Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 14 minuten geleden zei Roprop: Toch mooi dat mijn stemmen het nog zo spannend kunnen maken En mijn welgemeende excuses aan @Djurovskinatuurlijk. Het nummer van Jordanië is gewoon niet echt mijn smaak. Maar ik ben wel dankbaar dat ik jou aan nieuwe muziek heb kunnen helpen! Motiveert weer om nog af en toe wat lichte metal erin te gooien Ik snap dat mijn laatste twee inzendingen niet direct bij gelinkt worden en ook niet direct gewaardeerd worden. Wel verrassend dat deze beide wel goed scoren. En vind beide wel erg lekker. Jouw twee laatste inzendingen zijn wel erg lekker en gelukkig zijn er nog mensen die ( light ) metal kunnen waarderen. En er nog mensen zijn die niet voor makkelijk scoren gaan ( sorry @Tim' @timpy00 ) Gelukkig is de muzieksmaak wel lekker divers hier en blijft dit een heerlijk topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 5 minuten geleden zei Djurovski: Ik snap dat mijn laatste twee inzendingen niet direct bij gelinkt worden en ook niet direct gewaardeerd worden. Wel verrassend dat deze beide wel goed scoren. En vind beide wel erg lekker. Jouw twee laatste inzendingen zijn wel erg lekker en gelukkig zijn er nog mensen die ( light ) metal kunnen waarderen. En er nog mensen zijn die niet voor makkelijk scoren gaan ( sorry @Tim' @timpy00 ) Gelukkig is de muzieksmaak wel lekker divers hier en blijft dit een heerlijk topic. Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, want je hebt het niet over mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 30 minuten geleden zei Tim': Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, want je hebt het niet over mij. Deze editie niet maar in het algemeen. Het zijn niet de nummers die ik wens in te sturen en behalve jouw kan ik nog zo het halve deelnemersveld taggen wat dat betreft hoor. Zijn vaak van die safe nummers. Is niet slecht maar wordt er niet warm van. Maar zo heeft ieder zijn manier van inzenden en dat is maar goed ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 2 minuten geleden zei Djurovski: Deze editie niet maar in het algemeen. Het zijn niet de nummers die ik wens in te sturen en behalve jouw kan ik nog zo het halve deelnemersveld taggen wat dat betreft hoor. Zijn vaak van die safe nummers. Is niet slecht maar wordt er niet warm van. Maar zo heeft ieder zijn manier van inzenden en dat is maar goed ook Natuurlijk, smaken verschillen. Maar het is niet 'voor makkelijk scoren willen gaan', het is vooral nummers insturen die ik leuk vind. Mooi meegenomen als anderen dat ook leuk vinden en zo niet, ook goed natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 2 minuten geleden zei Tim': Natuurlijk, smaken verschillen. Maar het is niet 'voor makkelijk scoren willen gaan', het is vooral nummers insturen die ik leuk vind. Mooi meegenomen als anderen dat ook leuk vinden en zo niet, ook goed natuurlijk Misschien komt het wat verkeerd over en daarvoor excuses dan. Zo bedoeld ik het echt niet. En denk dat mijn smaak juist de grenzen opzoekt. Het zeg maar main stream ( makkelijk scoren in mijn ogen ) vind ik gewoon niet geweldig. Het is niet slecht , kan het ook wel luisteren maar zijn geen nummers die mij warm maken. Het scoort hier wel goed ( wat niet verrassend is ) maar zou zelf er absoluut niet voor kiezen. Dat er in deze brede muzieksmaak veel nummers zijn die het merendeel goed kan pruimen en dus vaak wordt gekozen is zeer logisch maar vind ik makkelijk scoren. Het werkt dat is zeer duidelijk en als je het zelf leuk vind snap ik het ook. Maar het is niet mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 19 minuten geleden zei Djurovski: Misschien komt het wat verkeerd over en daarvoor excuses dan. Zo bedoeld ik het echt niet. En denk dat mijn smaak juist de grenzen opzoekt. Het zeg maar main stream ( makkelijk scoren in mijn ogen ) vind ik gewoon niet geweldig. Het is niet slecht , kan het ook wel luisteren maar zijn geen nummers die mij warm maken. Het scoort hier wel goed ( wat niet verrassend is ) maar zou zelf er absoluut niet voor kiezen. Dat er in deze brede muzieksmaak veel nummers zijn die het merendeel goed kan pruimen en dus vaak wordt gekozen is zeer logisch maar vind ik makkelijk scoren. Het werkt dat is zeer duidelijk en als je het zelf leuk vind snap ik het ook. Maar het is niet mijn ding. Geen probleem, neem je ook niks kwalijk hoor. Wilde het alleen even toelichten waarom ik het er niet mee eens was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Ik snap dat mijn laatste twee inzendingen niet direct bij gelinkt worden en ook niet direct gewaardeerd worden. Wel verrassend dat deze beide wel goed scoren. En vind beide wel erg lekker. Jouw twee laatste inzendingen zijn wel erg lekker en gelukkig zijn er nog mensen die ( light ) metal kunnen waarderen. En er nog mensen zijn die niet voor makkelijk scoren gaan ( sorry @Tim' @timpy00 ) Gelukkig is de muzieksmaak wel lekker divers hier en blijft dit een heerlijk topic. Heb ook maar een simplistische smaak, luister voornamelijk Taylor Swift en Justin Bieber, dus veel anders kun je niet van mij verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 4 minuten geleden zei timpy00: Heb ook maar een simplistische smaak, luister voornamelijk Taylor Swift en Justin Bieber, dus veel anders kun je niet van mij verwachten Dus stuur je de combinatie van beide in duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Nou moet ik zeggen dat @Tim' met zijn vier opeenvolgende overwinningen toch wel verdomd makkelijk heeft gescoord hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 2 uur geleden zei timpy00: Heb ook maar een simplistische smaak, luister voornamelijk Taylor Swift en Justin Bieber, dus veel anders kun je niet van mij verwachten Ik ook.. Not. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2023 We komen stilaan bij de grote apotheose van deze virtuele show. Wie gaat er uiteindelijk met de felbegeerde winst vandoor? Voor we dat vanavond te weten gaan komen, gaan we eerst nog langs bij Fabian en zijn Zuid-Afrikaanse inzending van Shortstraw en het nummer 'Bikini Weather', wat goed van pas komt met deze warme dagen. De punten uit Kaapstad, Zuid-Afrika (24) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Fijn om weer eens wat punten te krijgen, maar had er eigenlijk meer nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Lekkere tien punten. Wellicht zit er nog een mooie derde plek in bij de laatste stemmer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Helaas te veel x de 0 om echt mee te doen voor het eremetaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Fijne 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Toch nog een paar keer punten zo tegen het einde! Dank Spannond bovenin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Deze editie gaat zo echt als een nachtkaars uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Hallo waar zijn mijn punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Toch nog mooi in de middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Bedankt voor de punten. Heel even in het linkerrijtje mogen vertoeven, helaas van zeer korte duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2023 (bewerkt) Dames en heren, we zijn alweer aangekomen bij de grote apotheose van dit virtuele liedjesfestival. Straks kennen we dus de winnaar van de drieënveertigste editie. We moeten natuurlijk nog een land de punten laten uitdelen. Dit keer is dat niemand minder dan Bas2204 die met Nederland Solomon met het liedje 'The Box'. Gaat Bas het nog spannend maken of krijgen we een duidelijke eindstand? Veel succes! De punten uit Amsterdam, Nederland (25) SPOILER VOOR HET PODIUM Spoiler Grote Ree troeft dus de twee Timmetjes af en pakt die eerste plek. Bedankt voor de deelname iedereen en proficiat aan de winnaar! Ik geef het stokje na twee opeenvolgende organisaties terug door. Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 7 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Toch wel teleurstellend uiteindelijk. Ik stond met 45 punten 5e en daarna bijna niks meer gekregen helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Dank voor de zeven punten, dat laat me toch nog op een keurige 5e plek belanden. Felicitaties ook aan de winnaar! @Bogatyrdank voor het organiseren wederom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Pfoeh, wat een laatste ronde voor mij zeg. Die 12 punten zorgt er nog voor dat we de top 10 in stijgen. Thanks @bas2204 Gefeliciteerd @Grote Ree en @Bogatyr bedankt voor de organisatie. Dat ging behoorlijk rap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Toch nog een derde plek, dus als ik het goed gerekend heb de zesde podiumplek op rij Gefeliciteerd grote baas @Grote Ree en enorm bedankt voor de soepele organisatie @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten