Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UEFA Conference League

Bogatyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 minuten geleden zei ROEMM:

Verklaar je nader. Heb de pot namelijk niet gezien.

Puur verdedigen , goedkope penalty en dan in 90e minuut de winnende maken. Absoluut niet gekomen om te voetballen. Maar goed ook niet helemaal neutraal in deze kwestie. Maar op espn zijn de het met mij eens 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Djurovski:

Puur verdedigen , goedkope penalty en dan in 90e minuut de winnende maken. Absoluut niet gekomen om te voetballen. Maar goed ook niet helemaal neutraal in deze kwestie. Maar op espn zijn de het met mij eens 

Ah oké, klinkt alsof ik de pot ook wel kon missen. Overigens heb ik Fiorentina hetzelfde zien doen tegen Twente in de voorronde, met ook een zeer misdragend uitpubliek. Wat dat betreft dan best wat gelijkenissen met vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren KI van de Faeröer dat stuntte in Zweden, vandaag gaan we naar Andorra, waar Santa Coloma een 2-0 achterstand tegen het Montenegrijnse Sutjeska naar een 3-2 voorsprong heeft omgegooid. Het werd overigens 2-0 in Montenegro en 2-0 in Andorra, de verlenging is bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites