Mordurette Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 6 uur geleden zei sennid: Potentiële wereldtopper? Speelt helaas op de MC positie en speel met DM's. Zal hem dus daar moeten spelen en omturnen tot een goede DM. Moet fysiek echt nog stappen gaan maken wil hij de top bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Zo jammer dat de beste speler van je gouden generatie een BWM is en je deze rol niet gebruikt. Omtrainen naar een DMsu kan prima, maar dan moet hij nog wel wat stappen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Volgend jaar mag hij mooi bij ons in de basis gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Op 13-5-2024 om 23:31 zei dvsermelo: De jeugdinstroom van seizoen 3 bij mijn De Graafschap. Check die Duitser. Whuuuuuut? Meteen basisspeler haha. Wat is hiervan geworden uiteindelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Een greep uit m'n regens. Schandalig dat ik nog geen CL gewonnen heb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Redelijke vervanger van Mbappe wel: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Waar is zijn Frans paspoort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Krijgt hij over 3 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Potentieel wereldvoetballer van het jaar in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Kijken hoe goed we hem kunnen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Op 1-6-2024 om 12:53 zei sennid: Potentiële wereldtopper? Speelt helaas op de MC positie en speel met DM's. Zal hem dus daar moeten spelen en omturnen tot een goede DM. Seizoen uitgeleend doet wonderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Op 5-6-2024 om 09:39 zei neva: Wat is hiervan geworden uiteindelijk? We hebben hem nog. Inmiddels aanvoerder en hij is echt een beest geworden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Poh, die is wel heel gaaf man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 11 uur geleden zei neva: Poh, die is wel heel gaaf man. Ja, echt heel leuk! Dit zijn de spelers waar ik het voor doe. En van diezelfde lichting heb ik deze ook nog steeds! Geen échte basisspeler, maar speelt toch wel ook veel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Heldje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Eentje die vorig seizoen onverwacht een doorbraak maakte. En gisteren werden we bondscoach van Iran en dit is mijn beste speler. De rest is van een beduidend niveau lager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Oh en natuurlijk onze eigen jeugd wonderkid mag ook wel benoemd worden En deze ex Genk speler is ook wel de moeite waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 9 uur geleden zei Djurovski: Oh en natuurlijk onze eigen jeugd wonderkid mag ook wel benoemd worden En deze ex Genk speler is ook wel de moeite waard Die Belg, voor hoeveel heb je hem toentertijd gekocht? Kek spelertje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 36 minuten geleden zei Mordurette: Die Belg, voor hoeveel heb je hem toentertijd gekocht? Kek spelertje wel. Vorig seizoen voor 27 miljoen gehaald. Record transfer maar wel zijn geld waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Spoiler voor de volgers van mijn novelle maar deze komt zojuist via de jeugdopleiding binnen wandelen bij São Paulo. Denk een van de beste ooit qua niveau die via de jeugd is doorgestroomd. W a u w! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Deze is ook wel geil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Volgens mij ga ik hier nog heel veel plezier aan beleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni City heeft mijn droomspits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Op 15-6-2024 om 12:39 zei Thomassje123: Volgens mij ga ik hier nog heel veel plezier aan beleven De opvolger als bijnaam van de "rookmagieër Djurovski" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Denk niet dat ik deze jongen snel ga verkopen. En heeft me maar 8,5 miljoen moeten kosten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten