Elsjorro1990 Gepost July 25 Share Gepost July 25 Eigenlijk heb ik teveel snoepjes om te laten zien, dus dan maar de 2 beste spelers. Of toch in elk geval qua prestaties. Fontana kwam voor 7 miljoen over van Estudiantes. Wat een eindbaas. 1 vd betere backies die ik gezien heb in een FM game. Kan ook prima centraal spelen. Let ook even op zijn doelpunten. Een verbeterde versie van Frimpong imo. Drejan: Poh, eindbaasje dit hoor. Onze nummer 10. Wat een held. En dat voor 2,5 miljoen. Niet te doen. En ook niet meer te houden ben ik bang, hij wil niet meer verlengen helaas. Ik probeer het nog een half jaar en daarna gaat die foetsie. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost July 27 Share Gepost July 27 Mijn drie belangrijkste jongens. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost July 28 Share Gepost July 28 (edited) Dit is Perez. Opgepikt voor 2.2 miljoen in Colombia en is in zijn eerste seizoen uitgeroepen tot Gouden schoen, speler van het seizoen en talent van het seizoen in de Champions League. Perez kan je gerust zonder hoofdzorgen diep sturen achter de rug van de tegenstanders. Edited July 28 by Lensherr 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost August 3 Share Gepost August 3 Op 18-4-2024 om 12:59 zei Mordurette: Die ga jij geen 15 jaar bij je kunnen houden hoor 😅 Ondertussen zijn we zes jaar verder 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 15 Share Gepost August 15 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost August 23 Share Gepost August 23 Na zijn twee assists net in de bekerfinale is het hoogtijd om mijn beste speler bij ÖIS eens uit te lichten: Diego Valencia uit Cali, Colombia. Drie jaar geleden namen we hem voor 1,8 miljoen over van Deportivo Cali. Ik verhuurde hem direct een jaartje aan Toulouse in de Ligue 1 en sinds zijn terugkeer uit Frankrijk is hij een absolute sterkhouder. In 53 wedstrijden kwam hij al tot 7 goals en 23 assists. Heerlijke aantallen voor een linksback. Inmiddels trekt de hele wereldtop aan hem, maar ik hoop stiekem zijn contract nog eens open te breken. Zie de spoiler hieronder voor zijn progressie in de afgelopen drie jaar Spoiler 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost August 23 Share Gepost August 23 Nu we Joao Luis op 29-jarige leeftijd gratis wisten terug te halen is het tijd om deze boomlange Braziliaanse parel even te posten. Als jeugdspeler op jonge leeftijd voor 17 miljoen gehaald bij Cruzeiro. Na enkele uitleenbeurten bij Slovacko en Schalke, maakte hij op 21 jarige zijn debuut voor ons eerste elftal. Toch was dat niet meteen een succes en waren zijn attributen niet zo goed zoals ze nu zijn. Na 2 uitleenbeurten aan AC Milan en Chelsea gaf ik het op. Hij werd verkocht aan Al Nassr en dat bleek de juiste stap in zijn loopbaan. Hij reeg de doelpunten aan mekaar voor zijn nieuwe club en nu komt hij gratis terug. Hopelijk lukt het nu wel in ons shirt. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 26 Share Gepost August 26 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost August 29 Share Gepost August 29 Ik vind dit echt een bizarre regen hoor. JEUGDexponent, komt zo erin 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost August 29 Share Gepost August 29 52 minuten geleden zei CrisChivu: Ik vind dit echt een bizarre regen hoor. JEUGDexponent, komt zo erin Toekomstig Engels international hoor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost August 29 Share Gepost August 29 Op 9-6-2024 om 17:06 zei Mordurette: Kijken hoe goed we hem kunnen maken En hoe is di afgelopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost August 30 Share Gepost August 30 7 uur geleden zei CrisChivu: En hoe is di afgelopen Ik zal kijken of ik vanavond een screenshot kan maken, volgens mij ben ik 4 jaar verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost August 30 Share Gepost August 30 13 uur geleden zei CrisChivu: Ik vind dit echt een bizarre regen hoor. JEUGDexponent, komt zo erin Newgennnnn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 30 Share Gepost August 30 (edited) Edited August 30 by Bogatyr 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost August 30 Share Gepost August 30 20 uur geleden zei CrisChivu: En hoe is di afgelopen Dit is 'm nu. Vorig jaar uitgeleend aan Nantes (28 wedstrijden, 10 doelpunten met een gemiddelde van 6.80) en dit jaar is hij aangesloten bij ons elftal maar geen basisspeler tot nu toe (hij heeft pittig wat concurrentie namelijk). Deze jongen zit hem iets wat in de weg... Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost Tuesday at 11:03 AM Share Gepost Tuesday at 11:03 AM Boom boom Ahmed. Als centrale middenvelder op aanvallend loopt hij 1 op 1. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost Saturday at 07:33 AM Share Gepost Saturday at 07:33 AM Op zijn 19e zat ie al dicht tegen een basisplaats aan maar hij heeft zich nog heerlijk doorontwikkeld de afgelopen 4 jaar 4 jaar geleden: Spoiler 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts