Fantasy Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Eredivisieclubs krijgen een eigen topic. Ik open deze alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Denk dat 't storm gaat lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Pastoor had me onlangs gebeld. Over jaar of 10 CL. Maar dit is zo verdiend voor Almere, kijkende naar de laatste jaren. Twee keer onterecht uitgeschakeld door De Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Vierde. Sorry ik doe even net alsof ik jonger dan 18 ben en uit Flevoland kom. Anders staat er hier nooit iets. Dat gezegd hebbende heeft Almere natuurlijk wel degelijk een mogelijk achterland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Zaten er al paar keer dichtbij, dus ergens wel verdiend. Kan me alleen haast niet voorstellen dat ze er volgend naar in blijven. Knap van Pastoor trouwens, 3e keer dat hij promoveert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2023 1 uur geleden zei 007mark: Kan me alleen haast niet voorstellen dat ze er volgend naar in blijven. Maar dat dacht men ook van FC Volendam dit seizoen. En FC Emmen toen zij promoveerden. Ik zie het wel gebeuren dat ook Almere zoiets kan gaan realiseren. Zit genoeg geld in/achter, de faciliteiten zijn relatief echt goed in vergelijking met andere Eredivisionisten (hallo Excelsior, etc.) en heb zo het vermoeden dat er nog wel wat nieuwe spelers gaan komen die de selectie nóg breder en beter gaan maken. Zit nu nog erg veel (matige) eigen jeugd als opvulling van de selectie, maar dat gaat in de Eredivisie natuurlijk geen stand houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 14 minuten geleden zei Fantasy: Maar dat dacht men ook van FC Volendam dit seizoen. En FC Emmen toen zij promoveerden. Ik zie het wel gebeuren dat ook Almere zoiets kan gaan realiseren. Zit genoeg geld in/achter, de faciliteiten zijn relatief echt goed in vergelijking met andere Eredivisionisten (hallo Excelsior, etc.) en heb zo het vermoeden dat er nog wel wat nieuwe spelers gaan komen die de selectie nóg breder en beter gaan maken. Zit nu nog erg veel (matige) eigen jeugd als opvulling van de selectie, maar dat gaat in de Eredivisie natuurlijk geen stand houden. Volendam dacht ik persoonlijk niet hoor Laat mij verder verrassen hoor. Ga misschien zelfs wel een keer naar een potje. Toch redelijk dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2023 27 minuten geleden zei 007mark: Volendam dacht ik persoonlijk niet hoor Laat mij verder verrassen hoor. Ga misschien zelfs wel een keer naar een potje. Toch redelijk dichtbij. Ik ga zeker een potje komend jaar. Of twee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Als Maduro daar trouwens weggaat zie ik dat wel echt als een aderlating voor ze. Komt echt goed over voor de camera's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Even shirtje scoren met Rajiv op de achterkant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2023 22 minuten geleden zei 007mark: En dan een foto van een paar jaar terug erbij plakken Djuro z’n opmerkingen in het Ongein topic zijn nog grappiger. Edit; zelfs grappiger dan Diederik Smit in z’n geheel denk ik. Maar bon, dat is een andere discussie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 9 uur geleden zei Fantasy: Eredivisieclubs krijgen een eigen topic. Ik open deze alvast Zijn die van Emmen, Cambuur en FC Groningen dan nu afgesloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Ik vind de prestatie echt knap van ze, maar ik heb echt zo weinig met deze club. Mijn gevoel is dat daar mensen op de tribune zitten die ‘gewoon’ voor Ajax zijn. Beetje zoals Feyenoorders met Excelsior hebben. Weet niet of ze kunstgras hebben, zo niet dan is dat wel een enorme verademing tov Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Niet voor niets mijn eerste en enige save met FM23 begonnen met Almere. Interessante club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Even die selectie van Almere bekeken aangezien ik amper KKD volg. Alleen Limbombe is toch Eredivisie-waardig? Heel misschien Hilterman/Duijvestijn/Smeets, maar verder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 6 minuten geleden zei Thierryvane: Even die selectie van Almere bekeken aangezien ik amper KKD volg. Alleen Limbombe is toch Eredivisie-waardig? Heel misschien Hilterman/Duijvestijn/Smeets, maar verder... Beetje lastig te bepalen, welke spelers het label 'Eredivisie-waardig' mogen dragen. Maar jongens die er voor mij uitsprongen de afgelopen maanden toen het wel lekker liep: Akujobi, Duijvestijn, Resink en Pascu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Limbombe de beste werd dan stelselmatig gepasseerd door professor Pastoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 5 minuten geleden zei cimbomcu: Limbombe de beste werd dan stelselmatig gepasseerd door professor Pastoor Volgens mij werd er vooral aangepast aan de tegenstander en speelde ze die laatste potten in de KDD zelfs vaak met Duijvestijn als spits. Hilterman natuurlijk een prima spits en Limbombe ook een goede buitenspeler. Maar dit waren dan puur tactische keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Zojuist zei Gert: Volgens mij werd er vooral aangepast aan de tegenstander en speelde ze die laatste potten in de KDD zelfs vaak met Duijvestijn als spits. Hilterman natuurlijk een prima spits en Limbombe ook een goede buitenspeler. Maar dit waren dan puur tactische keuzes. Klopt idd, maar dat vind ik dan zo'n onzin. Hij heeft er wel zijn prestaties mee gehaald maar om dan je beste aanvallers op de bank te zetten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Klopt idd, maar dat vind ik dan zo'n onzin. Hij heeft er wel zijn prestaties mee gehaald maar om dan je beste aanvallers op de bank te zetten.. Ja het is idd wel wat apart. Had zelf altijd Hilterman opgesteld sowieso. Wat jaren terug altijd een heerlijke tandem met Valanas in de KKD bij Jong Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Almere. Poh. Had nog een beeld in m'n hoofd van toen het nog Omniworld was. Maar dit zag er prima uit, veld, stadion, shirts. Benieuwd wat ze kunnen. Welkom in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 1 uur geleden zei neva: Almere. Poh. Had nog een beeld in m'n hoofd van toen het nog Omniworld was. Maar dit zag er prima uit, veld, stadion, shirts. Benieuwd wat ze kunnen. Welkom in ieder geval. Haha dat is wel heel lang geleden. Die lelijke lila shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Nordin Amrabat heeft toch aangegeven dat die weer in Nederland wilt voetballen? Lijkt me een mooie versterking voor Almere City gezien zijn verleden daar toen het nog Omniworld was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 34 minuten geleden zei bas huijsmans: Nordin Amrabat heeft toch aangegeven dat die weer in Nederland wilt voetballen? Lijkt me een mooie versterking voor Almere City gezien zijn verleden daar toen het nog Omniworld was. Heerenveen wil hem al hebben. Amrabat heeft ook aangegeven wel hoger te mikken dan Almere City (linkerrijtje) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten