Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Copywriter:

Ja je moet wel even een config maken, in deze post is een voorbeeld van een config file die je kan aanpassen

Thuisshirt doet het, uitshirt krijg ik niet voor elkaar 😑 (maar dat ligt aan mij). Super mooie shirts!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Arezo:

Thuisshirt doet het, uitshirt krijg ik niet voor elkaar 😑 (maar dat ligt aan mij). Super mooie shirts!

Kan 2 oorzaken hebben,

1e: configfile is niet goed, deel hem anders hier dan kan ik er naar kijken. 

2e: er is geen uitshirt door FM in de game gezet maar dat kan je alleen zien als je de ingame editor hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Copywriter:

Kan 2 oorzaken hebben,

1e: configfile is niet goed, deel hem anders hier dan kan ik er naar kijken. 

2e: er is geen uitshirt door FM in de game gezet maar dat kan je alleen zien als je de ingame editor hebt. 

config.xml

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Veranderd je avatar aub zsm @Arezo, dit is niet om aan te zien en je bent zogenaamd Feyenoord fan toch?

Nee? Heb al jaren seizoenskaart vak 4,10. Wij Zijn Ajax Wij zijn staan zesde!

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei SpartaPiet:

Hopelijk hebben jullie het antwoord voor me, sinds vandaag krijg ik standaard een crash na in de 3e minuut in de 3d mode.

Heeft iemand de oplossing voor me?

Heb je de wedstrijd al proberen te spelen in 2d?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

im-proud-of-you-dan-levy.gif

Heb echt een goeie klik met deze save, tegenvallende resultaten zowel in FM als in het echt, uitdaging om me op te werken.

Nu hopen dat ik dat gevoel kan vasthouden want morgen zit ik in Amsterdam en daarna volgen 10 dagen Kroatië :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn 021 bij southend speelt geen competitie, terwijl ik zelf al 3 jaar pl speel. Kan je dit ergens(bepaalde periode?) aanvragen? Krijg wel elk jaar uitnodiging voor 018 en die accepteert bestuur.

vorige fms kreeg je dan ook uitnodiging voor 021 die je dan zelf kom accepteren/weigeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ReneLeBlanc @Marvin @Urbeto @Thierryvane@Dansmeister wat is die Djion Kameri heerlijk spelertje zeg:cheer::classic_love:

Al 3 goals in 8 duels en ik speel hem voornamelijk als CM en 7,25 gemiddelde tot dusver in de PL, en 6,95 in de CL(waar we uit zijn gevlogen). En dat voor maar 33,5 millie, heerlijk. HIj is goed zo goed nu al, hij Odegaard van CM naar AMR heeft gedreven!

Dijon Kameri stats en rendement april 29.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites