AjaciedBart. Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 7 uur geleden zei De Raam: Even naar je steam bibliotheek, rechtermuisknop op FM24 en Eigenschappen kiezen. Dan naar geïnstalleerde bestanden gaan en klikken op Integriteit controleren van spelbestanden. Thanks!!! Lijkt te hebben gewerkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 Vorig seizoen, verloren we dit duel met 4-2 na 3-0 en 3-2 achter, seizoen ervoor speelde we hier 4-4 gelijk na 4-1 achter, en nu winnen we hier EINDELIJK. Super blij mee, en hadden de hele wedtrijd onder onze conrolle #2ekarelballtaktiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 Verwacht op de 8ste plaats nu, maar qua odd nu 25-1, was 50-1 een seizoen geleden en 100-1 2 seizoenen geleden, dus traag maar gestaag progressie. Ben nu hetzelfde niveau als Tottenham en al heel dichtbij Chelsea, dus de gap met de toppers wordt kleiner. Al denk ik dat City de transfers aan het doen is die het moet doen om alles kapot te domineren voor jaren aan een stuk. (Bellingham) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 (edited) 2 uur geleden zei Laki: Verwacht op de 8ste plaats nu, maar qua odd nu 25-1, was 50-1 een seizoen geleden en 100-1 2 seizoenen geleden, dus traag maar gestaag progressie. Ben nu hetzelfde niveau als Tottenham en al heel dichtbij Chelsea, dus de gap met de toppers wordt kleiner. Al denk ik dat City de transfers aan het doen is die het moet doen om alles kapot te domineren voor jaren aan een stuk. (Bellingham) Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha Edited March 8, 2024 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 3 minuten geleden zei Kyrill: Wat een lelijk logo pack heb je, maar als jij er blij mee bent, prima. Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha Als je een betere logo pack hebt, lemme know maar het is veel beter dan de standaard logos van FM (degene die jij hebt). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 Zojuist zei Laki: Als je een betere logo pack hebt, lemme know maar het is veel beter dan de standaard logos van FM (degene die jij hebt). Ja! Ga je zo PM sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 Bod kwam binnen op 22 januari. Prima dacht ik, mooi bedrag, speler ook content mee, doen we. Komt de bevestiging pas na onze transferdeadline, dat gaan we dus mooi niet doen he. Gelukkig is die niet ontevreden geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 45 minuten geleden zei Kyrill: Wat een lelijk logo pack heb je, maar als jij er blij mee bent, prima. Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha Om vervolgens zelf een screenshot met de originele (en dus neppe) logo's van FM te plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 (edited) 1 uur geleden zei joostmakaay: Om vervolgens zelf een screenshot met de originele (en dus neppe) logo's van FM te plaatsen Je hebt gelijk hahahaha ik dacht dat ik het gedaan had, was niet zo, nu als nog aan het doen. 13.000 files aan het kopieeren en plaken Edited March 8, 2024 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 Lol, ik kocht Mazilu in mijn Brighton save in januari 2024 (toen nog in december dat ik speelde). Blijkt dat ze hem in dezelfde periode in het echt ook gekocht hadden. Hij ontwikkelt zich goed door enkele succesvolle uitleenbeurten, ook een wonderkind ondertussen (één van de zovelen in de club in mijn save). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 5 uur geleden zei Kyrill: @bas huijsmans @ReneLeBlanc dankjullie wel, hebben we effe lekker eruit gehaald Graag gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 (edited) 20 minuten geleden zei Rrrood: Graag gedaan. Oh ja sorry maatje, spijt me. Had het over hoofd gezien dat jij als 1e er over begon en terecht dus ook. Excuses vriendje, heel fijn weekend <3 @joostmakaay heb effe geduurd maar heb nu logo pack Edited March 8, 2024 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 1 uur geleden zei Kyrill: Oh ja sorry maatje, spijt me. Had het over hoofd gezien dat jij als 1e er over begon en terecht dus ook. Excuses vriendje, heel fijn weekend <3 @joostmakaay heb effe geduurd maar heb nu logo pack hahaha dankje maatje jij ook een fijn weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 8, 2024 Share Gepost March 8, 2024 Toch een keer leuk om zelf zo'n goal te maken Football Manager 2024 2024-03-08 23-45-28.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Mooi tijdstip, slaaplekker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Inmiddels heb ik een tiental wonderkinderen die ik verhuur, wel allemaal Zuid-Amerikaans en passen ook binnen het beleid. Via een verhuurmanager op de talentlijst geplaatst en verhuurd. Hoe gaan jullie nu om met het monitoren van de ontwikkeling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Had zelf in de editor toegepast dat Mbappé aan het einde van het seizoen transfervrij zou vertrekken. Het is geen Real, geen Saudi-Arabië, Manchester City, Liverpool of Barcelona geworden.. Hij gaat naar Arsenal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Kan allemaal in FM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Dubbelpost, excuus. Maar dit is ook altijd leuk: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Wat een zege. Raya en Asensio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Gaan jullie vaak op vakantie tussen de wedstrijden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost March 9, 2024 Author Share Gepost March 9, 2024 Zo goed als nooit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 1 uur geleden zei Aaron21: Gaan jullie vaak op vakantie tussen de wedstrijden? Vrijwel altijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 9, 2024 Share Gepost March 9, 2024 Nooit. Heel soms als ik mijn team ontzettend goed in orde heb wil ik weleens van september tot en met december op vakantie gaan om snel door de seizoenen te gaan maar meestal verpest de assistent de selectie doordat zij het begrip roulatie niet snappen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts