Arezo Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 9 uur geleden zei Copywriter: Ja je moet wel even een config maken, in deze post is een voorbeeld van een config file die je kan aanpassen Thuisshirt doet het, uitshirt krijg ik niet voor elkaar 😑 (maar dat ligt aan mij). Super mooie shirts! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 4 uur geleden zei Arezo: Thuisshirt doet het, uitshirt krijg ik niet voor elkaar 😑 (maar dat ligt aan mij). Super mooie shirts! Kan 2 oorzaken hebben, 1e: configfile is niet goed, deel hem anders hier dan kan ik er naar kijken. 2e: er is geen uitshirt door FM in de game gezet maar dat kan je alleen zien als je de ingame editor hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Wat zijn we lekker gezond bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Buijs als bondscoach Nederlands elftal. Gelukkig is het maar een spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Aardige start van de competitie. 3 tegendoelpunten is belabberd natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april 1 minuut geleden zei Arezo: Aardige start van de competitie. 3 tegendoelpunten is belabberd natuurlijk HYZ-uit, altijd gezellig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 3 uur geleden zei Copywriter: Kan 2 oorzaken hebben, 1e: configfile is niet goed, deel hem anders hier dan kan ik er naar kijken. 2e: er is geen uitshirt door FM in de game gezet maar dat kan je alleen zien als je de ingame editor hebt. config.xml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Veranderd je avatar aub zsm @Arezo, dit is niet om aan te zien en je bent zogenaamd Feyenoord fan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april (bewerkt) 18 minuten geleden zei Kyrill: Veranderd je avatar aub zsm @Arezo, dit is niet om aan te zien en je bent zogenaamd Feyenoord fan toch? Nee? Heb al jaren seizoenskaart vak 4,10. Wij Zijn Ajax Wij zijn staan zesde! 11 april bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krabby Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 1 uur geleden zei Arezo: Aardige start van de competitie. 3 tegendoelpunten is belabberd natuurlijk Prima start. KSV komt bij mij uit het dorp vandaan, grappig om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april @Kyrill Mijn eerste competitiewedstrijd, meteen een klinkende zege tegen de competitieleider op speeldag 13 (stonden zelf pas 13e toen ik overnam) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Halve finale CL gehaald nu in 2e seizoen. Nice. Financieel echt een absurd bedrag binnengeharkt. Thuis 2-0 gewonnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Meh, kleine FM dip hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 1 uur geleden zei Steels: @Kyrill Mijn eerste competitiewedstrijd, meteen een klinkende zege tegen de competitieleider op speeldag 13 (stonden zelf pas 13e toen ik overnam) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 6 uur geleden zei Arezo: config.xml 735 B · 2 downloads Ik heb even een nieuwe config file voor je gemaakt met mijn fmxl generator. config.xml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april #Selaout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Hopelijk hebben jullie het antwoord voor me, sinds vandaag krijg ik standaard een crash na in de 3e minuut in de 3d mode. Heeft iemand de oplossing voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 6 minuten geleden zei SpartaPiet: Hopelijk hebben jullie het antwoord voor me, sinds vandaag krijg ik standaard een crash na in de 3e minuut in de 3d mode. Heeft iemand de oplossing voor me? Heb je de wedstrijd al proberen te spelen in 2d? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 2 uur geleden zei Kyrill: Heb echt een goeie klik met deze save, tegenvallende resultaten zowel in FM als in het echt, uitdaging om me op te werken. Nu hopen dat ik dat gevoel kan vasthouden want morgen zit ik in Amsterdam en daarna volgen 10 dagen Kroatië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 8 minuten geleden zei Rrrood: Heb je de wedstrijd al proberen te spelen in 2d? Het gebeurt ook in me andere save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Mijn 021 bij southend speelt geen competitie, terwijl ik zelf al 3 jaar pl speel. Kan je dit ergens(bepaalde periode?) aanvragen? Krijg wel elk jaar uitnodiging voor 018 en die accepteert bestuur. vorige fms kreeg je dan ook uitnodiging voor 021 die je dan zelf kom accepteren/weigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Het kan er net vanaf hoor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april @ReneLeBlanc @Marvin @Urbeto @Thierryvane@Dansmeister wat is die Djion Kameri heerlijk spelertje zeg Al 3 goals in 8 duels en ik speel hem voornamelijk als CM en 7,25 gemiddelde tot dusver in de PL, en 6,95 in de CL(waar we uit zijn gevlogen). En dat voor maar 33,5 millie, heerlijk. HIj is goed zo goed nu al, hij Odegaard van CM naar AMR heeft gedreven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Lachen hoor in het eerste seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten