Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

Sorry @Elsjorro1990 maar het gaat mij echt om waar de overtreding wel is begaan, niet waar ie niet begaan is. En feit is het klopt dat Barcola makkelijk naar de grond ging/gaat maar dat iedere speler al jaren, en die van Barcelona zelf al helemaal regelmatig. En soms krijg je vrijetrap tegen maar over algemeen krijg je het mee. Wat @bas huijsmans al zei hij had desnoods beter kunnen wachten tot ie in 16 was, dan was het hooguit doelpunt en penalty tegen ipv rode kaart. OF wat ik zelf al paar keer zei er gewoon simpelweg vanaf blijven, heb je iig geen rood, blijf je met 11 man doorspelen en is het nog niet eens 100% zkr dat zowel Barcola of anders Mbappe gescoord zouden hebben, in dit scenario. Doorgebroken speler dat weet je van te voren, is gewoon dom als je die naar de grond trekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Van Basten :-D 

Gunt Barcelona helemaal niets omdat ze 3 jaar lang financieel aan het sjoemelen zijn om vervolgens te zeggen dat hij Mbappe bij PSG wel support. Die jongen heeft de afgelopen jaren meer gekost dan alle uitgave van Barcelona bij elkaar en gaat vervolgens nog transfervrij weg. Over hoe PSG aan dat geld is gekomen hoor je ook niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan stress doen met je he? Xavi van een rustige bescheiden voetballer naar een haast misdadiger als coach. Wat een vreselijke gast, blij dat die stopt.

Over die rode kaart en penal. Volgens mij tikt Araujo ook hem gewoon aan met zijn been/voet en is het ook daarom rood. En die Cancelo is ook niet de meest snuggere van het stel he? Tering. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Wat kan stress doen met je he? Xavi van een rustige bescheiden voetballer naar een haast misdadiger als coach. Wat een vreselijke gast, blij dat die stopt.

Over die rode kaart en penal. Volgens mij tikt Araujo ook hem gewoon aan met zijn been/voet en is het ook daarom rood. En die Cancelo is ook niet de meest snuggere van het stel he? Tering. 

Sowieso wel huilies bij Barcelona als het even tegen zit... Zoveel domme fouten gisteren, alsof ze wilden verliezen. En het nog op de scheidsrechter gooien. ;c

Vandaag ook weer een mooie pot, mooi dat City moet aanvallen nu. Real Madrid is toch het gevaarlijkst in de counter, dus met deze stand het meeste vertier voor de tweede helft. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Djurovski:

Is dit slim wanneer je zo onder druk staat een veteraan in te brengen?

Juist heel veel voetbal intelligentie en slimmigheid door zijn ervaring. Toch juist handig om op het veld te hebben wanneer het er om gaat spannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Juist heel veel voetbal intelligentie en slimmigheid door zijn ervaring. Toch juist handig om op het veld te hebben wanneer het er om gaat spannen?

Dat is 1 manier om het te bekijken idd. Ik zou eerder kiezen voor een jongere speler die met het tempo mee kan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Fantasy:

Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan hè ;c 

Ah, het equivalent van 'een blinde eekhoorn vindt ook wel eens een nootje'. Tof ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Djurovski:

Dat is 1 manier om het te bekijken idd. Ik zou eerder kiezen voor een jongere speler die met het tempo mee kan 

Modric kan het tempo toch nog wel aan? Anders was die denk ik niet ingebracht. Maar een andere optie om in te brengen was denk ik alleen Ceballos en die speelt sowieso erg weinig.

Maar tot nu toe valt die nog niet heel lekker in in ieder geval haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Modric kan het tempo toch nog wel aan? Anders was die denk ik niet ingebracht. Maar een andere optie om in te brengen was denk ik alleen Ceballos en die speelt sowieso erg weinig.

Maar tot nu toe valt die nog niet heel lekker in in ieder geval haha

Geen idee wat ze op de bank hebben zitten moet ik eerlijk bekennen

Link naar opmerking
Deel via andere websites