Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jouw loting

Fantasy

Recommended Posts

CLLeaguePhasefixtures.png.b47c3b6ca3b6817e8031441008d87cf7.png

Vanuit sportief oogpunt zou ik eigenlijk liever in de Europa Leauge spelen. Maar financieel gezien ben ik heel blij dat we dit seizoen de league phase van de CL hebben gehaald. Die 15M kunnen we goed gebruiken om de club ook financieel sterker te maken. De kans dat ik de volgende ronde ga halen acht ik niet al te groot dit seizoen :-D

Seizoen 2028-2029, seizoen 6 met Wrexham

Daar wij afgelopen seizoen kampioen werden, mogen wij in de Champions League uitkomen. De loting is reeds geweest en het wordt pittig. hopelijk kunnen wij de tussenronde halen en wellicht zo naar  de Europe League waar wwij in mijn ogen meer te zoeken hebben.  

image.thumb.png.cad1ce9e4347578968785483a519082d.png

Nooit gedacht dat dit nog zou gebeuren maar het is in 2032 zo ver: twee Zweedse ploegen treffen elkaar in de knock-outfase van de Champions League. Wij waren vorig jaar verliezend finalist en zouden dit dus wel moeten kunnen winnen, maar Malmö is getuige de Conference League winst van twee jaar terug ook niet vies van een Europese stunt. Het gaat een mooi tweeluik worden. 

n7UEq82.png 

• Hart 1