Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Songcontest #42

Bogatyr

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Urbeto:

Eindelijk weer eens een zevenpunter:mmm:

Ik vind het wel echt opvallend hoe goed Mali tot nu toe scoort. Vind dat niet echt een bijzondere plaat eerlijk gezegd. Desalniettemin wel verfrissend om @Djurovski eens in het linkerrijtje terug te zien.

Ik voel alsof ik in een Haas strijd met Hamilton en Leclerc voor het podium. ( Achter Verstappen en Sainz offcourse ) 

Dat deze koortsdroom zo goed scoort vind ik dan weer verrassend maar dat ze uit Viersen komen heeft dan wel weer een plus punt 

Dank u voor de 12 punten

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

LcG4SEC.png

de-nederlandse-vlag.thumb.jpg.bc02494076cee32f62b916451439120e.jpg

We moeten niet al te ver rijden, want we reizen meteen door naar het Nederland van Bas Huijsmans. In het voorjaar van 2019 verscheen de eerste single 'She’s Got It Going On'. Ook meteen het liedje dat hier ingestuurd werd. Het leverde Boogie Monster een plek op toonaangevende festivals als Mañana Mañana en de Zwarte Cross op en ze werden gevraagd als support act op tours van The Grand East en DeWolff. Pablo van de Poel, zanger/gitarist van DeWolff, was zo enthousiast dat hij de band uitnodigde op te nemen in zijn studio.

Stemmen van het publiek:

☆☆☆

image.thumb.png.da3796f6fd34f8fa4ad1e7251eaa29e2.png

De punten uit Amsterdam, Nederland. (11)

de-nederlandse-vlag.thumb.jpg.bc02494076cee32f62b916451439120e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Urbeto:

Eindelijk weer eens een zevenpunter:mmm:

Ik vind het wel echt opvallend hoe goed Mali tot nu toe scoort. Vind dat niet echt een bijzondere plaat eerlijk gezegd. Desalniettemin wel verfrissend om @Djurovski eens in het linkerrijtje terug te zien.

Ik denk dat het vooral een plaat is die bijna iedereen hier punten zou kunnen geven. Zelf vind ik het ook heerlijk om regelmatig naar Manu Chao te luisteren, ik kende deze plaat dus ook al, maar ik ben het met je eens dat het niet een topplaat is. Maar vaak 5-7 punten krijgen levert ook veel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Erwin.:

Ik denk dat het vooral een plaat is die bijna iedereen hier punten zou kunnen geven. Zelf vind ik het ook heerlijk om regelmatig naar Manu Chao te luisteren, ik kende deze plaat dus ook al, maar ik ben het met je eens dat het niet een topplaat is. Maar vaak 5-7 punten krijgen levert ook veel op.

Dat is deze editie ook mijn uitkomst, zo lijkt het ;)

Dank voor de 8 punten @bas huijsmans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LcG4SEC.png

onaangepast_Vlag_van_Singapore.thumb.png.fe71680d54d3de387ba540c5d6e37e8e.png

Naar het Singapore van Laki dan. Met 'Bites in my neck' van Yeule komen we hier een speciaal nummer tegen. Momenteel zijn de punten nog niet echt om over naar huis te schrijven maar wie weet zit er nog een comeback in! Yeule is het muzikale project van de Singaporese songwriter en producer Nat Ćmiel. Yeule, opgericht in 2012, bevat elementen van ambient, glitch en Aziatische postpop. 

Sterren van het publiek:

☆☆

image.thumb.png.c8573fcc35b563d855f718d7716316de.png

De punten uit Singapore (12)

onaangepast_Vlag_van_Singapore.thumb.png.fe71680d54d3de387ba540c5d6e37e8e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LcG4SEC.png

501706.jpg.17b5e88b7fbec1edb7ee2f243b7bbd89.jpg

We zijn aangekomen bij het Groothertogdom Luxemburg. Met een oppervlakte van 2.586 km² en meer dan 600.000 inwoners is het groothertogdom op Malta na het kleinste land binnen de Europese Unie. Chrisje stuurt Seed To Tree in met het nummer ' I Wouldn't Mind'. Deze indieband werd opgericht in 2009 en hun eerste single "Broken Down" stond 16 weken in de Luxemburgse nationale hitlijsten.

Sterren van het publiek:

☆☆☆

image.thumb.png.3990a86fca10062824469a7d4f59b11d.png

De punten uit Luxemburg. (13)

501706.jpg.17b5e88b7fbec1edb7ee2f243b7bbd89.jpg

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites