Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

gxhAcpM.png

Vanuit België zoeken we de zon op. En komen uit in Turkije waar The Özdemirs het podium betreden met Heap See. The Özdemirs zijn bassist Erkan Özdemir en zijn zonen Kenan ( Gitaar ) en Levent ( drum ) Vader zwerft al meer dan 20 jaar rond en de muziek wordt gezien als blues , bluesrock . Het nummer vind ik zeker niet slecht gezien het ene puntje. En met een een momentele top 5 klassering scoort het nummer meer dan prima

Phil : Een leuk en vrolijk nummertje. Mooie afwisseling gezien de laatste nummers een ruime 7

Ronnie Absoluut niet verkeerd. 6,5

Stephen  Leuk en niet meer dan dat 6

De punten uit Turkije

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KopXoZX.png

We gaan terug naar Afrika , Een continent wat de laatste edities steeds populairder aan het worden is. Iets wat ik best kan toejuichen. Waar ik een paar edities terug een heerlijk nummer uit Mali instuurde probeert Erwin het nu met een makkelijk nummertje. Is het slecht? Nee maar is het punten waard? Nee. Vader en zoon Diabate proberen het deze editie voor Mali. Met een plaats onder aan het rechterrijtje ben ik niet de enige die er zo over denkt

Phil Matige Afrikaanse inzending had er meer van verwacht 5

Ronnie Goedkoop proberen te scoren wordt gelukkig afgestraft 5

Stephen  Meh 4,5

De punten uit Mali

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites