Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Vrouwenvoetbal

himan

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei PJHoutman:

Beiden niet, je kunt gewoon niet lezen. 

Vilda had Hermoso (de speelster) onder druk gezet om haar excuus aan te bieden.

Ik kan wel lezen, maar heb gewoon namen door elkaar gehaald.

Waarom heten die mensen ook niet gewoon De Boer, Jansen of Visser of iets dergelijks? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-9-2023 om 04:17 zei Djurovski:

Duel voor de Nations League en eventueel Olympische spelen. Niets met het WK te maken dit nieuws 

Terecht punt. Het WK ligt al enige tijd achter ons, maar is nog steeds genoeg te doen om het vrouwenvoetbal. Daarom heet dit topic vanaf nu Vrouwenvoetbal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een farce die potten nu :-D Engeland dus blijkbaar 0-4 voor, dus die zijn nu op doelsaldo 1e in de poule en nog in de race voor de Olympische spelen.

Saillant detail: Engeland speelt tegen Schotland. Als de Schotse spelers (al dan niet expres) verliezen, kunnen ze nog meedoen aan de Olympische Spelen, want daar doet Engeland mee als Groot-Brittannië ;c;c;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest. Komt Oranje nu één goal tekort. Heel raar, die wedstrijden met bepaalde regeltjes, dat je als team beter kan verliezen, etc. Dat zou niet mogen gebeuren.

Ik kan me herinneren dat GB ook nooit aan de spelen mee mocht doen omdat het nooit als GB kon kwalificeren. Uitzondering was Londen, omdat het toen in GB gespeeld werd.

Maar misschien ben ik abuis.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei neva:

Triest. Komt Oranje nu één goal tekort. Heel raar, die wedstrijden met bepaalde regeltjes, dat je als team beter kan verliezen, etc. Dat zou niet mogen gebeuren.

Ik kan me herinneren dat GB ook nooit aan de spelen mee mocht doen omdat het nooit als GB kon kwalificeren. Uitzondering was Londen, omdat het toen in GB gespeeld werd.

Maar misschien ben ik abuis.

Volgens mij is dat de regel bij de mannen. Dat er toen uitzondering is gemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites