Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Grote MU F1 Voorspelspel #5

Fantasy

Aanbevolen berichten

1. Verstappen

2. Perez

3. Alonso

4. Sainz

5. Stroll

6. Hamilton

7. Russell

8. Leclerc

9. Magnussen

10. Bottas

Pole position: Verstappen

1e uitvaller: Tsunoda

Snelste ronde: Perez

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

1. Verstappen

2. Perez

3. Alonso

4. Sainz

5. Stroll

6. Hamilton

7. Russell

8. Leclerc

9. Magnussen

10. Bottas

Pole position: Verstappen

1e uitvaller: Tsunoda

Snelste ronde: Perez

Nog even aangepast om 1759

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1603018501_F1Header.png.625129b62013a6cb246ed9349593306e.png

Nou nou, dat gaat weer een spannend seizoen worden dus. NOT. Maar de RedBull- en Max-fans kunnen hun geluk niet op, net als de Checo-aanhangers. Bij Het Grote MU F1 Voorspelspel is het een stuk spannender en dit weekend grepen ondergetekende, Michaelinho*, timpy00, 007mark en Keko net naast de hoogste trede van het podium. Die eer is namelijk weggelegd voor @aron24, die één puntje meer wist te behalen dan zijn naaste belagers. 

image.thumb.png.b2c40959f3642ac5baa333f29237987b.png

image.png.17b2f2334bc832526962746f1e504d56.png

De volgende GP is een vroegertje, want op zondag 2 april gaan de lichten al om 07:00 uur (Nederlandse tijd) uit op Albert Park, Melbourne (Australië)!

@007mark@19CH98@aron24@Chiemel@chrisje1993@Daniell@delichris@Djurovski@Juiceman@Justin@KayDeManaager@Keko@La Pulga@Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

@Fantasy Met slechts 8 punten ben ik volgens mij heel ver verwijderd van de hoogste trede van het podium. Dus of je hebt me te weinig punten gegeven of je wilt het er extra inwrijven 

Ho ik zat een regeltje te ver naar boven te lezen haha. Waar ik jou noemde, bedoelde ik Mordurette :DW: #stopdetijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Fantasy:

En vlak voor Timpy met 16 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt de FIA wel, zo'n warrige leiding en organisatie. Maar bon - check, check, dubbelcheck gedaan en als het goed is zou alles nu correct moeten staan.

@007mark@19CH98@aron24@Chiemel@chrisje1993@Daniell@delichris@Djurovski@Juiceman@Justin@KayDeManaager@Keko@La Pulga@Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV

image.png.69abf253538f02ed984e56ad75a946e2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei delichris:

@Fantasy Voglens mij heb ik 11 punten ipv negen. Perez 1 punt, Max 1 punt, Alonso 3 punten, Russell 3 punten, Hamilton 1 punt en Max snelste ronde is toch ook 2 punt. Dat maakt samen 11 punten. Met dank aan de FIA en de FOM.

Je hebt gelijk, Russell had ik over het hoofd gezien. Is aangepast bij de volgende tussenstand (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rich ruzzian:

Volgens mij klopt mijn puntenaantal ook niet @Fantasyik moet er 3 hebben voor Alonso. Russel levert mij ook nog 1 punt op. 

Precies ook echt bij die twee dat ik wijzigingen heb gedaan waar het mis gaat. Ook voor jou geldt: ik ga het aanpassen :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie de wekkers al gezet voor volgende week jongens? :mrgy: 

Eerste vrije training - vrijdag 31 maart 03:30 - 04:30

Tweede vrije training - vrijdag 31 maart 07:00 - 08:00

Derde vrije training - zaterdag 1 april 03:30 - 04:30

Kwalificatie - zaterdag 1 april 07:00 - 08:00

Race - zondag 2 april 07:00 - 09:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites