Laki Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Wanneer de topschutter van uw team een DM is... Een balveroverende middenvelder met de taak verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus 1 uur geleden zei Fantasy: Nog twee potten te gaan. Porto thuis en Sporting CP uit De eerste drie gaan de CL in, #4 speelt voorrondes CL en #5 gaat naar de groepsfase van de EL. Niet dat we wat in de Champions League te zoeken hebben, maar dit zou me een partij zuur zijn als we dat nog weg gaan geven... Verloren en gelijk, wat net genoeg was voor een top-4 klassering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Deze positie, zouden jullie hier gaan voor een centrale middenvelder (aanvallend) of een mezzala. En wat maakt het verschil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 2 uur geleden zei Michaelinho*: Dat wordt Bordeaux in vuur & vlam zetten! Poeh nou dat wordt heel lastig als enige amateur team tussen de profs en semiprofs in de National. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus AU!!! Die doet zeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 3 uur geleden zei Pino: Zwaar geïnspireerd door ons Frans zeker, lekker deuntje op de achtergrond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Vorig seizoen Dit seizoen Ik heb in mijn tactiek mijn middelveld anders neergezet. Het is nog vroeg maar wat een wereld van verschil, we vinden de vrije man op het middenveld en voetballen zo veel makkelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Beetje een combi journeyman/hexagon zonder exact de regels te volgen. Ga niet na een x aantal jaar weg (althans niet omdat ik een regel volg, wel uit verveling), en switch ook gerust naar een ander continent voor dat ik de CL win. Post het daarom ook lekker hier en niet in één van die topics. Weggaan bij Reims was wellicht een fout, al had ik niet het gevoel dat daar echt rek in zat verder. Zorgde wel voor een matig jaar bij Derby (ondanks dat de doelstellingen gehaald werden), waarna ik het weer een stapje lager mocht zoeken bij Bodo. Had hiervoor een andere, waarin ik bewust naar obscure landen ging (Singapore, Maleisie, Indonesie om maar wat te noemen) puur zodat ik dat een keer gedaan had. Uiteindelijk bij Manchester United en Oranje beland en toen sloeg de verveling toe. Nu een wat ''''''''''''realistischer'''''''''' idee, gewoon naam maken en klaar. FM21 dit overigens. 18 augustus bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Op zoek naar een nieuwe save met de meest recente data-update. Suggesties in Italië, Spanje, België of Schotland zijn welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 10 uur geleden zei SantiagoMunez: Op zoek naar een nieuwe save met de meest recente data-update. Suggesties in Italië, Spanje, België of Schotland zijn welkom! Puur op het land gericht lijkt mij Schotland het leukst. Misschien Hibernian? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 1 uur geleden zei Mordurette: Puur op het land gericht lijkt mij Schotland het leukst. Misschien Hibernian? Bedankt voor je reactie! Schotland it is! Ik ga voor Aberdeen! Met de nieuwe ‘real-world’ modus zou je zeggen dat er een database gebouwd kan worden waarin alle transfers (bijvoorbeeld Mbappé naar Real) bij start van seizoen 2 worden verwerkt. Weet iemand van het bestaan van een dergelijke database? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus (bewerkt) Na de EK winst met Engeland 2040 vond ik het wel weer mooi geweest als bondscoach. Behoorlijk saai vond ik het. Nu alle save doelstellingen behaald zijn is het een beetje zoeken geweest. Maar ik heb mezelf nu als doel gesteld om de nummer 1 plek in de hall of fame te veroveren. Idealiter had ik dat met het steenrijke Barcelona of Real Madrid gedaan. maar toen Thomas Tuchel ontslagen werd bij Arsenal, vanwege een 8e plek kon ik het niet laten. Ik ging vanwege de save doelstelling op een vreemd weg bij Arsenal en dat hoop ik nu goed te maken. Mijn eerste 2 seizoenen waren ook gericht op maximaal succes, dus hield ik me weinig bezig met de jeugd en de financiën. Nu wil ik de club echt gaan uitbouwen tot een grootmacht. 19 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus (bewerkt) Dan vind je deze speler in de Portugese vierde klasse (!). Wil hij niet komen omdat er een rivaliteit tussen de twee ploegen is 19 augustus bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Ik kan wel wat hulp gebruiken. Wat ik vaak meemaak is wanneer ik bijvoorbeeld 4-0 voor sta de tegenstander er gewoon nog spannend weet te maken (zie screenshot). Ik zet bijvoorbeeld mijn backs al minder aanvallend en centrale middenvelders meer verdedigend. Iemand anders nog meer tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 6 minuten geleden zei JesseNL: Iemand anders nog meer tips? Als je 4-0 voor staat > niets aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Hier krijg ik 50% van bij de volgende verkoop. Als ik die clausule kan afkopen ben ik vet binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 13 minuten geleden zei JesseNL: Ik kan wel wat hulp gebruiken. Wat ik vaak meemaak is wanneer ik bijvoorbeeld 4-0 voor sta de tegenstander er gewoon nog spannend weet te maken (zie screenshot). Ik zet bijvoorbeeld mijn backs al minder aanvallend en centrale middenvelders meer verdedigend. Iemand anders nog meer tips? Wat is je tactiek verder? Dat is ook wel belangrijk om mee te nemen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 1 uur geleden zei JesseNL: Ik kan wel wat hulp gebruiken. Wat ik vaak meemaak is wanneer ik bijvoorbeeld 4-0 voor sta de tegenstander er gewoon nog spannend weet te maken (zie screenshot). Ik zet bijvoorbeeld mijn backs al minder aanvallend en centrale middenvelders meer verdedigend. Iemand anders nog meer tips? Waarom aanpassen als je zoveel voor staat? Dan gaat het toch juist goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Bordeaux is echt niet te doen zeg, als enige amateurclub tussen profs en semiprofs, dus zoek weer iets anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 1 uur geleden zei Pino: Bordeaux is echt niet te doen zeg, als enige amateurclub tussen profs en semiprofs, dus zoek weer iets anders Liep je tegen veel beperkingen aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Die matchen zijn altijd zo raar ook. Pak je rood, begin je plots veel beter te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Oei, dit gaat nog moeilijk worden om met Roda kampioen te worden (FM17) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 1 uur geleden zei neva: Liep je tegen veel beperkingen aan? Ja je kutn alleen maar speler op amateurbasis halen, je traint maar 2x per week, spelers kunnen ieder moment vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Weer begonnen met FM24, een poging doen om Chelsea weer terug aan de top te brengen. Eerste halfuur enkel en alleen bezig geweest om de enorme hoeveelheid A-selectie spelers wat in te dammen, zelfs jeugdspelers met contracten van 100k p/w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten