MisterX Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 4 uur geleden zei PJHoutman: Beiden niet, je kunt gewoon niet lezen. Vilda had Hermoso (de speelster) onder druk gezet om haar excuus aan te bieden. Ik kan wel lezen, maar heb gewoon namen door elkaar gehaald. Waarom heten die mensen ook niet gewoon De Boer, Jansen of Visser of iets dergelijks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Omdat ze uit Spanje komen en ze daar Spaans spreken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 https://www.vi.nl/nieuws/woedende-hermoso-reageert-op-nieuwe-rel-na-negeren-spaanse-boycot De volgende soap gaat weer beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Duel voor de Nations League en eventueel Olympische spelen. Niets met het WK te maken dit nieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Op 19-9-2023 om 09:52 zei sennid: https://www.vi.nl/nieuws/woedende-hermoso-reageert-op-nieuwe-rel-na-negeren-spaanse-boycot De volgende soap gaat weer beginnen Dat de oproep moeten beantwoorden is 1, maar ze hoeven natuurlijk niet per se hun best te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Op 20-9-2023 om 04:17 zei Djurovski: Duel voor de Nations League en eventueel Olympische spelen. Niets met het WK te maken dit nieuws Terecht punt. Het WK ligt al enige tijd achter ons, maar is nog steeds genoeg te doen om het vrouwenvoetbal. Daarom heet dit topic vanaf nu Vrouwenvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Verrassende overwinning gisteravond van de Red Flames tegen Nederland. Die 2 goals van België zeggen wel wat over het niveau... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Meter buitenspel maar geen VAR: Oranje op 1-0 tegen Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Zojuist zei Thierryvane: Meter buitenspel maar geen VAR: Oranje op 1-0 tegen Engeland. *instert grapje over vrouwen en snappen wat buitenspel is.* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Vraag me niet waarom ik dit kijk maar JANSEN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Prachtig afgerond hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Schiet die bal echt heerlijk binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Ajax dat twee goals weggeeft via Isa Kardinaal in Rome is niet grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Wat een farce die potten nu Engeland dus blijkbaar 0-4 voor, dus die zijn nu op doelsaldo 1e in de poule en nog in de race voor de Olympische spelen. Saillant detail: Engeland speelt tegen Schotland. Als de Schotse spelers (al dan niet expres) verliezen, kunnen ze nog meedoen aan de Olympische Spelen, want daar doet Engeland mee als Groot-Brittannië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Uefa mafia! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Wat ik er van gehoord heb, zijn er hooguit 3 speelsters van Schotland die in aanmerking komen voor team GB. En 2 daarvan zijn langdurig geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 (bewerkt) Triest. Komt Oranje nu één goal tekort. Heel raar, die wedstrijden met bepaalde regeltjes, dat je als team beter kan verliezen, etc. Dat zou niet mogen gebeuren. Ik kan me herinneren dat GB ook nooit aan de spelen mee mocht doen omdat het nooit als GB kon kwalificeren. Uitzondering was Londen, omdat het toen in GB gespeeld werd. Maar misschien ben ik abuis. 5 december 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 (bewerkt) Kom op Donkie, maak ons trots. Haha wat leuk, scoren ze ook nog Haha wtf, Engeland scoort ook gelijk. Wow, nog een doelpunt. Wat leuk dit. 5 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 0-6 #matchfixing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Damaris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Zojuist zei Thierryvane: 0-6 #matchfixing Geen zorgen Thier, we gaan naar het Olympische Spelen en zien Donkie nog vaker aan het werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 En dan scoren ze gewoon weer bij Nederland, waardoor we toch eerste worden Zojuist zei Thierryvane: 0-6 #matchfixing 4-0 ook #matchfixing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Wel geniaal dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 12 minuten geleden zei neva: Triest. Komt Oranje nu één goal tekort. Heel raar, die wedstrijden met bepaalde regeltjes, dat je als team beter kan verliezen, etc. Dat zou niet mogen gebeuren. Ik kan me herinneren dat GB ook nooit aan de spelen mee mocht doen omdat het nooit als GB kon kwalificeren. Uitzondering was Londen, omdat het toen in GB gespeeld werd. Maar misschien ben ik abuis. Volgens mij is dat de regel bij de mannen. Dat er toen uitzondering is gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 2 minuten geleden zei MisterX: En dan scoren ze gewoon weer bij Nederland, waardoor we toch eerste worden 4-0 ook #matchfixing? Miedema GOAT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten