Michiel RAFC Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 13 uur geleden zei La Pulga: Vanavond gaat Haifa even vlammen hoor tegen PSG. Wober met een assistje, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Abdoulaye Seck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 27 minuten geleden zei Bogatyr: Gelukkig geloven ze bij Milan wel heel sterk in hem. Welja, ze hebben er 30m voor betaald, wat op het niveau is van Tomori en Leao. Al had die laatste natuurlijk ook wel anderhalf seizoen nodig om zich te vinden. Diaz is misschien wisselvallig, maar die komt van bij Real en weet daarmee ook dat je elke dag hard moet werken. Dat zal CDK toch nog moeten leren Wel mooi van chelsea dat ze toch nog voluit zijn gegaan, nu is gelijkspel voldoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) Waarom elke keer als ik voetbal kijk hoor ik die gekke Schelvis, wat een irritante commentator is dat zeg. O en ondertussen zeggen dat PSV en Feyenoord hier jaloers naar zit te kijken omdat zij waarschijnlijk meer zouden inbrengen in de CL dan Maccabi Haifa en Plzen 26 oktober 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Vanaken mist penalty. Moet opnieuw getrapt worden. Noa Lang eist op, mist penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Naast Ajax heeft ook Barca wel een historisch lelijke opstelling voor vandaag hè @La Pulga. Nu zowel Frenkie als Kessie om Busquets te kunnen dragen. Meest defensieve Barca-middenveld ooit gok ik zo. Maar goed, die partij doet er nu ook weinig meer toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Socrates: Naast Ajax heeft ook Barca wel een historisch lelijke opstelling voor vandaag hè @La Pulga. Nu zowel Frenkie als Kessie om Busquets te kunnen dragen. Meest defensieve Barca-middenveld ooit gok ik zo. Maar goed, die partij doet er nu ook weinig meer toe. Ja jammer dat Gavi geblesseerd is anders had die daar wel gestaan. Focus ligt inderdaad al op de competitie. Alonso ook weer mooi centraal achterin O Gavi wel fit genoeg voor de bank maar zal wel rust krijgen voor komende zaterdag. Dan wacht Valencia alweer namelijk. 26 oktober 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 1gaxz2yt17w91.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Cringe. 29 minuten geleden zei La Pulga: Ja jammer dat Gavi geblesseerd is anders had die daar wel gestaan. Vraag ik mij wel af. Xavi is toch ontzettend fan van z'n oude maatjes, zeker van Busi. Precies waar ik bij zijn aanstelling al bang voor was. Wel benieuwd hoe het middenveld nu gaat staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Cringe. Vraag ik mij wel af. Xavi is toch ontzettend fan van z'n oude maatjes, zeker van Busi. Precies waar ik bij zijn aanstelling al bang voor was. Wel benieuwd hoe het middenveld nu gaat staan. Dit seizoen valt het wel mee, anders had Piqué er nu ook wel gestaan ipv Alonso. Busi mag er inderdaad wel heel snel weer uit, hopen dat het zaterdag even wat anders staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 8 minuten geleden zei La Pulga: Dit seizoen valt het wel mee, anders had Piqué er nu ook wel gestaan ipv Alonso. Busi mag er inderdaad wel heel snel weer uit, hopen dat het zaterdag even wat anders staat. Ja goh, met Araujo, Koundé, Eric en Christensen kon dat ook bijna niet meer hè. Maar Sergi Roberto + eeuwig vasthouden aan Busi breekt hem wel weer op in de topwedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Who needs Lewy when you have Choupo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 46 minuten geleden zei Socrates: Ja goh, met Araujo, Koundé, Eric en Christensen kon dat ook bijna niet meer hè. Maar Sergi Roberto + eeuwig vasthouden aan Busi breekt hem wel weer op in de topwedstrijden. Nee heb het puur over de opstelling van nu. Gelukkig ging de focus al snel op de wedstrijd van zaterdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Nee heb het puur over de opstelling van nu. Gelukkig ging de focus al snel op de wedstrijd van zaterdag Volgend seizoen geen Busi en even wat backjes halen en je kan er weer tegenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Volgend seizoen geen Busi en even wat backjes halen en je kan er weer tegenaan. Ja Balde geloof ik nog wel in, rechtsachter is wel noodzakelijk. Het doorselecteren mag alvast beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Heerlijk slot bij Atletico. Blijkbaar wil de scheids heel graag dat Atletico doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Hele goede scheidsrechter is dat altijd wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Haha wat mooi voor Atletico dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ik zou zeggen dat Kane geen buitenspel staat, hij staat toch achter de bal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Ik zou zeggen dat Kane geen buitenspel staat, hij staat toch achter de bal? Ja dit lijkt mij ook een rare beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Zojuist zei timpy00: Ja dit lijkt mij ook een rare beslissing. Beslissing van Turpin vond ik erger, wat een crisis is die man toch altijd weer. Mooi dat bij de Spurs Conte die zich natuurlijk niet kan inhouden en rood krijgt. Wat een gure club. Hopelijk krijgen ze op de broek in Marseille. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Zojuist zei Vitesse88: Beslissing van Turpin vond ik erger, wat een crisis is die man toch altijd weer. Mooi dat bij de Spurs Conte die zich natuurlijk niet kan inhouden en rood krijgt. Wat een gure club. Hopelijk krijgen ze op de broek in Marseille. Ja die penalty sloeg ook echt nergens op. Mooie scrimmage wel daarna met die penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 https://www.youtube.com/watch?v=VpLekK3MEvg Die Bakker nadat die penalty gemist wordt door Carrasco Ontzettende kneus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 26 minuten geleden zei cimbomcu: Die Bakker nadat die penalty gemist wordt door Carrasco Ontzettende kneus. Wat heerlijk om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Mitta Bakker mag heel blij zijn dat die enigszins goed kan voetballen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 RIP Atlético. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten