SantiagoMunez Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik speel in La Liga 2. en heb daar een kit-pack voor gedownload. Die kits staan ook gewoon bij de ‘club info.’ So far so good. Tijdens de wedstrijden zie ik die kits echter niet (en dus weer de standaard). Weet iemand waar dat aan kan liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik ga ook eens kijken of Japan mij bevalt. Wel even wennen, van een transferbudget van 80K naar 26M . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 39 minuten geleden zei SantiagoMunez: Ik speel in La Liga 2. en heb daar een kit-pack voor gedownload. Die kits staan ook gewoon bij de ‘club info.’ So far so good. Tijdens de wedstrijden zie ik die kits echter niet (en dus weer de standaard). Weet iemand waar dat aan kan liggen? Tijdens wedstijden zijn 3d-kits toch? Heb je die ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 35 minuten geleden zei Rrrood: Tijdens wedstijden zijn 3d-kits toch? Heb je die ook? Held! Nu kan ik m’n spits opgelegde kansen zien missen in het juiste shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 47 minuten geleden zei FMNOOB: Ik ga ook eens kijken of Japan mij bevalt. Wel even wennen, van een transferbudget van 80K naar 26M . Ik zit ook te kijken naar Japan, welke datum ben je gestart? Welke competities ingeladen en wat is je doel? En ga je voor japan en Indonesië? tell me. dan join ik wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik hou van de H2H tegen Chelsea. Tegen City nog niet eens een keer kunnen gelijkspelen, de ene topploeg is de andere niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) Het zal moeilijk worden om hem te houden. Alsook, ik zie en dit is niet de enige speler dat set pieces attributes omlaag gaan, dus wat doe ik daar verkeerd? 10 maart bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 41 minuten geleden zei CrisChivu: Ik zit ook te kijken naar Japan, welke datum ben je gestart? Welke competities ingeladen en wat is je doel? En ga je voor japan en Indonesië? tell me. dan join ik wel Mijn persoonlijke doel is om de Hexagon te voltooien, dus alle CL-toernooien te winnen van alle continenten. Ben clubloos begonnen in Oceanië. In Azië heb ik Mongolië, Maleisië, Indonesië, Japan en Zuid-Korea geselecteerd. Via Tahiti naar Maleisië gegaan en nu in Japan. Als ik de CL win dan ga ik Japan verlaten voor Zuid- of Noord-Amerika. Ik gebruik de Around the World Leagues Megapack die op FMI staat. Ben gewoon in juli 2023 aan de slag gegaan als werkloze trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Laki: Het zal moeilijk worden om hem te houden. Alsook, ik zie en dit is niet de enige speler dat set pieces attributes omlaag gaan, dus wat doe ik daar verkeerd? Het zal moeilijk worden te antwoorden zonder jouw training te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) 14 minuten geleden zei Rrrood: Het zal moeilijk worden te antwoorden zonder jouw training te zien. Wat aspect van de training? Trainingschema's doe ik meestal niet manueel, maar ik doe wel iedere week complimenten aan de spelers als ze over 8.00 of 8.5 halen op de training. Coach assignments zijn allemaal vier sterren. Wat ik wel soms doe is extra defensive of offensieve trainingen inplannen als ik moeilijkere of makkelijkere tegenstanders heb. Set pieces zie ik nooit echt ingepland staan wel. 10 maart bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 7 minuten geleden zei Laki: Wat aspect van de training? Trainingschema's doe ik meestal niet manueel Dat doe je daar verkeerd denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Eindelijk! Nadat we vorig seizoen als promovendus tweede werden is het dit jaar wel gelukt: Örgryte IS is in 2026 voor het eerst sinds 1985 weer landskampioen van Zweden. Ook saillant: dit is de tweede titel sinds 1928, maar de 15e (!) in de clubgeschiedenis. Historisch! En wat is er dan mooier dan kampioen worden op de laatste speeldag tegen IFK Göteborg, waarbij we onze stadsgenoot en dus rivaal voor het eerst sinds 1975/1976 tot het voetballen in de Superettan veroordeelden? Valdigt bra! Tot slot is een tof detail dat het oude puntenrecord in de Allsvenskan op 67 stond: het toont hoe spannend de strijd dit jaar was tussen ons en onze angstgegner, Landskrona BoIS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart In het seizoen 2031/32 manager geworden van Liverpool. Club stond onder curatele, was als 12e geëindigd in de PL en ik moest noodgedwongen van vedette met veel te veel salaris laten gaan. Team vanaf de grond af opgebouwd en de jeugd de kans gegeven. Aanwinsten kwamen uit Uruguay, Argentinië (2e niveau), Servië en Costa Rica. In het 3e seizoen betalen de bloed, zweed en tranen zich uit: En voor de liefhebber mijn logisch opgebouwde, realistische carrière: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 6 minuten geleden zei Arezo: In het seizoen 2031/32 manager geworden van Liverpool. Club stond onder curatele, was als 12e geëindigd in de PL en ik moest noodgedwongen van vedette met veel te veel salaris laten gaan. Team vanaf de grond af opgebouwd en de jeugd de kans gegeven. Aanwinsten kwamen uit Uruguay, Argentinië (2e niveau), Servië en Costa Rica. In het 3e seizoen betalen de bloed, zweed en tranen zich uit: En voor de liefhebber mijn logisch opgebouwde, realistische carrière: Heeeeeerlijke carrière Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 5 uur geleden zei FMNOOB: Ik ga ook eens kijken of Japan mij bevalt. Wel even wennen, van een transferbudget van 80K naar 26M . Weet je zkr niet 26M yen is? Veel plezier en succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Sporting Gijon, waar je als keeper maar een seizoen kan uitblinken want dan wordt je weer weggekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart De kampioen van Noord-Korea kwam op bezoek. Ik ben benieuwd welke uitslag in Noord-Korea werd gepubliceerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 9 minuten geleden zei Nom de Guerre: De kampioen van Noord-Korea kwam op bezoek. Ik ben benieuwd welke uitslag in Noord-Korea werd gepubliceerd. clideo_editor_a6479455a11c4350bf42eff8b8078642.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei Bogatyr: clideo_editor_a6479455a11c4350bf42eff8b8078642.mp4 1.08 MB · 0 downloads Of een beetje zoals die Irakese minister. "There are no American tanks in Baghdad." Op de achtergrond vliegen de helicopters en hoor je de tanks komen. 11 maart bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Met @Becks zijn taktiek. #becksball Op het menu; Turkse Durum Dunner, Ritueel Geslaght Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 1 minuut geleden zei Kyrill: Met @Becks zijn taktiek. #becksball Op het menu; Turkse Durum Dunner, Ritueel Geslaght Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Op het menu; Turkse Durum Dunner, Ritueel Geslaght Ik heb de mijne liever dikker dan dunner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 34 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik heb de mijne liever dikker dan dunner. Whatever, ik heb nog nooit een team, zo gesloopt in de CL, als dit nu, 9-0 Laatst in de competitie al een 9-2 tegen Forest, als zo doorga ga ik wie weet misschien keer 10-0 winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Even laten zien dat we thuis beter zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten