerd maar geen kampioen in PL. Nu maar kijken wat ik ga doen.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei neva:

Lekker dan @sennid; in je eerste seizoen na de CL? 

Zou ze helemaal kapotmaken nu. 

2038: CL gehaald

2039: 8ste plaats Net Conference League gehaald. Toen liep het al minder.

2040: Ontslagen en niks lukte meer.

Of ik ga met een ander PL ploeg de Premier League winnen of ik bewaar dat voor later en ga in een andere competitie beginnen. Heb al Schotland volledig ingeladen volgend seizoen voor de volgende challenge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal laat ik de persconferenties altijd aan m'n assistent over, maar in m'n journeyman game doe ik ze nu bijna altijd zelf.

Ergens best vermakelijk dat bekvechten met de managers van de rivalen :D

63e56513da7adec0061d5071583310bf.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste seizoen (25/26) op het hoogste niveau zit er op. :<

Schermafbeelding2024-05-06om12_30_37.thumb.png.5f7c6596774c5cc2fdf3e911041997d5.png

Natuurlijk gaat ik stiekem gehoopt op meer, maar met deze eindstand eindigen we al ver boven onze stand. Helaas moesten wij daarmee ook onze meerdere erkennen in één van de aartsrivalen (Valencia), maar dat is een kwestie van tijd natuurlijk. 

Schermafbeelding2024-05-06om12_35_25.thumb.png.13916d3df74359d5e57cdd1ecb26f1e6.png

Ook voor het aankomende seizoen is het budget nog geen vetpot (10 miljoen transfergeld), maar hiermee moeten wij ons wederom kunnen gaan versterken. Erg veel plezier in deze game in ieder geval en ik ga lekker op jacht naar nieuwe spelers! :D

@Thierryvane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Marvin:

Het eerste seizoen (25/26) op het hoogste niveau zit er op. 

Schermafbeelding2024-05-06om12_30_37.thumb.png.5f7c6596774c5cc2fdf3e911041997d5.png

Natuurlijk gaat ik stiekem gehoopt op meer, maar met deze eindstand eindigen we al ver boven onze stand. Helaas moesten wij daarmee ook onze meerdere erkennen in één van de aartsrivalen (Valencia), maar dat is een kwestie van tijd natuurlijk. 

Schermafbeelding2024-05-06om12_35_25.thumb.png.13916d3df74359d5e57cdd1ecb26f1e6.png

Ook voor het aankomende seizoen is het budget nog geen vetpot (10 miljoen transfergeld), maar hiermee moeten wij ons wederom kunnen gaan versterken. Erg veel plezier in deze game in ieder geval en ik ga lekker op jacht naar nieuwe spelers! 

@Thierryvane

Europa League is toch perfect! (d) Meer kans op de finale. Al wat leuke regens binnen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites