Kyrill Geplaatst 24 december 2022 Share Geplaatst 24 december 2022 17 uur geleden zei timpy00: Ik moet helaas nog punten geven. Dan zijn de 0 rondes nu extra zuur. Je mag blij zijn je hier nog niet gediskwalificeerd bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 19 uur geleden zei Kyrill: Je mag blij zijn je hier nog niet gediskwalificeerd bent Denk dat ik deze niet snap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 2 uur geleden zei timpy00: Denk dat ik deze niet snap. Je zegt zelf dat je geen stem lijstje hebt ingeleverd 👀👀🙄 Net als met Music Challenge dus... En daar ben je met je Noorwegen gediskwalificeerd dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 13 minuten geleden zei Kyrill: Je zegt zelf dat je geen stem lijstje hebt ingeleverd 👀👀🙄 Net als met Music Challenge dus... En daar ben je met je Noorwegen gediskwalificeerd dus... Nee hij zegt dat hij nog punten moet uitdelen. Niet dat hij geen stemlijstje heeft ingeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 7 uur geleden zei Tim': Nee hij zegt dat hij nog punten moet uitdelen. Niet dat hij geen stemlijstje heeft ingeleverd. @Kyrill wat Tim zegt bedoel ik dus. Anders had ik niet mee mogen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 22 minuten geleden zei timpy00: @Kyrill wat Tim zegt bedoel ik dus. Anders had ik niet mee mogen doen. Ja jullie hebben gelijk, ik had je post verkeerd geinterpreteerd, nam punten geven op andere manier. Foutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 december 2022 Auteur Share Geplaatst 26 december 2022 Hallelujah Moment. Het kan het moment zijn waarop je kerstdiner met die vervelende broer, zus of oma eindelijk voorbij is. Of het moment waarop je een zenuwslopende overwinning over de streep trekt in het hier zo geliefde computerspelletje. Of is het toch nét dat moment waarop je vanaf kantoor naar de auto loopt wetende dat de langverwachte vakantie aangebroken is? Hoe dan ook; het betreft een emotionele high die niet oneindig zal zijn, maar des te lekkerder zolang hij voortduurt. Dit is het centrale thema in de Schotse inzending van ondergetekende. In Hallelujah Moment brengt de uit West Lothian afkomstige indierockband The Snuts een ode aan het extatische moment dat een op het oog prille liefde omvat. Dit wordt in slechts 02:15 – we hebben hier te maken met de kortste inzending van deze editie – overgebracht aan de hand van een opzwepende en gelikte track die wellicht niet uniek is in haar soort, maar het is zeker wel een plaat die je op een mindere dag net die benodigde energieboost geeft. Wij van WC-Eend vinden dit nummer dan ook de beste inzending. De huidige ranglijst vertelt natuurlijk een ander verhaal, maar met 61 punten is de hoop op een mooie klassering zeker nog niet verdwenen. Op naar de punten! De felbegeerde punten uit Schotland (19/24) zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 0 punten wat een kerstgedachte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Wat Djurovski zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Oeh de spanning stijgt, thanks @Urbeto! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Punten zijn punten. Dankjewel, Schotland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Nice, eerste 12-punter Kwam als een mooie verrassing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Begin te vrezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Niet alleen 0 punten, ook nog verder gedaald... :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 F*CK. Toch te weinig betaald aan de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 7 punten, dat is de €500 wel waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Slechts 2 puntjes, maar wel 1 plek gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 10 punten erbij en ondertussen bezig met een aardige comeback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 december 2022 Auteur Share Geplaatst 27 december 2022 (bewerkt) Een mix tussen Gigi D’Agostino’s The Riddle en Cascada’s gehele oeuvre in nauwe samenwerking met een vreemd fluisterende en schreeuwende viking. Dat was de eerste gedachte die in me opkwam toen ik in aanloop naar de vorige editie van MU Worldvision deze Noorse plaat voor het eerst hoorde. Doordat @timpy00 in het recente verleden vergat zijn stemmen in te dienen, mocht hij hier op herkansing met MONUMENT van de Noorse band KeiiNO. Met zo’n chaotisch overkomende naam is het niet verwonderlijk dat de band eenzelfde probleem opwekt wanneer het in het muzikale spectrum geplaatst dient te worden. Zelf omschrijven de bandleden zich als een mix van opzwepende pop, electro, rock en joik. Laatsgenoemde vereist wat extra toelichting; joik is de traditionele muziekvorm van de Samen, hetgeen anno 2022 een vrij onbekend nomadisch volk uit het mystieke Lapland is. Verder omschrijft de band zich aan de hand van een ronduit tenenkrommend motto: unity in diversity. Deze verschrikkelijke lege huls liet hier de nekharen recht overeind staan, maar blijkbaar zijn er mensen die dit wél een goed en inspirerend idee vonden. Enfin, het is niet de eerste keer dat deze wilde mix van stijlen een internationaal podium aandoet; in 2019 vertegenwoordigde KeiiNO Noorwegen op het Eurovisiesongfestival in Tel Aviv. Dit gebeurde met een ander nummer, maar hierbij viel op dat de zesde plaats in de finale vooral te danken was aan de televoters. Hoewel we de veredelde vakjury van deze competitie eerder al kritisch hoorden over deze inzending – “Hebben we dat Noorse schijtnummer niet al eens gehad?” – lijkt hier van een vergelijkbare tendens sprake te zijn. Met een formidabele 83 punten staat Noorwegen namelijk aan kop van deze zinderende titelstrijd. Trekt men de eindoverwinning in de resterende rondes ook echt over de streep? De punten uit Noorwegen zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto 27 december 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 22 uur geleden zei timpy00: Begin te vrezen Nu snap ik je comment. Bedankt voor de twaalfpunter! De verschillen zijn overigens bijzonder klein, dus all is not lost for you! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Weinig eer meer te behalen Rechterrijtje zal het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Alleen maar punten voor mensen in de top en subtop... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Eindelijk iemand met smaak zei die na mijn punten. Kan het andersom niet zeggen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Bedankt hoor! Spannend ook daar aan de top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Toch weer eens punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten