Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #41

Djurovski

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei aron24:

Geen punten geven en dan ook nog eens mijn naam verkeerd spellen. Erger kan het niet worden... :LO:

Ik vind het wel oprecht fijn dat er moeite in de teksten zit trouwens!

Mijn nederige excuses. Op de 1 of andere manier zat in in de war met die rare Belg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

t2szMtW.png

De volgende artiesten staat al te popelen om hun nummer ten gehore te brengen. Ontdekt door de tot nog tot niet zo lang geleden uitgeroepen talent van het jaar,  is muziek scout Bogatyr uitgekomen in Slovenië. Hierdoor mag het in 2015 opgerichte Jardier hun kunsten gaan vertonen in de Eldborg zaal. Ze brengen het nummer Pieces ten gehore wat de openingstrack is van hun debuutalbum wat ook Jardier heet. Geen punten voor originaliteit in ieder geval. Al kwam het album in hun thuisland onder de naam Seasons uit. De groep bestaat uit 5 personen namelijk Alex Raztresen ( Zang en gitaar ) Jure Pohleven ( gitaar en keyboard ) Borut Perse ( gitaar ) Dejan Slak ( bassist ) en drummer Andrej Zavasnik. Ze maken voornamelijk Indie-rock Indie-folk muziek wat je niet heel snel verwacht uit Slovenië. Blijkbaar toch wel iets van originaliteit in de groep dus. Er werd met de internationale release van het album verwacht dat er in de toekomst meer zou worden gehoord van deze groep. Maar volgens mij valt dat helaas toch wel tegen. 

Het lied zelf is wat melodramatisch. Denkend aan alle slechte dingen die je gedaan hebt vroeger. Of je niet wat anders had kunnen doen. Nooit verwacht dat je leven zo zou lopen. Tja vrolijk worden we niet van deze tekst.

Persoonlijk vind ik het een fijn nummertje om eens gehoord te hebben. Vandaar dat ik het ook punten heb gegeven al zou dat ook te maken mee kunnen hebben met de rest van de inzendingen. Time will tell. Prima stem , tekst die wel wat met je kan doen. Zou ik het zelf snel aanzetten of heeft het mijn Spotify lijst gehaald? Nee dat niet maar slecht is het zeker niet!

Dan gaan wij even de drie grootheden langs om te kijken wat zij van dit nummer vinden.

Vinnie Paul ( Pantera ) Nee dit is niet mijn cup of tea en wat een verschil qua stijl met het vorige nummer. Dacht een jurylid te zijn bij een rock/metal festival maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Is dit dan tergend slecht nee dat ook weer niet. De stem is prettig aan te horen maar het mist gewoon net ff dat extra. Gooi er een Muse deuntje door heen en het is al stuk beter. Heb tussendoor even wat lopen googelen en ze hadden beter met het nummer Sailor kunnen komen is mijn mening. Een 6+

Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Ik zou hier zeker geen kaartje voor kopen. 2 uur dit luisteren is te veel voor mij hoor. Maar met een stel op een strand in de avond. Kampvuurtje en wat marshmellows en dit nummer op de achtergrond. Daar zeg ik niet direct nee tegen. Afhankelijk met wie je allemaal op dat strand zit natuurlijk. Geef het een 7-

Lemmy Kilmister ( Motörhead ) Ik was natuurlijk roadie bij Jimi Hendrix dus het iets gevoeligere spreekt mij wel aan hoewel qua gitaren dit niet eens in de buurt komt van Jimi. Maar de wat gevoeligere tekst pakt wel. Net als de overige heren zou ik hier niet na toe gaan voor een concert maar zal absoluut joinen op het strand bij Ronnie. Ga er lekker tussen in zitten. Een 6,5.

Tot slot het belangrijkste natuurlijk, de punten van Slovenië

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites