Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Songcontest #43

Bogatyr

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Roprop:

Toch mooi dat mijn stemmen het nog zo spannend kunnen maken

En mijn welgemeende excuses aan @Djurovskinatuurlijk. Het nummer van Jordanië is gewoon niet echt mijn smaak. Maar ik ben wel dankbaar dat ik jou aan nieuwe muziek heb kunnen helpen! Motiveert weer om nog af en toe wat lichte metal erin te gooien

Ik snap dat mijn laatste twee inzendingen niet direct bij gelinkt worden en ook niet direct gewaardeerd worden. Wel verrassend dat deze beide wel goed scoren. En vind beide wel erg lekker. Jouw twee laatste inzendingen zijn wel erg lekker en gelukkig zijn er nog mensen die ( light ) metal kunnen waarderen. En er nog mensen zijn die niet voor makkelijk scoren gaan ( sorry @Tim' @timpy00 ) Gelukkig is de muzieksmaak wel lekker divers hier en blijft dit een heerlijk topic. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Djurovski:

Ik snap dat mijn laatste twee inzendingen niet direct bij gelinkt worden en ook niet direct gewaardeerd worden. Wel verrassend dat deze beide wel goed scoren. En vind beide wel erg lekker. Jouw twee laatste inzendingen zijn wel erg lekker en gelukkig zijn er nog mensen die ( light ) metal kunnen waarderen. En er nog mensen zijn die niet voor makkelijk scoren gaan ( sorry @Tim' @timpy00 ) Gelukkig is de muzieksmaak wel lekker divers hier en blijft dit een heerlijk topic. 

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, want je hebt het niet over mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Tim':

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, want je hebt het niet over mij.

Deze editie niet maar in het algemeen. Het zijn niet de nummers die ik wens in te sturen en behalve jouw kan ik nog zo het halve deelnemersveld taggen wat dat betreft hoor. Zijn vaak van die safe nummers. Is niet slecht maar wordt er niet warm van. Maar zo heeft ieder zijn manier van inzenden en dat is maar goed ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Djurovski:

Deze editie niet maar in het algemeen. Het zijn niet de nummers die ik wens in te sturen en behalve jouw kan ik nog zo het halve deelnemersveld taggen wat dat betreft hoor. Zijn vaak van die safe nummers. Is niet slecht maar wordt er niet warm van. Maar zo heeft ieder zijn manier van inzenden en dat is maar goed ook

Natuurlijk, smaken verschillen. Maar het is niet 'voor makkelijk scoren willen gaan', het is vooral nummers insturen die ik leuk vind. Mooi meegenomen als anderen dat ook leuk vinden en zo niet, ook goed natuurlijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tim':

Natuurlijk, smaken verschillen. Maar het is niet 'voor makkelijk scoren willen gaan', het is vooral nummers insturen die ik leuk vind. Mooi meegenomen als anderen dat ook leuk vinden en zo niet, ook goed natuurlijk

Misschien komt het wat verkeerd over en daarvoor excuses dan. Zo bedoeld ik het echt niet. En denk dat mijn smaak juist de grenzen opzoekt. Het zeg maar main stream ( makkelijk scoren in mijn ogen ) vind ik gewoon niet geweldig. Het is niet slecht , kan het ook wel luisteren maar zijn geen nummers die mij warm maken. Het scoort hier wel goed ( wat niet verrassend is ) maar zou zelf er absoluut niet voor kiezen. Dat er in deze brede muzieksmaak veel nummers zijn die het merendeel goed kan pruimen en dus vaak wordt gekozen is zeer logisch maar vind ik makkelijk scoren. Het werkt dat is zeer duidelijk en als je het zelf leuk vind snap ik het ook. Maar het is niet mijn ding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Djurovski:

Misschien komt het wat verkeerd over en daarvoor excuses dan. Zo bedoeld ik het echt niet. En denk dat mijn smaak juist de grenzen opzoekt. Het zeg maar main stream ( makkelijk scoren in mijn ogen ) vind ik gewoon niet geweldig. Het is niet slecht , kan het ook wel luisteren maar zijn geen nummers die mij warm maken. Het scoort hier wel goed ( wat niet verrassend is ) maar zou zelf er absoluut niet voor kiezen. Dat er in deze brede muzieksmaak veel nummers zijn die het merendeel goed kan pruimen en dus vaak wordt gekozen is zeer logisch maar vind ik makkelijk scoren. Het werkt dat is zeer duidelijk en als je het zelf leuk vind snap ik het ook. Maar het is niet mijn ding. 

Geen probleem, neem je ook niks kwalijk hoor. Wilde het alleen even toelichten waarom ik het er niet mee eens was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Heb ook maar een simplistische smaak, luister voornamelijk Taylor Swift en Justin Bieber, dus veel anders kun je niet van mij verwachten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei timpy00:

Heb ook maar een simplistische smaak, luister voornamelijk Taylor Swift en Justin Bieber, dus veel anders kun je niet van mij verwachten

Dus stuur je de combinatie van beide in duidelijk :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

We komen stilaan bij de grote apotheose van deze virtuele show. Wie gaat er uiteindelijk met de felbegeerde winst vandoor? Voor we dat vanavond te weten gaan komen, gaan we eerst nog langs bij Fabian en zijn Zuid-Afrikaanse inzending van Shortstraw en het nummer 'Bikini Weather', wat goed van pas komt met deze warme dagen. 

za.png

image.thumb.png.a8e2aa4a4283c224f845004e6b8226c3.png

De punten uit Kaapstad, Zuid-Afrika (24)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

Dames en heren, we zijn alweer aangekomen bij de grote apotheose van dit virtuele liedjesfestival. Straks kennen we dus de winnaar van de drieënveertigste editie. We moeten natuurlijk nog een land de punten laten uitdelen. Dit keer is dat niemand minder dan Bas2204 die met Nederland Solomon met het liedje 'The Box'. Gaat Bas het nog spannend maken of krijgen we een duidelijke eindstand? Veel succes!

nl.png

image.thumb.png.c89a3e9c40e57c6ed46969a77477b100.png

De punten uit Amsterdam, Nederland (25)

SPOILER VOOR HET PODIUM

Spoiler

Winnaarspodium.thumb.png.65e203dfa7ae10cf4c3e4d88785221a0.png

Grote Ree troeft dus de twee Timmetjes af en pakt die eerste plek. 

Bedankt voor de deelname iedereen en proficiat aan de winnaar! Ik geef het stokje na twee opeenvolgende organisaties terug door. 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites