cimbomcu Gepost March 14, 2024 Share Gepost March 14, 2024 Nee Leo en Sierd zijn even slecht, die andere 2 zijn wel beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 Linkerhelft is halve finale 1, rechts halve finale 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 Best leuk loting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 Wel jammer dat Atletico, Dortmund PSG of Barca dan in de finale staat. Had liever twee ploegen uit de andere kant van het schema tegen elkaar gezien in de finale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 (edited) Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - FC Barcelona  Bayern - Man City Atletico Madrid - PSG  Man City - PSG Even een kleine pronostiek van hoe ik denk dat het toernooi zich gaat uitspelen. Edited March 15, 2024 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Wel jammer dat Atletico, Dortmund PSG of Barca dan in de finale staat. Had liever twee ploegen uit de andere kant van het schema tegen elkaar gezien in de finale  Ik gun Bappie wel een finale in de CL.  Denk overigens dat Arsenal wint van Bayern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 4 minuten geleden zei La Pulga:  Ik gun Bappie wel een finale in de CL.  Denk overigens dat Arsenal wint van Bayern. Bappie is Mbappé denk ik hahah?  Zie Arsenal ook wel winnen van Bayern. Met de huidige vorm zijn ze misschien juist favoriet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Bappie is Mbappé denk ik hahah?  Zie Arsenal ook wel winnen van Bayern. Met de huidige vorm zijn ze misschien juist favoriet  Ja tappie met bappie is inderdaad Mbappe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 Dacht even dat je mij een finale in de CL gunde vriend. Maar Mbappe is een goede tweede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 1 uur geleden zei 007mark: Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - Bayern  Bayern - Man City Atletico Madrid - PSG  Man City - PSG Even een kleine pronostiek van hoe ik denk dat het toernooi zich gaat uitspelen.  Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - Barcelona  Arsenal - Man City Atletico - Barcelona  Arsenal - Barcelona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - Barcelona @007mark je hebt 2x Bayern broer. Halve finale vind ik te ver vooruit lopen maar ik heb nu op doorgaan Arsenal, Real, Atletico en PSG.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 2 uur geleden zei Beppu: Dacht even dat je mij een finale in de CL gunde vriend. Maar Mbappe is een goede tweede.  Ik gun jou de wereld, daar hoort een miezerige CL niet bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 Real - Psg finale denk ik zo.  Grappig dat wss zowel Dortmund als Barcelona elkaar wel wilden loten. Sowieso een wonder hoe die twee zo ver zijn gekomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 9, 2024 Share Gepost April 9, 2024   Vanavond begint het weer  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 9, 2024 Share Gepost April 9, 2024 Voetbal knalt van het scherm af vanavond  UEFA erkent terroristische dreiging, CL-duels gaan vooralsnog door - Voetbal International (vi.nl) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 9, 2024 Share Gepost April 9, 2024 Dit kan best een leuke avond worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 9, 2024 Share Gepost April 9, 2024 Kane zo kalmpjes  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost April 9, 2024 Share Gepost April 9, 2024 Wat een doelpunten zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 9, 2024 Share Gepost April 9, 2024 1 uur geleden zei Thierryvane: Kane zo kalmpjes  Goretzka was echt gestoord goed!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost April 9, 2024 Share Gepost April 9, 2024 Scheids heeft ons een partij geboord joh niet normaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 10, 2024 Share Gepost April 10, 2024 12 uur geleden zei Keeza: Scheids heeft ons een partij geboord joh niet normaal Nou ja moment van Gabriel was ook vrij bijzonder. Had ook gewoon een pingel moeten zijn.  Real City weer reclame voor het voetbal zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 10, 2024 Share Gepost April 10, 2024 12 uur geleden zei Keeza: Scheids heeft ons een partij geboord joh niet normaal  Je doelt op dat moment met Saka en Neuer? Dat was nooit een penal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost April 10, 2024 Share Gepost April 10, 2024 1 uur geleden zei Thierryvane:  Je doelt op dat moment met Saka en Neuer? Dat was nooit een penal. Eens. Saka laat zijn been hangen om contact te forceren met Neuer die zijn been juist inhoudt. Als het al een overtreding was, was het een overtreding van Saka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 10, 2024 Share Gepost April 10, 2024 18 minuten geleden zei Arles: Eens. Saka laat zijn been hangen om contact te forceren met Neuer die zijn been juist inhoudt. Als het al een overtreding was, was het een overtreding van Saka. Sinds wanneer mag je been niet laten hangen, das toch veel beter dan juist laten vallen? Neuer tikt hem ook gewoon overduidelijk aan... Maar goed Odegaard had ook bijna penalty weggeven. Alleen Bayern kwam wel de bus parkeren en met succes dus. Ze waren sterk, gelukkig stond Trossard op! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost April 10, 2024 Share Gepost April 10, 2024 2 minuten geleden zei Kyrill: Sinds wanneer mag je been niet laten hangen, das toch veel beter dan juist laten vallen? Neuer tikt hem ook gewoon overduidelijk aan... Maar goed Odegaard had ook bijna penalty weggeven. Alleen Bayern kwam wel de bus parkeren en met succes dus. Ze waren sterk, gelukkig stond Trossard op! Hè? Je been laten hangen om contact en dus een ‘overtreding’ te forceren is een schwalbe. De reden dat hij zijn been laat hangen is dus ook juist omdat hij daarna dan een reden heeft om te vallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts