rich ruzzian Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) Weer terug in de Champions League. Pittige loting: 5 mei bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 1 op 6 maar genomen. AI ervoor 10 op 12... Dus ja niet echt tevreden, nog niet kunnen winnen. Ook Monaco really? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Eerste deelname met Sigma in de Champions League. Best wel tevreden gezien het lastige schema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 1 uur geleden zei Lensherr: Eerste deelname met Sigma in de Champions League. Best wel tevreden gezien het lastige schema. Lekker bezig. #sigmagrindset Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Mijn prima avontuur met SS Murata uit San Marino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Mag niet per sé klagen met deze loting denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Op papier biedt deze loting mogelijkheden om ons te kwalificeren voor de KO fase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Tussenronde hoefde ik niet te spelen, dus direct naar laatste 16. PSV wist zich te ontdoen van AC Milan, maar we moeten dus met alle Nederlandse deelnemers nu naar Engeland.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Vanuit sportief oogpunt zou ik eigenlijk liever in de Europa Leauge spelen. Maar financieel gezien ben ik heel blij dat we dit seizoen de league phase van de CL hebben gehaald. Die 15M kunnen we goed gebruiken om de club ook financieel sterker te maken. De kans dat ik de volgende ronde ga halen acht ik niet al te groot dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni En zo ontloop je alle grote ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 38 minuten geleden zei delichris: En zo ontloop je alle grote ploegen. Geluk van een kampioen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli EK 2028 in Italië. Een groep met kansen en potentie, had erger gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Knikker je Real Madrid eruit in de tussenronde en dan krijg je dit bij de laatste zestien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Seizoen 2028-2029, seizoen 6 met Wrexham Daar wij afgelopen seizoen kampioen werden, mogen wij in de Champions League uitkomen. De loting is reeds geweest en het wordt pittig. hopelijk kunnen wij de tussenronde halen en wellicht zo naar de Europe League waar wwij in mijn ogen meer te zoeken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Eindelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus (bewerkt) Er zijn een stuk lastigere tegenstanders te bedenken. 3 augustus bewerkt door Cervantes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus CL 2033 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Nooit gedacht dat dit nog zou gebeuren maar het is in 2032 zo ver: twee Zweedse ploegen treffen elkaar in de knock-outfase van de Champions League. Wij waren vorig jaar verliezend finalist en zouden dit dus wel moeten kunnen winnen, maar Malmö is getuige de Conference League winst van twee jaar terug ook niet vies van een Europese stunt. Het gaat een mooi tweeluik worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Ik zal ze allemaal verliezen waarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september CL 26-27 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Lekkere "away day" voor de fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Zojuist zei ReneLeBlanc: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten