Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei De Raam:

Hier heeft niemand wat aan en hoewel iedereen wil helpen, Karel heeft concrete voorbeelden nodig. 

Karel, sluit voor vandaag af want de frustratie druipt ervan af! Neem je verlies voor vandaag en begin morgen weer met winnen.

Zit trouwens die functie nog in steam dat je met elkaar kan meekijken? If so, voeg me toe op Steam en we gaan een keer samen kijken naar hoe jij speelt en wat er fout gaat. Heb het je al vaker aangeboden maar dan zeg je dat je het zelf wil doen.

Maar dan moet je ook geen tactieken gaan kopiëren of overnemen van mensen zonder dat je de ideeën erachter tot in de puntjes kent. Dat werkt gewoon niet. 

Je hebt concrete aanwijzingen nodig. Als dit gebeurt, kun je dit of dat doen. In deze situatie kan je deze rol of die instructie aanpassen. Je kan niks doen aan jouw 'beperkingen' maar je kunt ze wel proberen te accepteren en er naar te handelen. 

Ik sta ervoor open om met je mee te kijken en je een paar van die concrete voorbeelden te geven maar dat moet wel van twee kanten komen. 

Just my two cents..

Nou ik moet heel eerlijk zeggen, een goede FM Rant op de vrijdagavond is wel genieten (en dan niet omdat het Karel is, want zo ben ik niet). Ik moest laatst weer een nieuwe muis omdat de oude het niet tof vond dat ik hem tegen de muur smeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Arezo:

Nou ik moet heel eerlijk zeggen, een goede FM Rant op de vrijdagavond is wel genieten (en dan niet omdat het Karel is, want zo ben ik niet). Ik moest laatst weer een nieuwe muis omdat de oude het niet tof vond dat ik hem tegen de muur smeet.

Die fase ben ik allang voorbij in mijn save haha

Net ook, 5 blessures voor de halve finale van de CL en in de 80e minuut nog een blessure zonder wisselmogelijkheden meer. En in de 90+3e minuut de verliezende goal om de oren krijgen

Lachte het het gewoon weg ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thomassje123:

Die fase ben ik allang voorbij in mijn save haha

Net ook, 5 blessures voor de halve finale van de CL en in de 80e minuut nog een blessure zonder wisselmogelijkheden meer. En in de 90+3e minuut de verliezende goal om de oren krijgen

Lachte het het gewoon weg ;c 

Kijk, en er zijn altijd mensen die ergens in de lagere regionen van Engeland vertoeven. Ik noem geen namen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Arezo:

Beetje dit idee (oké dit was omdat een moeder een account ophief, maar jullie snappen mijn punt):

(gefilmd in het stenentijdperk)

Lol, waarom steekt die een bakje in zijn glory hole?!

Krijg er South Park-vibes van. :D

Gotta love brothers die elkaar het leven zuur maken. :)

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Arezo:

Beetje dit idee (oké dit was omdat een moeder een account ophief, maar jullie snappen mijn punt):

(gefilmd in het stenentijdperk)

Is er ook beeldmateriaal van jou en die muis?

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afbeelding

Afbeelding

In de finale treffen we uiteraard de derde club van de top 3 in NL. Wellicht de dubbel als we de beker winnen, in de KKD bijna 20 punten voor. Verwacht binnen één á twee wedstrijden dat de titel binnen is.

bewerkt door JC14
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Nom de Guerre:

Netflix docu van maken.

Never stop smiling.

Dit is goed idee, heb alleen geen Netflix meer ;c

Dit komt dichtbij. Laatst geprobeerd als een normaal mens te kijken (chagrijnig en boos) hield nog geen 2 minuten vol, of begon al te glimlachen ❤️

@bas huijsmans in ieder geval februari en maart, misschien ook januari. En ik maak er heel seizoen dus mee af, geen andere taktiek ingeladen. Na dit seizoen ga ik taktiek en formatie van @Rob1981erbij inladen en uittesten in voorbereiding. @De Raam graag, thnx. Wat is jouw steam? Mijner Kyrill /Karel, Kyrill8625

Link naar opmerking
Deel via andere websites