Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

27 minuten geleden zei Bogatyr:

Gelukkig geloven ze bij Milan wel heel sterk in hem.

Welja, ze hebben er 30m voor betaald, wat op het niveau is van Tomori en Leao. Al had die laatste natuurlijk ook wel anderhalf seizoen nodig om zich te vinden.

Diaz is misschien wisselvallig, maar die komt van bij Real en weet daarmee ook dat je elke dag hard moet werken. Dat zal CDK toch nog moeten leren

Wel mooi van chelsea dat ze toch nog voluit zijn gegaan, nu is gelijkspel voldoende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom elke keer als ik voetbal kijk hoor ik die gekke Schelvis, wat een irritante commentator is dat zeg. 

O en ondertussen zeggen dat PSV en Feyenoord hier jaloers naar zit te kijken omdat zij waarschijnlijk meer zouden inbrengen in de CL dan Maccabi Haifa en Plzen :-D

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Socrates:

Naast Ajax heeft ook Barca wel een historisch lelijke opstelling voor vandaag hè @La Pulga. Nu zowel Frenkie als Kessie om Busquets te kunnen dragen.  Meest defensieve Barca-middenveld ooit gok ik zo. Maar goed, die partij doet er nu ook weinig meer toe.

Ja jammer dat Gavi geblesseerd is anders had die daar wel gestaan. Focus ligt inderdaad al op de competitie. Alonso ook weer mooi centraal achterin :-D 

O Gavi wel fit genoeg voor de bank maar zal wel rust krijgen voor komende zaterdag. Dan wacht Valencia alweer namelijk. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cringe.

29 minuten geleden zei La Pulga:

Ja jammer dat Gavi geblesseerd is anders had die daar wel gestaan.

Vraag ik mij wel af. Xavi is toch ontzettend fan van z'n oude maatjes, zeker van Busi. Precies waar ik bij zijn aanstelling al bang voor was. Wel benieuwd hoe het middenveld nu gaat staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Cringe.

Vraag ik mij wel af. Xavi is toch ontzettend fan van z'n oude maatjes, zeker van Busi. Precies waar ik bij zijn aanstelling al bang voor was. Wel benieuwd hoe het middenveld nu gaat staan.

Dit seizoen valt het wel mee, anders had Piqué er nu ook wel gestaan ipv Alonso. 

Busi mag er inderdaad wel heel snel weer uit, hopen dat het zaterdag even wat anders staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei La Pulga:

Dit seizoen valt het wel mee, anders had Piqué er nu ook wel gestaan ipv Alonso. 

Busi mag er inderdaad wel heel snel weer uit, hopen dat het zaterdag even wat anders staat. 

Ja goh, met Araujo, Koundé, Eric en Christensen kon dat ook bijna niet meer hè. Maar Sergi Roberto + eeuwig vasthouden aan Busi breekt hem wel weer op in de topwedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Socrates:

Ja goh, met Araujo, Koundé, Eric en Christensen kon dat ook bijna niet meer hè. Maar Sergi Roberto + eeuwig vasthouden aan Busi breekt hem wel weer op in de topwedstrijden.

Nee heb het puur over de opstelling van nu.

Gelukkig ging de focus al snel op de wedstrijd van zaterdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Ja dit lijkt mij ook een rare beslissing.

Beslissing van Turpin vond ik erger, wat een crisis is die man toch altijd weer. Mooi dat bij de Spurs :D Conte die zich natuurlijk niet kan inhouden en rood krijgt. Wat een gure club. Hopelijk krijgen ze op de broek in Marseille.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Beslissing van Turpin vond ik erger, wat een crisis is die man toch altijd weer. Mooi dat bij de Spurs  Conte die zich natuurlijk niet kan inhouden en rood krijgt. Wat een gure club. Hopelijk krijgen ze op de broek in Marseille.

Ja die penalty sloeg ook echt nergens op. Mooie scrimmage wel daarna met die penalty.

Link naar opmerking
Deel via andere websites