Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UEFA Conference League

Bogatyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zeg het natuurlijk niet snel over Griekjes, maar Hatzidiflikos kan er niet veel van, hè. Nog nooit indruk zien maken. Sowieso vreemd. AZ wil altijd domineren/Hollandse school/op de middenlijn verdedigen en al die ongein, maar doen dat al een tijdje met slome houthakkers centraal achterin. Vlaar, BMI, deze Griek..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Thierryvane:

Wie is die Lahdo? Partijtje slecht gisteren, de tering. ;e 

De vervanger van Karlsson als die weggaat, maar gisteren was net best hè poh. Vond 'm toen die pot tegen Tuzla wel aardig invallen, maar daar werd 'ie natuurlijk ook wel geholpen met een snelle en makkelijke goal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Thierryvane:

Niet gewoon Odgaard op die positie als 'ie weer fit is? Evjen ben ik ook geen fan van. Slappe hap.

Ja of Lahdo. Die kan links en rechts, terwijl Odgaard toch meer vanaf links of zelfs vanuit de as het beste is in mijn ogen. Evjen al jaren drama. Kwam met een hoop bombarie van het nieuwe grote talent toen binnen ooit, maar heeft me inderdaad nog nooit kunnen bekoren. Altijd van die halfbakken duels, voorzetten richting de cornervlag en af en toe per ongeluk een voet die die juist tegen een bal weet te zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou daar ook voor Odgaard gaan als Karlsson weggaat. Van Brederode zal ook zijn minuten wel mogen maken als invaller. Alleen moet je dan wel gaan schuiven als Pavlidis niet kan spelen. Dan verwacht ik Odgaard in de spits, want daar is verder geen echte vervanger voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er heeft 

55 minuten geleden zei 007mark:

image.png.543718bf593dcf04a9afc6aa70b5b1bc.png

Vanuit de kampioenenroute gaan we weer een paar heerlijke debutanten in het toernooi krijgen hoor :<

John van den Brom wist vanavond met Lech Poznan overigens pas na verlenging te winnen van Vikingur Reykjavik.

Van deze tien clubs hebben Kosovo, Bosnië en Noord Ierland nog nooit een club in een groepsfase gehad van een Europese club toernooi. RFS en Shkupi hebben ook nog nooit een groepsfase bereikt, dus wedstrijd 2 en 4 leveren een debutant op, maar niet per sé een landendebutant.

Uit de Europa League gaat nog Zalgiris uit Litouwen zich plaatsen, dat is een landendebutant, die moeten tegen Ludogorets om een plek in de Europa League, verliezer gaat naar de Conference League. Dus dat is al zeker.

En dan heb je nog het onder LLM'ers wel bekende FC Vaduz uit Liechtenstein, dat zojuist dus Konyaspor heeft uitgeschakeld wat een landendebuut zou zijn. En ook nog de Ħamrun Spartans de nummer 3 van Malta, die zich al door 3 voorrondes hebben geworsteld tegen stuk voor stuk grotere clubs en nu tegen Partizan moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites