Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

34 minuten geleden zei Mordurette:

Daar moet echt een flinke stofzuiger doorheen. Ga je je ook richten op Griekse spelers zodat je meer HG spelers kan hebben? Speel je ook nog Europees trouwens?

Ja absoluut, maar er is al veel veranderd, al heb ik niet echt het budget om een upgrade door te voeren (zal de transferactiviteiten in het transfertopic plaatsen wanneer ik klaar ben, met wat screens van de regens).

Moeilijker om nu wanneer de transfermarkt al op gang is, en zonder een echt scoutingsbestand een goed idee te hebben om achter welke Grieken te gaan. Ook als er weinig transferbudget is. Maar normaal probeer ik dat wel te doen, en het is ook wel echt nodig. Nu wel eentje gevonden met homegrown in club van Sporting Lissabon die op de transferlijst voor een miljoen staat dus die probeer ik nu te halen.

Moet ook eerst zorgen dat de eerste elf kwalitatief sterk genoeg zijn om op zijn minst voldoende potentieel te hebben. Ik heb bijvoorbeeld op dit moment geen enkele rechtsback meer.

j0HE0vN.png

Voorlopig uitsluitend vrije transfers of transfers uit Slowakije waarvan ik de spelers door het laatste seizoen wel nog vrij goed ken, maar heb nog wel wat werk.

• Like 1

2 uur geleden zei Glenn08:

Is dit forum ook niet een beetje een deel van het probleem met je FM saves? Volgens mij haal je hier continu nieuwe ideeën. Misschien eens niet op het forum komen tot je echt in je FM save zit?

Ik krijg hier idd continu nieuwe ideeën, maar om daar nu per se voor van het forum te gaan..:classic_unsure:

En het is niet dat ik geen plezier beleef aan FM.

• Like 2

3 minuten geleden zei Steels:

Ik krijg hier idd continu nieuwe ideeën, maar om daar nu per se voor van het forum te gaan..

En het is niet dat ik geen plezier beleef aan FM.

Van het forum gaan is wel wat drastisch, maar ik probeer zelf als ik net een nieuwe save heb, of enkele dagen mijn game niet heb aangeraakt mij wel wat meer op de game te focussen, zodat ik er weer wat voeling mee heb, en dan kijk ik weer meer en aandachtiger op het forum.

Gepost (edited)
2 uur geleden zei Mordurette:

Daar moet echt een flinke stofzuiger doorheen. Ga je je ook richten op Griekse spelers zodat je meer HG spelers kan hebben? Speel je ook nog Europees trouwens?

En ja ik speel Europees. Laatste voorronde van de Europa League.

bNaJ9Vi.png

Griekse competitie nog ongeveer dezelfde waardeverhoudingen als in het echt ongeveer. Al had Panathinaikos zonder mijn interventie de voeling met de top wel verloren denk ik qua selectiekwaliteit in de nabije toekomst (al moet ik even de andere drie grote teams ook even bekijken, kan zijn dat het daar niet veel beter is). Weinig Griekse talenten of regens, nog geen gezien die opvielen.

Edited by Laki
  • Like 1

Gepost (edited)

Na twee aardige seizoenen bij Ümraniyespor liep mijn contract af. Er waren wel wat job opties en ik wilde eigenlijk iets nieuws. Een echte stap omhoog werd het niet, maar met het net gedegradeerde Maritimo is er mogelijk wel weer een kans om een prijs te winnen in Portugal. 

ItY5NQ1.png

Edited by Michaelinho*
  • Like 4

Gepost (edited)
1 uur geleden zei De Raam:

image.png.dc26bd7c5304bea2090f3aa98e17948b.png

Leuk rijtje wel... 

49Et8uZ.png

Voor mij (vierde seizoen bij Panathinaikos)

Veel dezelfde dingen wel. Op het aanvallen, winnen van titels en het aandachtig volgen van jeugdontwikkeling na.

Edited by Laki
  • Like 1

Gepost (edited)

Die Grieken en die registratieregels voor Europa zijn echt zo een groot probleem. De helft van uw team is kwaad dat ze niet kunnen opgenomen worden in de Europese selectie, dan biedt Udinese ook nog eens 20 miljoen op één van uw drie Grieken die goed genoeg zijn voor het eerste elftal (wat ik achteraf gezien beter geweigerd had, gezien hij ook leider v/h team was, en het team bezorgd was over het gebrek aan vervanging).

Ik heb mijn ontslag genomen. Ik kan het echt niet meer aanzien. Ik doe wel een ander team. Geen zin in een gans seizoen geklaag van de spelers. 

Edited by Laki
  • Like 2

24 minuten geleden zei Willem:

Risicootje dat mijn spelers overspannen worden als ze iedereen welkom moeten heten

image.png.1d6d9bd0f42dda1ad8f9f8fc7a6645e6.png

Zit er een achterliggende gedachte achter of ben je gewoon een extreem sociale gozer?

• Like 1

Ik ben sowieso extreem sociaal. Nee denk 4 talenten, 2 goede spelers voor de selectie en de rest is om geld onder te verdelen onder de andere teams in Polen die Europa in gaan.

50m per club maar het bestuur gaat dwarsliggen als ik dat aan één speler wil besteden. Dat betekent dus meerdere spelers per team :classic_biggrin:

Speel eigenlijk altijd met de DF11 Newgen faces maar zag ook die van New Zealand voorbijkomen en deze gedownload en geinstalleerd. Heb nu een 17 jarige Newgen die 30 lijkt. Toch maar terug naar DF11 faces of zelf een face er aan koppelen. 

Schermafbeelding2024-05-05om20_06_15.thumb.png.474038f6cd7c6d49e810b2a9d9687d54.png

Gepost (edited)

image.thumb.png.d1605c9e2d1104af2c950fd6a49a4b79.png

wat is dit dan ;e na 12 wedstrijden op de 18de plaats maar dat kon makkelijk weer omgedraaid worden. 

edit: mijn challenge dus half gelukt in Engeland. Wel van laagste naar hoogste gepromoveerd maar geen kampioen in PL. Nu maar kijken wat ik ga doen.

Edited by sennid
  • Like 1

Zojuist zei neva:

Lekker dan @sennid; in je eerste seizoen na de CL? 

Zou ze helemaal kapotmaken nu. 

2038: CL gehaald

2039: 8ste plaats Net Conference League gehaald. Toen liep het al minder.

2040: Ontslagen en niks lukte meer.

Of ik ga met een ander PL ploeg de Premier League winnen of ik bewaar dat voor later en ga in een andere competitie beginnen. Heb al Schotland volledig ingeladen volgend seizoen voor de volgende challenge.