Lensherr Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Ik heb deze Colombiaanse doelman vorig seizoen aangetrokken voor 2 miljoen. Ik heb hem dan eerst verhuurd aan Atletico Nacional en nu aan Brighton om daar eerste doelman te zijn dit seizoen. Momenteel is mijn eerste doelman nog beter maar ik wil graag dat dit pareltje aan speelminuten komt. 12 november 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Die gast is zeker geen 19 jaar . Lijkt me meer op een gangster van Escobar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 uur geleden zei MarcFR: Op het SI forum echt flink wat kritiek op het spel. Best wat bugs in Patch wel al onderweg maar lost niet alles op: https://community.sigames.com/forums/topic/579605-fm24-information-for-upcoming-updates/ Ik wacht nog ff. Dat mijn eerste doelman voor het 5de seizoen op rij ter hoogte van de 16de finales van de Champions League een blessure krijgt is ook geen toeval meer. Die mogen ze van mij ook in de categorie bugs plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zojuist zei Lensherr: Dat mijn eerste doelman voor het 5de seizoen op rij ter hoogte van de 16de finales van de Champions League een blessure krijgt is ook geen toeval meer. Die mogen ze van mij ook in de categorie bugs plaatsen. Is bekend; Citaat Match Engine Reduced frequency of injuries to goalkeepers De onvrede zit hem vooral in dat SI bepaalde speelbare competities had beloofd, maar op launchday waren die licenties nog niet rond. I.p.v. dit te communiceren hebben ze het gewoon uit de advertenties/website gehaald, in de hoop dat niemand had in de gaten zou hebben. Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMMSTR Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 2de seizoen met bordeaux hoopte rond de 7de plaats te eindigen maar liep uiteindelijk op de laatste speeldag champions league mis. Nu kijken wat ik kan doen op de transfermarkt en dan pushen voor die top 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 6 minuten geleden zei joostmakaay: Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV. De Nederlandse research is op staffgebied sowieso niet zo denderend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 25 minuten geleden zei joostmakaay: Is bekend; De onvrede zit hem vooral in dat SI bepaalde speelbare competities had beloofd, maar op launchday waren die licenties nog niet rond. I.p.v. dit te communiceren hebben ze het gewoon uit de advertenties/website gehaald, in de hoop dat niemand had in de gaten zou hebben. Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV. Was me ook opgevallen, ja. Gevalletje valse adverteren. Mag wel een rechtszaak van komen. Deed Blizzard ook al met Diablo 3 en 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 35 minuten geleden zei joostmakaay: Is bekend; De onvrede zit hem vooral in dat SI bepaalde speelbare competities had beloofd, maar op launchday waren die licenties nog niet rond. I.p.v. dit te communiceren hebben ze het gewoon uit de advertenties/website gehaald, in de hoop dat niemand had in de gaten zou hebben. Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV. Over welke competities gaat het dan juist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 4 minuten geleden zei Steels: Over welke competities gaat het dan juist? Japan o.a Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Begin een klein beetje te twijfelen over mijn save. Andere clubs doen gewoon te weinig op de transfermarkt, dat beperkt alles nogal Aan de andere kant, nu al zo ver gekomen Kijk bijvoorbeeld Tre Fiori, zo'n klein team en ze doen gewoon helemaal niets op de transfermarkt 12 november 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Na anderhalf seizoen bij Ajax heb ik toch onbewust al zowat de helft van Sven z'n aankopen laten vertrekken Medic en Van den Boomen moesten niet direct weg, maar de zandbak kwam met een flinke smak geld. Sosa paste niet in m'n systeem, dus die heb ik laten gaan, Akpom was overbodig dus die mocht ook weg. En Avila was een diva, die het niet kon hebben dat ik z'n trainingsprestaties keer op keer bekritiseerde, dus die mocht ook weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 dat wordt hier een flinke uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Ik heb FM24 ook opgepikt (laatste was FM21) en twijfelde tussen een eerste save met PSV (beter team dus misschien iets minder stijle learning curve) of m'n vertrouwde Stoke City. Het werd Stoke, en dat in combinatie met de "your world" database, wat betekent dat ik 15 eerste elftal spelers heb, waarvan 3 keepers, en 9 miljoen pond om in de Championship te overleven. Wish me luck 12 november 2023 bewerkt door sherwin92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Eerste wedstrijd in Polen net achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Is er een mogelijkheid om zelf de database aan te passen? Dus niet apart in 1 game met de In Game Editor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 4 minuten geleden zei Matthias.: Is er een mogelijkheid om zelf de database aan te passen? Dus niet apart in 1 game met de In Game Editor. Jazeker, met de pre-game editor. Die kan je vinden in Steam onder Tools. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 17 minuten geleden zei neva: Jazeker, met de pre-game editor. Die kan je vinden in Steam onder Tools. Kan je me vertellen waar ik Tools exact kan vinden in Steam? Heb jaren FM gespeeld, van 12-17. Maar nu pas terug begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 3 minuten geleden zei Matthias.: Kan je me vertellen waar ik Tools exact kan vinden in Steam? Heb jaren FM gespeeld, van 12-17. Maar nu pas terug begonnen. Oef. Even uit mijn hoofd bij bibliotheek. En dan kun je denk ik zoeken op editor. Anders moet je daar tools aan kunnen vinken. Mocht je het niet vinden maak ik zo even een screen, paar minuutjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zojuist zei neva: Oef. Even uit mijn hoofd bij bibliotheek. En dan kun je denk ik zoeken op editor. Anders moet je daar tools aan kunnen vinken. Mocht je het niet vinden maak ik zo even een screen, paar minuutjes. Helemaal goed. Er is nog niets mis met je geheugen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Je kan ook in FM naar 'FM' gaan en dan helemaal onderaan op Downloads klikken. Kost je wel 8 euro ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Je kan ook in FM naar 'FM' gaan en dan helemaal onderaan op Downloads klikken. Kost je wel 8 euro ofzo Dat is de ingame editor. Hij wilde graag pregame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Iemand enig idee wat het 'Move World Cup' bestandje in de download van Sortitoutsi precies doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 18 uur geleden zei La Pulga: Wtf is hier zojuist gebeurd?Taylor met 4 doelpunten. Duidelijk dat Cocu er toen nog zat en niet meneer Van Egmond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 11 minuten geleden zei Thierryvane: Duidelijk dat Cocu er toen nog zat en niet meneer Van Egmond. Moest even nadenken maar inderdaad, ze hebben geen wondertrainert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Het begint ergens op te lijken, al zijn de benen nu hard toe aan een winterstop. Heb eigenlijk een iets te smalle selectie om ook in Europa mee te willen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten