SLeePo Gepost December 11, 2023 Share Gepost December 11, 2023 Ik weet in ieder geval wat de weg naar eeuwige roem gaat worden. Vrees voor het ergste en einde van ons Europeese avontuur. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost December 12, 2023 Share Gepost December 12, 2023 Dit slaat nergens meer op... De duels met Ferencvaros waren frustrerend. En dat ik niet op een punt speel in Ferencvaros brak me daar zuur op. Thuis wou die bal er dan weer niet in, mist Milner een penalty en heb ik een afgekeurde goal, al hadden ze een zeer goede eerste helft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost December 13, 2023 Share Gepost December 13, 2023 Dat de Champions League geen kattenpis is, weten wij al heel lang. Deze loting is er een met gemengde gevoelens. Er zitten leuke affiches bij, tegen Madrid bijvoorbeeld, maar ook leuke tripjes naar Turijn en Parijs. Ik hoop vooral punten te pakken tegen de ietwat mindere goden (in hoeverre je kunt spreken over mindere) zoals Praag, Rode Ster en Kopenhagen. Met name in de thuiswedstrijden tegen Praag, Kopenhagen en Fiorentina hoop ik punten te pakken. Een plek in de top 24 zou al heel mooi zijn. Kijkend naar het verleden zouden 3 overwinningen genoeg moeten zijn. We gaan het zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost December 13, 2023 Share Gepost December 13, 2023 (edited) Oké de scheve situatie werd nog rechtgetrokken. Ajax sleept ook nog conference league uit de brand. Goed gespeeld tegen de Grieken en de Amsterdammers, maar wat ik daar tegen de Hongaren uitstak... weet ik niet, ze hebben het ook enkel goed gedaan tegen ik. Nog groepswinnaar door de onderlinge resultaten met AEK (4 op 6). En die Sonny March maakte die match tegen Ajax erg moeilijk, gelukkig hielden we stand voor 70 minuten met McTominay dat ook nog gebruik maakt van een stilstaande fase. Belangrijk om eerste te eindigen, krijg twee matchen minder voor de boeg in februari, en volgens mij ben ik ook seeded voor de 1/8ste finale. In dat geval ontwijk ik Atalanta, Liverpool, Freiburg, PSV, Sporting Lissabon, AS Roma en Leverkussen. En eigenlijk ook West Ham gezien ik in die stage nog niet tegen teams uit hetzelfde land kan komen. Mogelijke tegenstanders zijn dan Braga, Olympiakos, Dinamo Zagreb, Union (kan dit wel? satellietclub), AEK, Slovan Bratislava, Antwerp en uit de CL: Rangers, Porto, Dortmund, Galatasaray, Salzburg, Marseille, Shakthar en Ludogorets. Hopelijk ontloop ik teams zoals Dortmund nog (en komen ze uit tegen Liverpool ofzo). Edited December 13, 2023 by Laki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 13, 2023 Share Gepost December 13, 2023 Vorig seizoen gestunt door CL te halen. Dit jaar genoegen nemen met de EL. Dit zijn de tegenstanders. Hopelijk lukt het ons om een plekje bij de eerste 24 te bemachtigen, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Vrij gunstige loting. Antwerp is zeer doenbaar. En dat Porto tegen Leverkussen moet en zeker Dortmund tegen Liverpool al is ook gunstig voor een verder verloop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FCGPeter Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Ik denk dat de Europa League naar Engeland gaat. Zo nog de finale tegen Aston Villa, die hebben we in de finale van de League Cup ook al verslagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Helaas geen screens meer, was deze thread even vergeten, dus ik zal het omschrijven. In de Conference League met NAC, voorrondes voor kwalificatie groepsfase. Mooi wat geld verdienen voor een push volgend seizoen, om de selectie wat te versterken. Er komt een klein nieuwsitempje voorbij waarin de Conference League voorgesteld wordt, daar staat aangegeven dat Lazio de favoriet is voor de hele competitie. Is ook de grootste naam die meedoet dit jaar. Ik speel in de eerste voorronde tegen een obscuur ploegje uit Servië en weet met moeite te winnen. Vervolgens loting tweede ronde. Juist, Lazio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 De WK loting met Nigeria. De volgende ronde halen moet te doen zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 11 minuten geleden zei Glenn08: De WK loting met Nigeria. De volgende ronde halen moet te doen zijn. Speel je met twee spitsen met Oshimen en Moffi voorin basis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Speel je met twee spitsen met Oshimen en Moffi voorin basis? Met Onuachu, en Tolu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Zojuist zei Glenn08: Met Onuachu, en Tolu. Hahahah gekkie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Hahahah gekkie Ik speel met 1 spits, en dat zal Oshimen zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Hahahah gekkie Als hij bondscoach van Nederland was zou hij nog Glynor Plet oproepen. Genkies hé 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 21 minuten geleden zei Glenn08: Ik speel met 1 spits, en dat zal Oshimen zijn. Uiteraard, gelukkig hahaaha 16 minuten geleden zei Lensherr: Als hij bondscoach van Nederland was zou hij nog Glynor Plet oproepen. Genkies hé Hahahah 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 37 minuten geleden zei Lensherr: Als hij bondscoach van Nederland was zou hij nog Glynor Plet oproepen. Genkies hé Theo Janssen op de 10, Bizot in doel. Backx op de linkerflank. Boetius rechterflank, met Walsh achter em. Engelaar mag gaan pingelen op het middenveld. Jurgen Colin houdt vanachter het slot erop. En Muzaqi kan supersub worden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 11 uur geleden zei Glenn08: Theo Janssen op de 10, Bizot in doel. Backx op de linkerflank. Boetius rechterflank, met Walsh achter em. Engelaar mag gaan pingelen op het middenveld. Jurgen Colin houdt vanachter het slot erop. En Muzaqi kan supersub worden. Engelaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 17, 2023 Share Gepost December 17, 2023 58 minuten geleden zei Lensherr: Engelaar Gisteren nog een shirt van hem gevonden bij m'n ouders. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost December 20, 2023 Share Gepost December 20, 2023 Mooie loting tegen Arsenal. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 21, 2023 Share Gepost December 21, 2023 CL groepsfase. Na een valse start heb ik mezelf eigenlijk verrast. Overwinningen tegen Sporting en Torino had ik niet ingecalculeerd. Ik verwachtte eigenlijk niet door te gaan naar de play-offs met deze loting, maar eigenlijk ben ik wel zo goed als zeker. Ieder punt die wij pakken (of Benfica niet pakt) levert ons een plek in de top 24 op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 22, 2023 Share Gepost December 22, 2023 Mijn beste speler is net verkast naar hen en zit daar geen eens op de bank Laatste 16, here we come! Eens kijken of ik @Kyrill's ploegje kan verslaan. Vorig jaar verloor ik nog met 0-6 van ze in de groepsfase 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Dit gaat een hele lastige worden Wel leuk dat ik 2 teams tref dat ik ook in me polletje had, namelijk West Ham en Sporting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 27, 2023 Share Gepost December 27, 2023 Dat had een stuk erger gekund met PSG, Milan en Arsenal als mogelijke tegenstanders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 27, 2023 Share Gepost December 27, 2023 Kiev en Tromso moet ik kunnen hebben. Bij de rest wordt het punten sprokkelen... Sowieso waren de voorrondes dit jaar al een drama. Zowel in de 2e als 3e scheelde het niet veel of ik stond geen eens in de groepsfase... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost December 27, 2023 Share Gepost December 27, 2023 Club Brugge kan ik misschien wel iets halen de rest is lastig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts