Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.712716efbaf00fa046c7baa3101769f7.png

Ik heb deze Colombiaanse doelman vorig seizoen aangetrokken voor 2 miljoen. Ik heb hem dan eerst verhuurd aan Atletico Nacional en nu aan Brighton om daar eerste doelman te zijn dit seizoen. Momenteel is mijn eerste doelman nog beter maar ik wil graag dat dit pareltje aan speelminuten komt.

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarcFR:

Op het SI forum echt flink wat kritiek op het spel. Best wat bugs in

Patch wel al onderweg maar lost niet alles op:  https://community.sigames.com/forums/topic/579605-fm24-information-for-upcoming-updates/

Ik wacht nog ff.

Dat mijn eerste doelman voor het 5de seizoen op rij ter hoogte van de 16de finales van de Champions League een blessure krijgt is ook geen toeval meer. Die mogen ze van mij ook in de categorie bugs plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lensherr:

Dat mijn eerste doelman voor het 5de seizoen op rij ter hoogte van de 16de finales van de Champions League een blessure krijgt is ook geen toeval meer. Die mogen ze van mij ook in de categorie bugs plaatsen.

Is bekend;

Citaat

Match Engine  

Reduced frequency of injuries to goalkeepers  

De onvrede zit hem vooral in dat SI bepaalde speelbare competities had beloofd, maar op launchday waren die licenties nog niet rond. I.p.v. dit te communiceren hebben ze het gewoon uit de advertenties/website gehaald, in de hoop dat niemand had in de gaten zou hebben.

Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei joostmakaay:

Is bekend;

De onvrede zit hem vooral in dat SI bepaalde speelbare competities had beloofd, maar op launchday waren die licenties nog niet rond. I.p.v. dit te communiceren hebben ze het gewoon uit de advertenties/website gehaald, in de hoop dat niemand had in de gaten zou hebben.

Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV.

Was me ook opgevallen, ja. Gevalletje valse adverteren. Mag wel een rechtszaak van komen. Deed Blizzard ook al met Diablo 3 en 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei joostmakaay:

Is bekend;

Over welke competities gaat het dan juist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin een klein beetje te twijfelen over mijn save.

Andere clubs doen gewoon te weinig op de transfermarkt, dat beperkt alles nogal

Aan de andere kant, nu al zo ver gekomen

c6ea48a3984afa74872e68adad53d79b.png

Kijk bijvoorbeeld Tre Fiori, zo'n klein team en ze doen gewoon helemaal niets op de transfermarkt

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na anderhalf seizoen bij Ajax heb ik toch onbewust al zowat de helft van Sven z'n aankopen laten vertrekken ;c Medic en Van den Boomen moesten niet direct weg, maar de zandbak kwam met een flinke smak geld. Sosa paste niet in m'n systeem, dus die heb ik laten gaan, Akpom was overbodig dus die mocht ook weg. En Avila was een diva, die het niet kon hebben dat ik z'n trainingsprestaties keer op keer bekritiseerde, dus die mocht ook weg :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb FM24 ook opgepikt (laatste was FM21) en twijfelde tussen een eerste save met PSV (beter team dus misschien iets minder stijle learning curve) of m'n vertrouwde Stoke City. 

Het werd Stoke, en dat in combinatie met de "your world" database, wat betekent dat ik 15 eerste elftal spelers heb, waarvan 3 keepers, en 9 miljoen pond om in de Championship te overleven.

Wish me luck :DW:

bewerkt door sherwin92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Matthias.:

Kan je me vertellen waar ik Tools exact kan vinden in Steam?

Heb jaren FM gespeeld, van 12-17. Maar nu pas terug begonnen.

Oef. Even uit mijn hoofd bij bibliotheek. En dan kun je denk ik zoeken op editor. Anders moet je daar tools aan kunnen vinken. Mocht je het niet vinden maak ik zo even een screen, paar minuutjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites